I Pro è Contra di Avè un Terzu Baby
Cuntenutu
- U svantaghju di avè un terzu zitellu
- U svantaghju di avè un terzu zitellu
- I vantaghji di avè un terzu zitellu
- Pros di avè un terzu zitellu
- Passi prossimi
- Q:
- A:
Avè trè figlioli si sente guasgi cum'è un pocu di striscia oghje. Parechje mamme chì cunnoscu m'anu dettu ch'elli anu avutu a voglia di aghjunghje un terzu figliolu à e so famiglie, anu suscitatu reazioni scunvurte da i so amichi. Avè un terzu figliolu, assai di elli si preoccupanu, hè solu un passu per unisce a famiglia Duggar.
Ma quandu si sente quellu dolore per tene un altru criaturu in i vostri bracci, ùn si pò solu ignurallu. Meritate di esplorà i vostri sentimenti per avè un terzu zitellu. Allora se site nantu à a stacca per aghjunghje un terzu aghjuntu à a vostra famiglia, eccu unepochi di vantaghji è di cuntrasti da cunsiderà prima di decide.
U svantaghju di avè un terzu zitellu
Prima di immersione, lasciami cumincià dicendu chì aghju quattru figlioli. Cusì, benintesa, avemu digià pigliatu a decisione d'avè un terzu zitellu. Ma mi sentu fermu chì duvemu avè un terzu figliolu. Per noi, ùn era micca veramente una dumanda. Ma avemu sempre avutu assai da cunsiderà. Fighjemu bè, quandu aghjunghjite quellu terzu zitellu cum'è parte di una famiglia duo-genitori, sarete ufficialmente più numeru. È questu hè un grande affari.
U svantaghju di avè un terzu zitellu
- I genitori sò ufficialmente più numerosi.
- Sì venite da una piccula famiglia, avè trè figlioli forse ùn vi pare micca nurmale.
- Trè figlioli ponu esse u numeru u più stressante à avè, i sondaggi mostranu.
1. Ci ne serà di più chè voi. Una di e mo paure maiò di aghjunghje un terzu figliolu à a nostra famiglia, soprattuttu perchè i nostri primi dui avianu menu di 5 anni, era chì avessi più figlioli chè mani. Sona cusì scioccu, ma quandu site una mamma cù zitelli, e piccule cose cum'è a corsa à a buttrega diventanu una lotta.
2. Trè zitelli puderebbenu micca sentesi "normali" per voi. Se venite da una famiglia più chjuca, avè trè figlioli ùn pò micca sentite nurmale o familiar per voi. Trè figlioli diventanu un tipu di caoticu, allora valutate i vostri livelli di tolleranza per tutti i malabari chì vene inevitabilmente cun l'aggiunta di un terzu zitellu.
3. Avè trè figlioli hè u più stressante. Un sondaggio "Today Show" hà dettu chì avè trè figlioli hè in realtà u numeru u più stressante per i genitori. Questa hè una mala nova se pensate à piantà in trè zitelli. Ma hè una bona nutizia sì avete a intenzione d'avè ancu di più figlioli. Sicondu u studiu, più zitelli in qualchì modu uguale à menu stress. Chjamu questu l'effettu "rinunzià".
I vantaghji di avè un terzu zitellu
Pros di avè un terzu zitellu
- Puderete sempre pudè sorte facilmente cum'è una famiglia di cinque persone.
- I vostri figlioli averanu più di un fratellu.
- Avè trè figlioli pò esse una transizione più faciule di ciò chì pensate.
1. Una famiglia di cinque persone hè sempre cumpatta. U mondu pare esse custruitu per famiglie di quattru. E cabine di ristorante, a maiò parte di i veiculi, è tutti quelli cuncorsi di rigalu di vacanze gratuiti chì entrate ma mai vincite in realtà sò tutti pensati per quattru persone. Ma vi possu dì per sperienza persunale chì cù un terzu figliolu, site sempre in a famiglia "nurmale". Pudete mette trè sedili di vittura in a maiò parte di e vitture, pudete sprime in quelle cabine di ristorante, è probabilmente ùn vincerete micca quelle vacanze, quantunque.
U fondu: Sì sì una famiglia chì li piace à esse in viaghju, avè un terzu figliolu ùn vi ralentisce micca.
2. Più fratelli significanu più opzioni per i vostri figlioli. "Ne vogliu trè invece di dui", spiega Kelly Burch, mamma di unu. "Sò unu di quattru, è apprezzu veramente e trè relazioni uniche chì aghju cù ognunu di i mo fratelli".
3. Trè figlioli hè a transizione a più faciule ch'è avete mai fattu. Ùn faraghju nisuna prumessa quì. Ma vogliu esse una voce di raghjone in u mare di ghjente chì vi avverterà chì avè un terzu figliolu serà u ostaculu u più duru chì averete mai affruntatu.Onestamente, u nostru terzu zitellu era a transizione a più faciule per mè cum'è mamma.
Passà da zeru à unu era un cambiamentu di vita, passà da unu à dui si sentia guasi impussibile, è avè quattru mi hà scuzzulatu in un modu chì mi stò ancu recuperendu (ma tantu riconoscente). Ma quellu terzu criaturu si sintia cum’è un ventu. Ellu si mette ghjustu è andemu cun u flussu. Mi sentu cum'è quandu ghjunghjite à u terzu zitellu, vi sentite assai più fiduciosu in e vostre capacità è limitazioni cum'è genitore. Faci veramente più faciule di adattassi à a vita cù un neonatu di novu.
Passi prossimi
Ùn ci hè micca un elencu per è contru chì pudete fà per avè una risposta definitiva annantu à avè un terzu zitellu. À a fine di a ghjurnata, duvete raccoglie a vostra lista è parlà cun altre mamme chì anu pigliatu a stessa decisione. Ricurdatevi di cunsiderà vi furtunatu sè site capace di fà a scelta di quanti figlioli avè. Andate cù tuttu ciò chì u vostru core vi dice di fà. In ogni casu, a vostra famiglia serà a toia. Hè u più grande "pro" chì possu pensà.
Q:
Chì duvete fà per preparà si pensate à avè un terzu zitellu?
A:
Se pensate à stà incinta, fate un appuntamentu cù u vostru duttore o ostetrica per discute a vostra salute di pre-gravidanza. Parlà di a vostra salute, di i medicazione, di a dieta, è di qualsiasi fattore di risicu pò aiutà à assicurà a migliore salute pussibile durante i primi mesi di sviluppu fetale in gravidanza. Arricurdatevi, sè site una donna in età fertile, avete bisognu di 400 microgrammi di acidu folicu ogni ghjornu PRIMA di stà incinta, per aiutà à prevene i difetti di u tubu neurale.
Kimberly Dishman, WHNP Answers rapprisentanu l'opinioni di i nostri esperti medichi. Tuttu u cuntenutu hè strettamente informativu è ùn deve micca esse cunsideratu cunsigliu medicu.