Gravidanza dopu à u cancheru di u senu: hè sicura?
Cuntenutu
- Perchè u trattamentu di u cancheru pò rende a gravidanza difficiule?
- Cume migliurà e probabilità di stà incinta?
- Hè pussibule allattà dopu à u cancheru di u senu?
- U zitellu pò piglià u cancheru?
Dopu u trattamentu per u cancheru di u senu hè cunsigliatu chì a donna aspetta circa 2 anni prima di inizià i tentativi di cuncepisce. Tuttavia, più si aspetta, menu hè prubabile chì u cancheru ritorni, rendendulu più sicuru per voi è u vostru zitellu.
Malgradu questu esse una raccomandazione medica cunsiderata, ci sò segnalazioni di donne chì sò state incinte in menu di 2 anni è ùn anu presentatu alcun cambiamentu. Ma, hè impurtante chjarificà chì a gravidanza altera i livelli di estrogeni in u corpu, chì pò favurisce a ricurrenza di u cancheru è dunque, più una donna aspetta di rimanà incinta, megliu serà.
Perchè u trattamentu di u cancheru pò rende a gravidanza difficiule?
U trattamentu aggressivu contr'à u cancheru di u senu, realizatu cù radioterapia è chimioterapia, pò distrughje l'ova o induce una menopausa precoce, chì pò rende a gravidanza difficiule è ancu rende e donne sterili.
Tuttavia, ci sò parechji casi di donne chì anu riesciutu à incinte nurmalmente dopu u trattamentu di u cancheru di u senu. Cusì, e donne sò sempre cunsigliate di discute u so risicu di ricurrenza cù u so oncologu è in certi casi, stu cunsigliu pò aiutà e donne cun prublemi cumplessi è incertezze nantu à a maternità dopu u trattamentu.
Cume migliurà e probabilità di stà incinta?
Siccomu ùn hè micca pussibule di prevede se a donna serà capace di cuncepisce, e donne giovani chì volenu avè figlioli, ma chì sò stati diagnosticati di cancheru di u senu sò cunsigliati di caccià alcune ova per congelà in modu chì in u futuru possanu ricorrere à a tecnica di FIV se ùn sò micca capaci di rimanere incinta naturalmente in 1 annu di prova.
Hè pussibule allattà dopu à u cancheru di u senu?
E donne chì anu avutu trattamentu per u cancheru di u senu, è ùn anu micca bisognu di rimuovere u senu, ponu allattà senza restrizzioni perchè ùn ci sò micca cellule tumorali chì ponu esse trasmesse o chì influenzanu a salute di u zitellu. Tuttavia, a radioterapia, in certi casi, pò dannà e cellule chì producenu u latte, rendendu difficile l'allattamentu.
E donne chì anu avutu u cancheru di u senu in un solu senu ponu ancu allattà nurmalmente cù un senu sanu. S'ellu hè necessariu di continuà à piglià droghe per u cancer, l'oncologu puderà informà s'ellu serà pussibule di allattà o micca, perchè alcuni medicamenti ponu passà in u latte maternu, è l'allattamentu hè contraindicatu.
U zitellu pò piglià u cancheru?
U cancheru hà una implicazione familiare è, dunque, i zitelli sò in un risicu più grande di sviluppà u listessu tipu di cancheru, tuttavia, stu risicu ùn hè micca aumentatu da u prucessu di allattamentu.