Quandu sò diventatu vedova à 27 anni, aghju adupratu u sessu per sopravvive à u mo scumpientu
![Quandu sò diventatu vedova à 27 anni, aghju adupratu u sessu per sopravvive à u mo scumpientu - Salute Quandu sò diventatu vedova à 27 anni, aghju adupratu u sessu per sopravvive à u mo scumpientu - Salute](https://a.svetzdravlja.org/health/when-i-became-a-widow-at-27-i-used-sex-to-survive-my-heartbreak-1.webp)
Cuntenutu
- Brama d'esse toccu, tinutu, basgiatu, cunsulatu
- U sessu cum'è strumentu per l'amore di sè è a guarigione
L'altra parte di u dolu hè una seria nantu à u putere cambiante di a vita di a perdita. Queste putenti storie in prima persona esploranu e numerose ragioni è modi chì sperimentemu u dolu è navigamu in una nova normalità.
In i mo 20 anni, u mo approcciu à u sessu era apertu, salvaticu è liberu. In cuntrastu, e cose cù u mo maritu eranu più tradiziunali da u principiu.
Ellu mi hà curtisatu per trè date prima di u nostru primu basgiu, ancu se avessi provatu senza successu à fassi cullà in u mo appartamentu à a fine di ognuna.
À u principiu, hè statu misuratu in u so passu mentre mi cunnisciva. Pocu dopu, s'hè apertu pienu. Una sera dopu avè fattu l'amore in u so picculu attellu, e lacrime felici m'anu lampatu in faccia. Aviamu statu inseme solu dui mesi, ma eru cascatu per ellu.
"Aghju a paura di perde ti, di fassi male o di amassi troppu", li aghju dettu.
Hà esibitu cura, affettu è rispettu per u mo corpu in linea cù a so cumpassione per u mo spiritu. A mo attrazione per ellu era putente è elettrica. Paria troppu bellu, troppu gentile, troppu bellu per esse veru. U so impegnu à esse affidabile è cumunicativu m'hà liberatu di e mo insicurità è dubbiti.
Inseme, avemu custruitu a relazione chì aviamu tramindui sunniatu, ma ùn pudemu truvà cù nimu. U nostru amore hà apprufunditu cun facilità.
Tramindui avemu datu a priorità à i piacè di a vita - risa, musica, arte, cibu, sessu, viaghji - è avemu spartutu un ottimisimu gioiosu. Per 4 anni è mezu, eramu inseparabili. Eramu unu.
Qualchì settimana prima di u so 31esimu anniversariu, mentre passava a vigilia di Capu d'annu in casa, hè mortu di colpu di una dissezione aortica non diagnosticata. Ùn era micca statu malatu è ùn avia mancu manera di sapè chì a tragedia affaccava in u so core indebulitu.
A mo vita hà cambiatu per sempre quandu l'aghju trovu senza risposta, quandu aghju scupertu u mo amore incondiziunale per ellu ùn pudia micca salvallu di more.
Eru sicuru d'avè trovu u mo sempre cun ellu. E dopu, à 27 anni, sò subitu veduva.
Durante a notte, aghju persu a pienezza chì avemu sperimentatu cumbinendu a nostra vita. Eru solu, solu, è una parte di a mo identità - essendu a so moglia - era sparita. U nostru appartamentu si sintia viotu. Ùn pudia micca imaginà u mo avvene, avà chì l'aghju affruntatu senza ellu.
U mo dulore è u mo dulore sò stati fisicamente dolorosi è disorientanti. Ci hè vulsutu mesi per vultà à dorme per tutta a notte, ancu di più per passà una ghjurnata senza piantà in traccia di lacrime. Aghju fattu male da a solitudine - bramendu di qualchissia chì ùn puderia micca avè - è dolu d'esse tenutu è cunsulatu da un altru corpu. Aghju durmitu in diagonale in u nostru lettu, u mo corpu allungendu per ellu per caccià u fretu da i mo pedi freddi.
Ogni matina si sentia cum'è una maratona. Cumu puderaghju andà senza ellu, torna?
Brama d'esse toccu, tinutu, basgiatu, cunsulatu
E persone in a mo vita sò eccezziunali, è mi anu fattu sentì amatu da ogni direzzione. Eru capace di divertirmi, ride, è di sente gratitudine per a vita mentre i ghjorni passavanu senza ellu. Ma a cura di nisun amicu ùn puderebbe calà a mo sulitudine.
Vuliu chì qualchissia mi tenessi - un cunfortu ch'aghju dumandatu da quandu era chjucu è chì u mo maritu s'impegnava ogni ghjornu. Mi dumandava quale è quandu ùn smetteraghju di sente mi solu, chì tippu di persona puderia suddisfà un bisognu cusì specificu è insaziabile.
U mo desideriu di esse toccu, basgiatu, carezzatu era cum'è un focu chì brusgiava più luminosu è più caldu in me ogni ghjornu chì passava.
Quandu eru abbastanza arditu da cunfidassi à l'amichi di a mo disperazione per u toccu, alcuni anu paragunatu u mo dulore à un periodu di a so vita quandu eranu single. Ma u viotu chì sentia per cunnosce un amore perfettu è perde lu era assai più pesante.
Diventà veduva ùn hè micca listessu chì una rumpitura o un divorziu. Eiu è u mo maritu eramu stati siparati per sempre, senza scelta, è a so morte ùn avia assolutamente nisuna fodera d'argentu.
Ùn vulia micca date. Vuliu u mo maritu. È se ùn pudessi micca avè lu, vulia u sessu è l'affettu fisicu senza avè da pretende di stà bè.Aghju giratu versu app di appuntamentu per a prima volta per truvà partenarii adatti per risponde à i mo bisogni. Durante sei mesi, aghju invitatu una stringa di stranieri in casa meia. Aghju evitatu cene è beie, invece prupunendu un tippu diversu di scontru. Li aghju dettu e mo regule, preferenze è stipulazioni. Eru onestu cun elli nantu à a mo situazione è ùn era micca prontu per una nova relazione. Tuccava à elli à decide s’elli eranu à u cunfortu cù e limitazione.
Mi sentia d'ùn avè nunda da perde. Stava dighjà campendu u mo peghju incubo, allora perchè ùn esse arditu in u mo tentativu di truvà piacè è circà gioia?
U sessu chì aghju avutu in questi primi mesi ùn era nunda cum'è l'intimità chì aghju spartutu cù u mo maritu, ma aghju sfruttatu a fiducia chì aghju guadagnatu in u mo matrimoniu per alimentà i mo scontri.
A differenza di cunnessioni imprudenti durante l'università, eru entratu in un sessu casuale sobriu è cun una migliore comprensione di ciò chì avia bisognu per esse soddisfattu. Più maturu è armatu cun un amore ininterrottabile per u mo corpu, u sessu m'hà datu una fuga.
Avè sessu mi hà fattu sente vivu è mi hà liberatu da u penseru dulurosu è ciclicu di cumu seria a mo vita s'ellu ùn era micca mortu. Mi hà datu u putere è mi hà datu un sensu di cuntrollu.
A mo mente hà sappiutu sollievu cù ogni inundazione di ossitocina chì aghju avutu. Esse toccu mi hà rinvivitu per affruntà a difficultà di a mo vita d'ogni ghjornu.
U sessu cum'è strumentu per l'amore di sè è a guarigione
Sapiu chì a ghjente averia difficultà à capì u mo approcciu. A nostra cultura ùn furnisce micca assai esempi di donne chì utilizanu u sessu cum'è strumentu per l'amore di sè, a guarigione o u putere. Cumplimentu sessuale fora di una relazione hè difficiule per a maggior parte di e persone à capisce.
Ùn aghju avutu à nimu à chì rivolgermi per cunsiglii nantu à cume rettificà u sferimentu di a mo sessualità da l'ancura chì era u mo matrimoniu, ma sò diventatu decisu à falsificà a mo propria strada.Mi mancava di curà u mo maritu - dà massaggi, incuraghjelu à perseguità i so sogni, ascultendu è ridendu di e so storie. Mi mancava di aduprà u mo tempu, energia, è talenti per accendelu, fà u sente stimatu, è arricchisce a so vita. Mi sentu generosu dendu à novi omi u tippu di trattamentu cun quale aghju dutatu u mo maritu, ancu s'ellu era solu per un'ora.
Era ancu più faciule di acclimatassi à a vita sola quandu avia un visitatore occasionale per ricurdami di a mo bellezza o validà a mo sessualità.
Aghju trovu una nova nurmalità.
Dopu qualchì mese di sessu casuale cù una cumunicazione limitata, aghju cambiatu u parcorsu, gravitendu per i partenarii in relazioni poliamorose o non monogamhe.
Cù omi chì anu ancu amiche o mogli, aghju trovu un sessu magnificu senza codependenza. A so cumpagnia risponde à i mo bisogni fisichi mentre continuu à dà un sensu à a mo vita è u futuru senza u mo maritu. A messa in opera hè ideale, tenendu contu di e mo circustanze, perchè possu custruisce fiducia è un dialogu apertu intornu à u sessu è i desideri cù questi partenarii, ciò chì hè difficiule cù i stand di una notte.
Avà, un annu è mezu da a morte di u mo maritu, socu ancu datatu, micca solu invitendu a ghjente finu à u mo appartamentu. Ma e delusioni superanu assai i scintillii di speranza.
Rimane sperante chì truveraghju à qualchissia per sparte a mo vita cun pienu. Sò apertu à truvà l'amore in ogni angulu, da ogni persona. Quandu vene u mumentu di rimpiazzà sta vita pocu cunvenziunale cù una più simile à quella chì aghju spartutu cù u mo maritu, a faraghju senza esitazione.
Intantu, a ricerca è a priorità di u piacè in veduvu, cum'è aghju fattu in u mo matrimoniu, continueranu à aiutami à sopravvivere.
Vulete leghje più storie di persone chì naviganu in una nova nurmalità mentre scontranu mumenti inaspettati, cambianti di vita, è qualchì volta tabù di dolu? Scuprite a seria completa quì.
Anjali Pinto hè scrittore è fotografu in Chicago. A so fotografia è i so saggi sò stati publicati in The New York Times, Chicago Magazine, The Washington Post, Harper's Bazaar, Bitch Magazine, è Rolling Stone. Durante u primu annu dopu à u passu improvvisu di u maritu di Pinto, Jacob Johnson, hà spartutu una foto è una didattica longa Instagram ogni ghjornu cum'è modu di guariscenza. Per esse vulnerabile, u so dulore è a so gioia anu arricchitu a percezione di u dulore da parechje persone.