Autore: Ellen Moore
Data Di Creazione: 19 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 27 Ghjugnu 2024
Anonim
I chimichi dannosi nascosti in i vostri vestiti di entrenamentu - Vita Di Vita
I chimichi dannosi nascosti in i vostri vestiti di entrenamentu - Vita Di Vita

Cuntenutu

Noi cunsumatori simu bravi à dì à e marche ciò chì vulemu - è ottene lu. Succu verde? Praticamente inesistente 20 anni fà. Principale cura di a pelle è truccu organicu chì funziona in realtà? Apparsu in l'anni novanta. Alternative à e buttiglie d'acqua di plastica? Salutu, Bkr. Ùn hè micca surprisa chì Whole Foods abbia più di 400 negozi. I nostri dollari duramente guadagnati richiedenu alternative sane è megliu, è u mercatu hà cuminciatu à furnisce li.

È avà, paremu fumanti caldi mentre ci sforzemu di esse i nostri più sani, perchè i vestiti di l'allenamentu sò diventati bellissimi. Funzione è moda si sò unite per furmà una nova razza di vestiti attivi di alta figura è lusinghiere per tutti i bilanci è dimensioni di u corpu. In realtà, i vestiti di allenamentu sò l'uniforme quotidiana per un numeru crescente di donne, secondu a sucietà d'infurmazione glubale u Gruppu NPD. Avemu scambiatu i nostri jeans skinny per i pantaloni di yoga, l'athleisure hè ufficialmente una cosa, è a nostra brama per l'attrezzi eleganti hè da una sola mani chì prumove a vendita di moda. (Vede i 10 Best Accounts Instagram da Segui per Athleisure.)


Ma in questu nasconde u puntu cecu in a nostra altrimente nobile ricerca di una vita sana sana. Cumpremu i prudutti più puliti è l'alimentu chì pudemu, evitemu tossine induve hè pussibule è esercitemu, ma sò i vestiti di allenamentu chì portemu mentre facemu tuttu què minendu i nostri sforzi?

I risultati di dui rapporti di Greenpeace nantu à u cuntenutu chimicu in vestiti sportivi è moda suggerenu chì puderanu esse. U so analisi hà truvatu chì i vestiti sportivi di e marche maiò cuntenenu sustanzi chimichi periculosi cunnisciuti, cum'è ftalati, PFC, Dimethylformamide (DMF), Nonylphenol etossilati (NPE) è Nonylphenols (NP). È un studiu svedese stima chì u dece per centu di tutte e sostanze ligate à u tessile sò "cunsiderate cum'è di risicu potenziale per a salute umana".

In un articulu chì esplora i chimichi tossichi in i vestiti sportivi, publicatu da U Guardianu, Manfred Santen di Greenpeace suggerisce chì ùn pudemu micca cunnosce l'effetti di sti chimichi è cumu l'esposizione ripetuta à elle puderebbe influenzà noi. "A cuncentrazione [di chimichi] chì truvemu in i vestiti ùn pò micca causà prublemi tossichi acuti per u portatore à breve tempu, ma à longu andà ùn si sà mai", hà dettu Santen. "I disruptori endocrini [chimichi chì ponu mess with the hormone system], per esempiu, ùn sapete micca ciò chì l'impattu di l'esposizione à longu andà hè nantu à a salute umana".


Questu hè un territoriu novu. Ci hè pocu di ricerca nantu à u tema (ancu s'ellu hè in crescita), è avà parechji insiders di l'industria dispensanu sta linea d'inchiesta cum'è un non-issue. Semu riluttanti à vede u nostru cavallu di rigalu vestitu di Spandex in bocca. Dopu tuttu, l'affari hè in crescita è paremu cusì bè chì nimu ùn vole à vultà à i ghjorni prima chì e marche attive anu cunnisciutu u valore di un dardo ben pusatu.

A presenza potenziale di chimichi dannosi in ogni quantità di u nostru attrezzu di allenamentu, tuttavia, deve esse inquietante in gran parte perchè hè destinatu à pusà contr'à e interagisce cù a pelle in ambienti ad alto attritu, movimentu elevatu, calore elevatu, alta umidità- cum'è quandu travagliamu. Cumpagnia svizzera indipendente bluesign technologies-creatore di u sistema di certificazione tessile più duru, chì hà per scopu di prevene chì i chimichi di primura entrinu in materiali in u prucessu di fabricazione-mette vestiti per "accantu à l'usu di a pelle" è "baby-safe" in a listessa categuria, u so "più strettu" "in quantu à i valori limite / interdizzioni [chimici]".


Eppuru, u rivenditore REI dice chì "qualchì tippu di finitura chimica hè applicata à guasi tutti i tessuti sintetici per aumentà e prestazioni di trascinamentu". Un ochju à l'etichetta in i vestiti di vestiti attivi rivela chì a maiò parte sò fatti di tessuti sintetici. In più, a maiò parte di i tessuti tecnichi di marca, quelli chì paghemu maiò, sò tessuti sintetici rivestiti chimicamente, dice Mike Rivalland, direttore di a marca ActiveAthlete SilkAthlete. Santen hà accunsentitu, dicendu chì "u prublema più grande hè chì e marche utilizanu additivi per fà un ingrossu repellente à e macchie cù sostanze per fluorurate (PFC) o per evità l'odori di sudore sgradevoli aduprendu sostanze tossiche cum'è Triclosan".

Ma ùn dispite micca. Adam Fletcher, direttore glubale di e relazioni publiche di a Patagonia, sottolinea quant'ellu seria difficiule di assorbe un livellu dannosu di alcune sostanze chimiche in questione attraversu a pelle. "Portà [una] giacca ùn offre micca un risicu significativu di esposizione", dice. "Se unu manghjassi un armariu pienu di giacche, forse allora sarete à parità cù u risicu d'esposizione da l'applicazioni in cuntattu cù l'alimentu di sti chimichi. "

Alcune grandi marche si mettenu in azzione, però, s'approntanu tessuti organici d'altu rendiment è materiali riciclati, è cercanu alternative naturali à i fini chimichi. A Patagonia hà investitu in Beyond Surface Technologies, chì sviluppa "trattamenti tessili basati nantu à e materie prime naturali" è elimina gradualmente i PFC, simile à Adidas, chì hà prumessu chì i so prudutti saranu 99% senza PFC sin'à u 2017. Tramindui i marchi partinarii cù bluesign tecnulugia, cum'è REI, Puma, prAna, Marmot, Nike è Lululemon.

E marche più chjuche anu ancu pruduttu abiti attivi non tossichi eccezziunali cù tratti d'alta tecnulugia chì dumandemu. Ibex hè specializata in abiti attivi in ​​cotone biologicu è lana merinu. Evolve Fitwear vende solu l'attrezzatura fatta in America cù u cuttuni organicu (cum'è i leggings di cuttuni organici di 94 per centu di LVR) è materiali riciclati. Basi soffici è slouchy di Alternative Apparel in tessuti organici è eculogichi facianu facilmente a transizione da yoga à brunch. I vestiti eleganti in seta blend di SilkAthlete ùn sò micca solu traspiranti è antimicrobici naturalmente, si sentenu leggeri cum'è l'aria è ùn sfruttanu micca cum'è i tessuti sintetichi ponu. È Super.Natural face vestiti d'entrenamentu ad alte prestazioni, lusinghieri da ibridi tessuti naturali-sintetici ingegnerizzati. E queste cumpagnie sò un passu davanti à u ghjocu in a nostra cultura altamente attenta à a salute, ecocusciente. (È fighjate questu Attrezzatura Fitness Sostenibile per un Allenamentu Eco-Friendly.)

Cosa Caccia In I Vostri Pantaloni Yoga?

Quì sottu, avemu arrotondatu alcuni di i chimichi potenzialmente periculosi chì puderebbenu esse in i vostri vestiti di allenamentu-plus, perchè duvete curà.

ftalati: Usatu cumunemente cum'è platicanti in a stampa tessile (truvata in tunnellate di beni di cunsumu), sò ligati à certi cancri, obesità adulta è testosterone ridutta in omi è donne, è sò nantu à u listinu Dirzen Dozen di u Gruppu di travagliu Ambientale.

PFC (chimichi poli è per-farinati): Adupratu in l'attrezzi a prova d'acqua è di macchie. U vestitu hè unu di i modi più cumuni in cui ci simu esposti, secondu u EWG, chì li classifica cum'è tossichi per l'omu.

Dimetilformamide (DMF): U CDC dice chì u DMF hè "un solvente organicu adupratu in a filatura di fibre acriliche, a fabricazione chimica ... Hè presente ancu in i tinturi è pigmenti tessili ..." Avertisce a ghjente di evità u cuntattu di a pelle cù u chimicu perchè hè facilmente assorbitu da a pelle è "pò causà danni di fegatu è altri effetti negativi per a salute".

Nanoparticule d'argentu: Adupratu in vestiti attivi anti-odori è antimicrobichi, ma micca pruvatu per a sicurità in i beni di cunsumu, dice Pew Charitable Trust. Un studiu di u 2010 hà trovu chì "l'esposizione à l'argentu seria" significativa "per tutti quelli chì portanu sti panni, in una quantità chì hè trè volte superiore à a quantità chì avaristi se pigliate un supplementu dieteticu chì cuntene argentu". Un studiu di u 2013 lega i nanomateriali à a putenziale interruzzione endocrina è un studiu 2014 MIT 2014 hà trovu chì e nanoparticule ponu dannà u DNA.

Nonilfenoli etossilati (NPE) e Nonilfenoli (NP): Usatu in detergenti è agenti antipolvere. Sicondu u CDC, sò assorbibili attraversu a pelle è mostranu chì anu "proprietà estrogeniche in e linee cellulari umane". L'EPA dice chì sò "associati cù l'effetti riproduttivi è di sviluppu in i roditori" è facenu un caos in l'ambiente. L'Unione Europea li classifica cum'è "reprotossici".

Triclosan: Adupratu cum'è rivestimentu in indumenti è attrezzi antibatterici è antimicrobici, u triclosan hè statu ligatu à a tossicità di u fegatu è di l'inalazione è hè statu dimustratu chì causa cancru di fegatu in topi.

Cumprate menu vestiti di allenamentu tossicu

Se vulete evità alcune di e cose più brutte chì si trovanu in l'attrezzatura di fitness, seguitate i nostri cunsiglii per un armariu di allenamentu "più pulitu".

  • Evite a serigrafia è e stampe plastiche, una putenziale fonte di ftalati.
  • Cumprate tessuti naturali è organici (o hibridi) cum'è sita, cuttuni è lana. I tessuti naturali sò naturalmente antimicrobici è antibatterici, boni à regulazione termica, è respirabili.
  • Cercà a certificazione Bluesign System. L'etichetta bluesign significa chì i chimichi periculosi sò mantenuti à u minimu (è sò potenzialmente assenti) durante a fabricazione è in u pruduttu finale.
  • Trasmette "tessuti" tecnichi di marca - a maiò parte sò sintetici rivestiti chimicamente chì si lavanu.
  • Quandu l'avete da aduprà? Se portate qualcosa contr'à a vostra pelle tuttu u ghjornu, investite in un pezzu cù u più pocu chimicu potenzialmente periculosu pussibule.

Lava li più intelligenti

Sì avete un armariu pienu di reggiseni sportivi di seta o chì portate tessuti tecnichi 24/7, mantenite a vostra attrezzatura fitness pulita, intatta è funzionale per u più longu pussibule.

  • Lavate ogni articulu prima di l'usu. Santen dice, "u lavatu elimina e sostanze aderenti chì ponu esse potenzialmente periculose".
  • Dopu un allenamentu super inducendu sudore, lavate immediatamente a ropa. E fibre sintetiche, in particulare u poliester, sò terreni di ripruduzzione per i batteri chì producenu puzza.
  • Lavà a manu o aduprate u ciculu delicatu cù acqua fredda per chì i vestiti ùn sò micca distrutti da u calore altu o l'agitazione.
  • Linea secca o stende a ropa in pianu per asciugà. Certi marchi dicenu chì aduprà u paràmetru di u siccatore à calore più bassu hè bonu, ma qualcosa di più caldu si rompe influenzendu u revestimentu di i tessuti tecnichi è puderia dannà i tessuti sintetici (vale à dì di plastica), cum'è Lycra, chì diventa fragile se seccu cun calore altu.
  • Aduprate lavatu delicatu o lavatu specializatu. I detergenti duri ponu arruvinà o lavate e proprietà per quale avete compru un vestitu in u primu locu, è i lavaggi sportivi aiutanu à scumpressà u sudore grassu è l'accumulazione di l'odore. (Pruvate unu di questi 7 pulitori fatti in casa naturali più sicuri.)
  • Evite u fogliu di addolcitore è di asciugatrice. Funzionanu lascendu un filmu nantu à u tessutu, chì finisce per bluccà a capacità di trascinamentu / assorbimentu / raffreddamentu / anti-odore di u vestitu.

Rivista per

Publicità

Oghje Interessante

Cumu Fà una Fila Verticale in a Via Ghjusta

Cumu Fà una Fila Verticale in a Via Ghjusta

è vo circate di aumentà a forza di e palle è di a parte uperiore di u pinu, ùn circate più luntanu cà a fila verticale. Que tu e ercitazione hè de tinata à e t...
Ciò chì avete bisognu di sapè per affrontà una paura di l'ape

Ciò chì avete bisognu di sapè per affrontà una paura di l'ape

A Meli ofobia, o apifobia, hè quandu avete una paura inten a di l'ape. Que ta paura pò e e chiacciante è cau à una grande an ia.A Meli ofobia hè una di tante fobie pecific...