Autore: Carl Weaver
Data Di Creazione: 28 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 23 Ghjugnu 2024
Anonim
Episode 112: Dr. Phil Maffetone: The Future of Athletic Peak Performance
Video: Episode 112: Dr. Phil Maffetone: The Future of Athletic Peak Performance

Cuntenutu

Gwen Jorgensen hà una faccia di ghjocu assassinu. In una cunferenza di stampa di Rio pochi ghjorni prima di diventà u primu americanu à vince l'oru in u triathlon femminile à l'Olimpiadi d'estate 2016, hè stata dumandata nantu à u so desideriu di curriri una maratona. Jorgensen hà dettu: "Ùn hè micca qualcosa chì aghju mai pensatu à fà. Avissi bisognu di furmà per questu. Quale sà?!"

Ciò chì a campione olimpica di 30 anni ùn hà micca ammissu à l'epica hè chì una maratona era longu in mente. Cum'è una ex stella di pista universitaria è in generale a donna più veloce in u circuitu di a Serie Mondiale di Triathlon, Jorgensen hè un corridore prima, è un triatleta secondu. Quantu si pò corre u nativu di u Wisconsin hè una quistione ch'ella risponderà u 6 di nuvembre quandu si mette in fila à l'iniziu di a Maratona TCS New York City. (Andate à NYC per fighjà, animà o fà a maratona? Eccu a guida di viaghju sana chì avete bisognu.)


"A Maratona di New York hè una di e più emblematiche è più grandi maratone di u mondu. Mi eccita veramente d'avè l'uppurtunità di cumpete contr'à alcuni di i migliori maratoni internaziunali mentre corremu in i cinque boroughs", dice l'atleta d'elite ASICS . Jorgensen hà cunfessu ch'ella avia decisu di curriri a maratona ancu prima di Rio, ma era sempre mantenendu per sè stessu quandu sta dumanda hè stata fatta in Brasile. "A corsa hè u mo preferitu fora di e trè discipline di triathlon", aghjusta Jorgensen, "è cusì corre una maratona mi hè parsa divertente". (Vedemu s'ellu canta a listessa melodia à u migliu 18.)

Ancu se a maratona hè stata annantu à u so calendariu di corsa secreta dapoi qualchì tempu, Jorgensen ùn hà micca cambiatu a so furmazione chì porta à Rio. A so corsa più longa pre-Olimpiadi era di 12 miglia. A so corsa a più longa chì porta in a maratona di New York: 16. U cuntabile fiscale-diventatu-triathleta ùn hà micca bisognu di una calculatrice per capisce chì sò 10 novi chilometri ch'ella duverà scopre u ghjornu di a corsa. Ùn hè micca ideale, ma ùn hà micca avutu una scelta assai cunsiderendu ch'ella hè appena chjosa a so stagione di triathlon à a mità di settembre à u Grand Final Cozumel di u ITU World Triathlon. È in casu chì vi dumandate, hà postu secondu, ghjuntu in menu di dui minuti dopu à u vincitore. Questu significa chì hà avutu un mesi per preparà. (Ùn pruvate micca questu in casa, zitelli. Eccu cose superumane.)


"Cù solu quattru settimane per preparami, aghju avutu esse intelligente in quantu à a mo furmazione è ùn risicà micca ferite", dice Jorgensen. U tempu mediu di furmazione maratona hè di circa 20 settimane. A furmazione per un quintu di u tempu cunsigliatu ùn hè micca solu periculosa, ma ancu impussibile per a maiò parte di a ghjente. Gwen, però, ùn hè micca a vostra atleta media - ancu ella faci ricunnosce chì a so furmazione abbreviata a lasciarà in svantaghju.

"Sò chì ùn seraghju micca preparatu per andà cun un approcciu di furmazione micca cunvenzionale, ma sò chì quasi tutte e razzii è i corridori - sia prufessiunali sia amatoriali - anu avutu ancu una sorta di singhiozzi in a so furmazione, cusì pensu chì possu esse in relazione cù assai corridori ", dice ella. U truccu per fà a pace cun ùn esse capace di portà u so solitu A-game: Ùn hà micca stabilitu altri obiettivi altru ch'è d'arrivà à a linea d'arrivu-una grande differenza per quellu chì l'annu scorsu hà tenutu una serie di vittorie di 13 vittorie senza precedenti in triatloni.

"Ùn aghju micca aspettative o obiettivi di tempu chì provu à uttene", dice ella. "Vogliu esce è sperimentà a mo prima maratona senza alcuna aspettativa. Questu hè qualcosa chì vulia fà per anni. Vogliu piglià è celebrà sta occasione ".


Mentre Jorgensen ùn hè micca prontu à fà predizioni di tempu, altri sò felici di fà per ella. U Wall Street Journal recentemente studiatu i so tempi di triathlon è hà stimatu ch'ella puderia esse capace di compie 26,2 miles in menu di 2 ore è 30 minuti, cù l'altri corridori femini d'elite. Ma questu hè solu s'ellu pò mantene quellu ritmu incredibilmente veloce di 5 minuti è 20 seconde ch'ella hà dimustratu à i Campionati USA di Track and Field 10-Mile in Minneapolis-St. Paul circa un mesi fà. Hè entrata terza, battendu l'elite maratonista Sara Hall, chì hè entrata quarta.

Ùn ci hè dubbitu chì questa serà una corsa difficiule per Jorgensen, ma puderete più prestu vedela camminà nantu à u corsu chè abbandunà è uttene un DNF. "Aghju rispettu micca solu per a distanza ma ancu per u corsu di New York", dice. Siccomu u colpu di un scopu di tempu ùn hè micca una preoccupazione, vi suggeremu di piantà per fassi selfie, firmà autografi, è gode di questu giru di vittoria mentre avvolge a so epica vittoria di a medaglia d'oru olimpica.

Rivista per

Publicità

Selezziunà Amministrazione

6 Piani d'Allenamentu Facili Cusì Pudete Sembrà Incredibile in u Vostru Vestitu di Nozze

6 Piani d'Allenamentu Facili Cusì Pudete Sembrà Incredibile in u Vostru Vestitu di Nozze

ia chì vi iate appena fidanzati, iate à mezu à prenotà venditori è ceglite arrangiamenti di fiori, o iate ettimane luntanu da u grande ghjornu, hè probabile chì pia...
Questa Granita Cup Pineapple hè u Trattatu Salutu u Più Dignu d'Instagram

Questa Granita Cup Pineapple hè u Trattatu Salutu u Più Dignu d'Instagram

Preparate u vo tru telefunu, perchè ta ricetta di de ert ana è ghjalata erà a co a più In tagrammable chì manghjate tuttu u me e.Micca olu que tu melogranu kombucha hè u ...