Una donna incinta pò dorme à dossu? (è chì hè a megliu pusizione)
Cuntenutu
- Chì ghjè u periculu di dorme faccia in ghjò o di panza
- Megliu pusizione di sonnu
- Cumu dorme più comodu
Durante a gravidanza, dopu chì a panza cummencia à cresce, è sopratuttu dopu à u 4u mese, ùn hè micca cunsigliatu di dorme nantu à u vostru spinu o faccia in ghjò, ma ùn hè ancu cunsigliatu di stà in a stessa pusizione tutta a notte.
Cusì, da u secondu trimestru di a gravidanza, hè megliu per a donna incinta di dorme solu da u so latu, pudendu aduprà diversi cuscini per sustene e so gambe è u so ventre per sentasi più comodi è assicurà cusì una bona circulazione sanguigna, chì hè impurtante per assicurà a sicurezza è u bonu sviluppu di u zitellu.
Chì ghjè u periculu di dorme faccia in ghjò o di panza
Dopu chì a panza hà cuminciatu à cresce, oltre à esse più scomoda per dorme nantu à u stomacu, questu pò aumentà a difficoltà di a donna per respirà. Questu hè ancu veru per a pusizione di u ventre, chì u pesu di l'utru pò mette pressione nantu à i musculi respiratori. Inoltre, u pesu di u ventre pò ancu impedisce u passaghju di u sangue à traversu l'arterie di a regione anca, ciò chì aumenta u risicu di emorroidi, è ancu u gonfiu di e gambe è a sensazione di tinghje in i pedi.
Cusì, hè relativamente cumunu chì a donna incinta, chì dorme nantu à a spalle, si svegliessi pocu dopu esse stata in sta pusizione, postu chì hè assai più scomoda. Eppuru, è ancu se pò esse scomudu per a donna, sta pusizione ùn pone alcun prublema per u zitellu in via di sviluppu, è ùn deve micca esse un mutivu di preoccupazione se ti svegliate in quella posizione, ancu dopu adormiti da u vostru latu.
Megliu pusizione di sonnu
A megliu pusizione per dorme in gravidanza hè di dorme da u vostru latu, preferibilmente da u latu sinistro. Questu hè chì, dorme di fronte à u latu drittu pò diminuisce leggermente a quantità di sangue chì circula in a placenta, riducendu a quantità di sangue, ossigenu è nutrienti chì ghjunghje à u zitellu. Ancu s'ellu ùn hè micca una grande diminuzione di sangue, pò esse più sicuru di dorme à u latu sinistro, chì hè u latu di u core, perchè cusì u sangue scorre megliu attraversu a vena cava è a vena uterina.
Inoltre, dorme à a manca manca migliura ancu u funziunamentu di i reni, ciò chì provoca una maggiore eliminazione di e sostanze tossiche chì si accumuleranu in u corpu di a donna incinta.
Cumu dorme più comodu
U megliu modu per dorme più cunfortu durante a gravidanza hè di aduprà cuscini per sustene u vostru corpu è u pesu di u ventre. Un modu simplice, per e donne chì preferiscenu dorme nantu à e spalle, cunsiste à mette cuscini nantu à e spalle per dorme in una pusizione appena pusata, chì allevia u pesu di u ventre è impedisce ancu u reflux.
In casu di dorme à fiancu, i cuscini ponu ancu esse boni alliati, postu chì un cuscinu pò esse postu sottu à u ventre per sustene megliu u pesu è un altru trà e gambe, per fà a pusizione più comoda.
Un'altra opzione hè di scambià u lettu per una sedia comoda è reclinabile, induve a donna incinta pò mantene a schiena leggermente più alta, riducendu u pesu di l'utru nantu à l'organi, vene è musculi respiratori.