A cumunità gay hà più prublemi di salute, dice un novu studiu
Cuntenutu
Dopu à un weekend assai orgugliosu, alcune nutizie scherzose: a cumunità LGB hà più probabilità di sperimentà angoscia psiculugica, beie è fumà assai, è hà compromessu a salute fisica paragunatu à i so pari eterosessuali, secondu un novu JAMA Medicina Interna studiu.
Utilizendu i dati di l'Enquesta Nazionale di Salute 2013 è 2014, chì includia una dumanda nantu à l'orientazione sessuale per a prima volta, i ricercatori anu paragunatu i prublemi di salute di eterosessuali à l'americani lesbichi, gay è bisessuali. Studii simuli sò stati fatti nanzu, ma questu era assai più grande in scala (quasi 70.000 persone anu rispostu!), Rendendulu più rappresentativu di a populazione di i Stati Uniti. I rispondenti à l'indagine sò stati invitati à identificà cum'è lesbiche o gay, dritti, bisessuali, qualcosa d'altru, ùn sanu micca, o rifiutanu di risponde. Circadori di a Scola di Medicina di l'Università Vanderbilt è di a Scola di Salute Publica di l'Università di Minnesota anu focalizatu nantu à quelli chì si identificavanu in unu di i primi trè gruppi è dopu guardavanu cumu rispondevanu à e dumande nantu à a so salute fisica, salute mentale, è alcolu è usu di sigarette.
I risultati mostranu chì omi omosessuali è bisessuali in particulare eranu più propensi à segnalà una grave sofferenza psicologica (6,8 per centu è 9,8 per centu, rispettivamente, paragunatu à 2,8 per centu di l'omi dritti), bevande forti è fumatori moderati à forti. Comparatu à e donne eterosessuali, e donne lesbiche anu segnalatu più casi di angoscia psicologica, più di una situazione cronica (cume u cancheru, ipertensione, diabete o artrite), alcolu pesante è usu di sigarette, è una salute generale scarsa o equa. E donne bisessuali eranu ancu più propensi à segnalà condizioni croniche è abusu di sostanze. Eranu ancu significativamente più prubabilmente di riportà a lotta di l'angoscia psicologica severa (più di l'11 per centu di e donne bisessuali anu riportatu paragunatu à u 5 per centu di e donne lesbiche è u 3,8 per centu di e donne eterosessuali). Vede: 3 Problemi di Salute Bisognu à e Donne Bisessuali.
"Sapemu da e ricerche precedenti chì esse membru di un gruppu minoritariu, in particulare quellu chì hà una storia di sperimentazione di stigma è discriminazione, pò purtà à stress crònicu, chì a so volta pò purtà à una salute mentale è fisica più povera", dice Carrie Henning- Smith, Ph.D., MPH, MSW, un coautore di u studiu. Henning-Smith è i so cumpagni di ricerca anu rimarcatu chì i fornitori di assistenza sanitaria è i decisori politichi devenu tene contu di queste differenze per assicurà chì tutti sianu trattati in maniera ghjusta. "Questu deve includere l'indirizzu di l'intimidamentu in e scole, passà leggi anti-discriminazione per l'impieghi in tutti i 50 stati, è prutezzione da stigma è violenza in tutti i duminii di a sucietà", dice Henning-Smith. "I pruduttori di a salute anu da esse furmatu nantu à i bisogni unichi di sta pupulazione è devenu esse attenti à i so risichi elevati".
In quantu à voi: Fighjate à i sintomi di sti prublemi di salute se sti risultati s'applicanu à voi, è, ùn importa micca a vostra orientazione sessuale, stu studiu deve serve com'è un ricordu chì l'accettazione è u sustegnu sò parti cruciali di campà una vita sana. U fondu? Supportu. Accetta. Amore.