À chì serve Guinea, effetti collaterali è contraindicazioni
Cuntenutu
A Guinea hè una pianta medicinale cunnisciuta popularmente cum'è Rabo-de-possum è Amansa Senhor, chì hè aduprata à scopi terapeutici per via di a so azzione antiinfiammatoria è di u sistema nervosu.
U so nome scientificu hè Petiveria alliacea è pò esse acquistatu in alcuni negozi di alimenti sanitarii è farmacie, tuttavia hè impurtante chì u so usu sia indicatu è guidatu da u duttore o erborista per via di a so tossicità.
Per chì ghjè
A pianta di Guinea hà pruprietà diuretica, antirumatica, purificante, antiinfiammatoria, analgesica, antimicrobica, abortiva, ipoglicemica è anti-spasmodica, è pò esse indicata per:
- Mal di testa;
- Dolore in vista;
- Reumatismu;
- Mal di denti;
- Mal di gola;
- Mancanza di memoria;
- Infezzione da i microorganisimi.
Inoltre, per via di a so capacità di agisce nantu à u sistema nervosu, sta pianta pò ancu esse aduprata per trattà a depressione, l'ansietà è l'epilepsia, in più di stimulà abilità cognitive.
Malgradu avè benefici per a salute, a Guinea hè cunsiderata tossica, dunque hè impurtante chì sia usata cum'è urdinata da u erboristu o da u duttore.
Cumu aduprà Guinea
A Guinea hè una pianta tossica è, dunque, u so usu à scopi terapeutichi deve esse indicatu da u duttore o erboristu, è l'usu di e foglie hè normalmente raccomandatu.
A forma a più aduprata di sta pianta hè u tè, chì hè fattu mettendu e foglie di Guinea in acqua bollente è lascendu per circa 10 minuti. Poi strain è beie u tè secondu a guida di u terapeuta. Oltre à u tè, pudete inspirà cù a pianta, aiutendu à alleviare i sintomi di ansietà è nervosità, per esempiu.
Effetti secondari è contraindicazioni
Per via di a so azzione annantu à u sistema nervosu, un usu prolungatu o grande di a pianta di Guinea pò comportà insonnia, allucinazioni, apatia, cambiamenti in u sistema nervosu centrale è ancu morte.
Cumu hà pruprietà abortive, u cunsumu di sta pianta ùn hè micca cunsigliatu per e donne incinte.