Autore: Frank Hunt
Data Di Creazione: 18 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 22 Nuvembre 2024
Anonim
Cosa hè a vasculite leucocitoclastica, cause, sintomi è trattamentu - Salute
Cosa hè a vasculite leucocitoclastica, cause, sintomi è trattamentu - Salute

Cuntenutu

A vasculite leucocitoclastica, cunnisciuta ancu cum'è vasculite da ipersensibilità o vasculite à picculu vase, currisponde à l'infiammazione di i vasi sanguigni chì pò accadere à causa di l'infiammazione, infezioni o malattie autoimmuni, purtendu à l'apparizione di macchie rosse soprattuttu nantu à e gambe, e cosce è a regione addominale.

U diagnosticu di stu tippu di vasculite hè fattu tenendu contu di i sintomi presentati da a persona è di u risultatu di e prove di laburatoriu chì ponu esse dumandate da u duttore. In a maiò parte di i casi, i sintomi di vasculite leucocitoclastica spariscenu dopu à qualchi mesi, tuttavia pò esse necessariu aduprà alcuni medicamenti cum'è antiistaminici o corticosteroidi secondu a gravità di a vasculite.

Cause di vasculite leucocitoclastica

Stu tipu di vasculite pò avè parechje cause è hè generalmente legatu à fattori chì prumove cambiamenti in u sistema immunitariu. Questu hè perchè si crede chì i sintomi di a vasculite leucocitoclastica accadenu per via di a furmazione di complessi immunitari in i picculi vasi sanguini, dendu à l'infiammazione.


Cusì, e cause principali ligate à u sviluppu di stu tipu di vasculite sò:

  • Allergia à qualchi medicamentu cume antibiotici, farmaci antiinfiammatori non steroidali, beta-bloccanti, warfarina è metformina;
  • Allergia à certi alimenti o additivi alimentarii;
  • Infezzione da batteri, virus o parassiti, l'agenti infettivi più frequenti associati sò i Streptococcus pyogenes, Mycobacterium tuberculosis, Staphylococcus aureus, Chlamydia trachomatis, Neisseria gonorrhoeae, virus di l'epatite B è C è HIV;
  • Malatie autoimmune cum'è l'artrite reumatoide, lupus eritematosu sistemicu è u sindrome di Sjogren;
  • Malatie infiammatorie di l'intestinu cum'è a malatia di Crohn è a colite ulcerosa, per esempiu;
  • Cambiamenti maligni cum'è tumori, limfoma, leucemia è sindrome mielodisplasticu.

U diagnosticu di vasculite leucocitoclastica hè fattu da u medicu generale, angiologu, reumatologu o dermatologu attraversu a valutazione iniziale di i segni è sintomi presentati da a persona. Inoltre, hè ancu dumandatu da u duttore per fà testi di laboratorio chì aiutanu à fà a diagnosi differenziale, cume u conte di sangue, VSH, testi chì valutanu u fegatu è i test di rene è urina.


Per cunfirmà u diagnosticu, u duttore ricumanda di fà una biopsia di a lesione, affinchì a valutazione microscopica di u tissutu possa esse effettuata, essendu principalmente effettuata in e prime 24 à 48 ore di l'apparizione di i primi segni è sintomi. Capite cumu si deve fà a biopsia.

Principali sintomi

I sintomi di a vasculite leucocitoclastica sò in leia cù a deposizione di complessi immunitari in i vasi sanguigni, chì sò strutture furmate da anticorpi, produtti à causa di u prucessu infiammatorio, è antigeni circolanti. Dopu a furmazione di cumplessi immune è a deposizione in i navi, fattori relativi à l'attività di u sistema immunitariu sò attivati, chì porta à l'apparizione di sintomi, i principali sò:

  • Emergenza di macchie rosse nantu à a pelle;
  • Sensazione di bruciore è dolore in e lesioni;
  • Prughjettu intensu;
  • Aspettu di noduli;
  • Emergenza di ulcere in crosta.

Sti sintomi sò più cumuni in e gambe, cosce, natiche è u ventre inferiore. Inoltre, in i casi più severi, sintomi sistemichi cum'è febbre, perdita di pesu senza causa apparente, dolore musculare, sangue in urina o feci è aumentu di u volume addominale, per esempiu, ponu esse rimarcati. Hè impurtante in questi casi di cunsultà un duttore per chì u diagnosticu pò esse fattu è a necessità di inizià u trattamentu valutata.


Verificate altri segni è sintomi di vasculite.

Cumu hè fattu u trattamentu

In a maiò parte di i casi di vasculite leucocitoclastica, i sintomi spariscenu di solitu senza a necessità di alcun trattamentu, tuttavia hè impurtante chì a causa sia identificata perchè hè pussibule chì e strategie per prevene un novu episodiu di vasculite sianu indicate, cume a sospensione di u medicamentu o diminuzione di u cunsumu di qualchì alimentu, se a vasculite hè in relazione cù allergie à droghe o cibu, per esempiu.

In altri casi, quandu i sintomi ùn spariscenu micca cù u tempu o quandu i sintomi sistemichi apparsu, u duttore pò indicà l'usu di alcuni medicamenti per prevene a progressione di vasculite è prumove u miglioramentu di a persona, in quale casu l'usu di l'antihistaminici o corticosteroidi, in più di ripusà è elevà e gambe.

U Nostru Cunsigliu

Resistenza batterica: chì ghjè, perchè accade è cumu evitalla

Resistenza batterica: chì ghjè, perchè accade è cumu evitalla

A re i tenza batterica cuncerna a capacità di i batteri di re i tere à l'azione di alcuni antibiotici per via di u viluppu di meccani mi di adattazione è re i tenza, chì hè...
Alimenti ricchi in triptofanu

Alimenti ricchi in triptofanu

L'alimenti ricchi in triptofanu, cum'è u furmagliu, i noci, l'ovu è l'avucatu, per e empiu, ò ottimi per migliurà l'umore è furni ce un en u di bene ere pe...