Cume l'Agliu Combatte i Raffresi è a Grippa
Cuntenutu
- L'agliu Pò Impulsà a Funzione Immune
- Pudete l'Agliu Aiutà à Prevene i Raffresi è a Grippa?
- Cumu Maximizà i Benefici di l'Agliu
- Supplimenti à l'Agliu
- Agliu in Polvere
- Extract Agliu Aged
- Oliu di l'Agliu
- Quantu Agliu Devi Manghjà Per Ghjornu?
- Altri Cunsiglii per Spinta à a Funzione Immune
- Piglia Messaghju in Casa
L'agliu hè statu adupratu dapoi seculi cum'è ingrediente alimentariu è medicina.
In fatti, manghjà l'agliu pò furnisce una larga varietà di benefici per a salute ().
Ciò include un risicu riduttu di malatie cardiache, una salute mentale migliorata è una funzione immunitaria migliorata (,,,,).
Questu articulu spiega cumu l'agliu hè particularmente protettivu contra u raffreddore è a gripe.
L'agliu Pò Impulsà a Funzione Immune
L'agliu cuntene cumposti chì aiutanu u sistema immunitariu à luttà contr'à i germi (,).
L'alli sani cuntene un cumpostu chjamatu alliin. Quandu l'agliu hè schiacciatu o masticatu, stu cumpostu si trasforma in allicina (cun a c), u principale ingrediente attivu in l'agliu ().
Allicin cuntene sulphur, chì dà l'agliu u so odore è gustu distintivi (8).
Tuttavia, l'allicina hè instabile, dunque si converte rapidamente in altri cumposti chì cuntenenu zolfu pensati à dà l'agliu e so pruprietà medicinali ().
Sti cumposti sò stati dimustrati per rinfurzà a risposta di lotta à e malatie di certi tippi di globuli bianchi in u corpu quand'elli scontranu virus, cum'è i virus chì causanu u fretu cumunu o l'influenza (,).
Linea di fondu:
L'agliu pò esse schiacciatu, masticatu o affettatu per pruduce allicina, chì si pensa à dà l'agliu e so proprietà di rinfurzamentu immune.
Pudete l'Agliu Aiutà à Prevene i Raffresi è a Grippa?
L'agliu hà dimustratu prumessi cum'è trattamentu per prevene i raffreddori è l'influenza.
I studii anu dimustratu chì l'agliu riduce u risicu di diventà malatu in primu locu, è ancu per quantu tempu state malatu. Pò dinò riduce a gravità di i sintomi (,).
Un studiu hà datu 146 vuluntarii sani sia integratori d'agliu o un placebo per trè mesi. U gruppu di l'agliu avia un risicu di 63% più bassu di avè un fretu, è i so raffreddori eranu ancu più corti di 70% ().
Un altru studiu hà trovu chì i raffreddori eranu in media 61% più brevi per i sughjetti chì manghjavanu 2,56 grammi di estrattu d'agliu invechjatu per ghjornu, paragunatu à un gruppu placebo. I so freddi eranu ancu menu severi ().
Sì avete spessu malatu cun un raffreddore o influenza, manghjà l'agliu pò aiutà à riduce i sintomi o prevene a vostra malattia interamente.
Tuttavia, una rivista di l'evidenza hà truvatu chì parechji studii chì investiganu l'effetti di l'agliu nantu à u fretu cumunu eranu di qualità scarsa ().
Hè ancu scunnisciutu sè avete bisognu à piglià l'agliu constantemente, o se funziona ancu cum'è un trattamentu à breve tempu quandu si cumincia à ammalà.
Linea di fondu:Manghjà regularmente l'agliu pò aiutà à prevene u fretu cumunu o a gripe. Sì sì malatu, manghjà agliu pò riduce a gravità di i sintomi è aiutà à recuperà più rapidamente.
Cumu Maximizà i Benefici di l'Agliu
A manera chì l'agliu hè trattatu o preparatu pò cambià veramente i so benefici per a salute.
L'enzima alliinase, chì converte l'alliin in l'allicin benefica, funziona solu in certe condizioni. Pò esse ancu disattivatu da u calore.
Un studiu hà trovu chì solu 60 seconde di microonde o 45 minuti in u fornu ponu disattivà l'alliinasa, è un altru studiu hà trovu risultati simili (,).
Tuttavia, hè statu nutatu chì sfracicà l'agliu è chì li permetta di stà per 10 minuti prima di coce pò aiutà à prevene a perdita di e so proprietà medicinali.
I ricercatori anu ancu dichjaratu chì a perdita di benefici per a salute per via di a cucina puderia esse compensata aumentendu a quantità di agliu adupratu.
Eccu uni pochi di modi per maximizà i benefici per a salute di l'agliu:
- Sfracicà o tagliate tuttu l'agliu prima di manghjà. Questu aumenta u cuntenutu di allicina.
- Prima di cucinà cù u to agliu schiacciatu, lasciate riposà per 10 minuti.
- Aduprate assai agliu - più di un clavu per pastu, se pudete.
Assicuratevi chì l'agliu sanu sia schiacciatu, masticatu o affettatu prima ch'ellu sia manghjatu. Lasciate chì l'agliu macinatu ferma 10 minuti prima di cuocelu.
Supplimenti à l'Agliu
Un altru modu faciule per aumentà a vostra assunzione di agliu hè di piglià un supplementu.
Tuttavia, siate prudenti, chì ùn ci hè micca norme regulate per i supplementi à l'agliu.
Ciò significa chì u cuntenutu è a qualità di allicina ponu variare, è cusì ponu ancu i benefici per a salute.
Agliu in Polvere
L'agliu in polvere hè fattu da agliu frescu chì hè statu tagliatu è seccu. Ùn cuntene allicina, ma si dice chì hà allicina putenziale.
L'agliu in polvere hè trattatu à basse temperature, è dopu mette in capsule per prutegelu da l'acidu di u stomacu.
Questu aiuta à l'enzima alliinase à sopravvivere à l'ambiente duru di u stomacu in modo da pudè cunvertisce l'alliina in l'allicina benefica in l'intestinu.
Sfortunatamente, ùn hè chjaru quantu allicina pò esse derivata da supplementi in agliu in polvere. Questa varia assai secondu a marca è a preparazione (,).
Extract Agliu Aged
Quandu l'agliu crudu hè statu tagliatu è conservatu in 15-20% etanolu per più di 1,5 anni, diventa strattu d'agliu invechjatu.
Stu tipu di supplementu ùn cuntene allicina, ma mantene e pruprietà mediche di l'agliu. Parechji di i studii chì mostranu benefici contr'à i raffreddori è a influenza aduprati estratti d'agliu invechjatu (,,).
Oliu di l'Agliu
L'oliu d'agliu hè ancu un supplementu efficace, è hè fattu infundendu l'agliu crudu in l'olii di cucina. Pudete aghjunghje direttamente à i vostri pranzi, o piglià in capsule.
Tuttavia, vale a pena di nutà chì studii animali anu dimustratu chì l'oliu d'agliu pò esse tossicu per i topi à dosi più alte è in certe cundizioni ().
L'oliu d'agliu fattu in casa hè statu ancu ligatu cù parechji casi di botulisimu, dunque se avete da fà u vostru, assicuratevi di aduprà metudi di cunservazione adatti (,,).
Linea di fondu:Tipi cumuni di supplementi d'agliu includenu l'agliu in polvere, estrattu d'agliu invechjatu è oliu d'agliu. L'estrattu d'agliu invechjatu pò esse u megliu tippu.
Quantu Agliu Devi Manghjà Per Ghjornu?
A dosa minima efficace per l'agliu crudu hè un segmentu (chiodu di garofano) manghjatu duie à trè volte à ghjornu.
Pudete ancu piglià un supplementu d'agliu invechjatu. In questu casu, una dosi normale hè di 600 à 1.200 mg per ghjornu.
Una alta assunzione di supplementi à l'agliu pò esse tossica, allora ùn supere micca e raccomandazioni di dosaggio.
Linea di fondu:Pudete uttene un benefiziu da l'agliu manghjendu 2-3 spicchi d'agliu per ghjornu. E dosi supplementari vanu da 600 à 1.200 mg per ghjornu.
Altri Cunsiglii per Spinta à a Funzione Immune
Eccu 5 manere in più per aumentà a funzione immunitaria è aiutavvi à evità i raffreddori è a gripe
- Pigliate un pruibioticu: I probiotici ponu prumove un intestinale sanu, migliurà u vostru sistema immunitariu è riduce u risicu d'infezzione (,,,).
- Manghjate una dieta sana è equilibrata: A vostra dieta sana hè impurtante. Uttene un equilibriu di nutrienti impurtanti farà chì u vostru sistema immunitariu sia in bona forma.
- Ùn fumate micca: U fumu di a sigaretta pò indebulisce u vostru sistema immune è rende vi più propensu à l'infezzione (,,).
- Evite l'eccessu d'alcol: L'eccessu alcolu hè pensatu per dannà u vostru sistema immunitariu è vi farà più suscettibile à l'infezioni (,,).
- Pigliate un supplementu di zincu: Pigliate pastiglie di zincu o sciroppu in l'ora di 24 da l'iniziu di un friddu, chì questu puderà riduce a durata di u fretu ().
Una dieta sana è un modu di vita sò di primura per mantene u vostru sistema immune in bona forma.
Piglia Messaghju in Casa
I studii mostranu chì l'agliu pò aiutà à luttà contr'à u raffreddore è a gripe. Pò riduce e vostre possibilità di catturà una malattia, è aiutà à recuperà più rapidamente.
Per maximizà questi benefici, hè megliu cunsumà agliu crudu o estrattu d'agliu invechjatu.
À a fine di a ghjurnata, l'agliu hè à tempu gustosu è super sanu. Dopu ci sò parechje altre grandi ragioni per includelu in a vostra dieta.