Trattamentu per i piaghe di a pelle
![Utilizzo della Vacuum Assisted Closure Therapy per il trattamento delle lesioni da pressione.](https://i.ytimg.com/vi/xnWifSZVvuM/hqdefault.jpg)
Cuntenutu
- Trattamentu di lamentu laser
- Unguenti per u trattamentu di ulceri
- Cumu trattà un eschar infettatu
- Segni di migliurazione
- Segni di peghju
U trattamentu per l'appiccicatu di u lettu o di u lettu, cum'è scientificamente cunnisciutu, pò esse fattu cù laser, zuccheru, unguentu di papain, fisioterapia o oliu dersani, per esempiu, secondu a prufundità di u lettu.
Questi trattamenti ponu esse aduprati separatamente o inseme, secondu e caratteristiche di a ferita è, dunque, l'escar deve sempre esse valutatu da un duttore o infermiera.
Tuttavia, indipendentemente da u trattamentu, i principii generali per u trattamentu di e piaghe di u lettu includenu:
- Eliminà u tissutu mortu;
- Pulite a ferita cù salina;
- Applica u pruduttu per facilità a guarigione;
- Mettite una fascia.
Inoltre, a fisioterapia pò ancu esse cumminata per diminuisce a pressione è migliurà a circulazione di sangue in u situ, chì pò esse indicatu in a maiò parte di i casi.
In u casu di scabre più superficiali, gradu 1, ponu esse guariti solu allevendu a pressione in a zona, girendu u paziente lettu ogni 3 ore. Amparate più nantu à: Cumu diventà una persona letta.
Trattamentu di lamentu laser
U trattamentu per u laser eschar consiste in aduprà un dispositivu laser à livellu bassu per migliurà a circulazione sanguigna di u situ è accelerà a guarigione di u scar. L'applicazione di u laser deve esse fatta in una clinica specializata da una infermiera o un fisioterapeuta.
Unguenti per u trattamentu di ulceri
U trattamentu per e ferite di u lettu cù unguentu pò aiutà à guarì e ferite di u lettu più rapidamente. Un bonu rimediu hè l'oliu Dersani, chì pò esse acquistatu in ogni farmacia. Basta à applicà l'oliu in regioni cù superfici scarse è in e regioni più propensi à u so sviluppu. Ci sò ancu altri unguenti, cum'è a papain, chì ponu esse aduprati, ma chì devenu esse prescritti da u duttore.
Dopu l'applicazione di u prufume à a ferita, una crema idratante deve esse applicata ancu à a pelle circundante per impedisce chì a ferita cresce.
Vede cumu aduprà u tè carobinha cum'è trattamentu naturale per e piaghe di u lettu.
Cumu trattà un eschar infettatu
U trattamentu di un escaru infettatu deve sempre esse guidatu da un dermatologu, postu chì hè necessariu identificà u microorganismu chì infetta i tessuti per sceglie u megliu pruduttu da applicà in u medicamentu.
Unguenti raffinati di zuccheru è d'argentu ponu esse alcune di e opzioni per curà l'escara infettata, chì anu azzione antibiotica chì elimina i microorganismi, facilitendu a guarigione. Di solitu, in stu tipu d'escar, u vestitu deve esse cambiatu ogni ghjornu per facilità a guarigione.
Segni di migliurazione
Si rimarca chì l'escara si chjude è si guarisce currettamente quandu, intornu à a ferita, cumpariscenu picculi granuli di tessutu rossu, simile à una mora. Questa hè una cundizione normale, chì a ferita si chjude da l'esternu à l'internu.
Segni di peghju
I segni di peghju apparisce quandu l'escara ùn hè micca trattata o quandu u pruduttu adupratu per a so guarigione ùn hà micca l'effettu desideratu. In questi casi, i primi segni includenu una rossa aumentata intornu à l'escara è l'apparizione di tessutu giallu o marrone in a ferita. Dopu questu, più segni di infezzione ponu apparì, cum'è pus o un odore bruttu, per esempiu.