Autore: Sara Rhodes
Data Di Creazione: 18 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 2 Lugliu 2024
Anonim
Una Dieta Sana ùn hà micca da significà rinuncià à l'alimentu chì amate - Vita Di Vita
Una Dieta Sana ùn hà micca da significà rinuncià à l'alimentu chì amate - Vita Di Vita

Cuntenutu

Quelli ghjorni, taglià un certu tipu di alimentu fora di a vostra dieta hè un casu ordinariu. Sia ch'elli eliminanu i carbuidrati dopu à a stagione di vacanze, pruvate una dieta Paleo, o ancu rinunziendu i dolci per a Quaresima, mi pare chì sempre cunnosci almenu una persona chì evita una categuria di cibo per una ragione specifica. (I nutrizionisti anu ancu previstu chì "e diete di eliminazione" saranu una di e più grandi tendenze di a dieta di u 2016.)

A capiscu - per certe persone, pò esse benefiziu di abbandunà l'alimenti malsani di tacchinu fretu, ch'ellu sia per ragioni di salute o per perdita di pesu. Capiscu ancu chì privassi di qualcosa chì ami è dipende da hè micca piacè. Durante anni, aghju luttatu cun manghjà disordinatu - mi ricordu di a mo scola media è di l'anni di u liceu ricurdendu ciò chì eru o ùn manghjava micca à u mumentu. Ùn aghju micca biutu soda dapoi dui anni, aghju sviluppatu un elencu di cibi "sicuri", è à un certu puntu campava principalmente di frutti, ligumi è panini à u butiru di cacahuè (u mo pastu preferitu, finu à oghje). Se avete mai rinunciatu à un certu tipu di alimentu prima, sapete chì quandu a data di scadenza hè finita o quandu finalmente scavate, ùn anderete micca solu à cunsultà si unu cicculata o unu pezzu di pane - anderete à manghjà tuttu ciò chì avete rinunziatu cum'è ùn l'avete tastatu dapoi mesi (perchè ùn l'avete micca!).


U mo dighjunu u più ricordu hè statu quandu ùn aghju micca manghjatu furmagliu per sei mesi. Ùn aghju micca supplementatu a mo dieta vegana cù qualsiasi nutrienti necessarii, sicuru, è eru miserable. Ma esse miserable ùn m'hà micca impeditu. Eru decisu di dimustrà à mè stessu chì puderia rinunzià à un novu tipu d'alimentu - è ancu più magre. Perchè a mo motivazione ùn era micca a salute; si trattava di esse magru. (Scuprite cumu l'abitudini sani di l'altra donna sò diventati un disordine di l'alimentazione).

Uni pochi d'amichi è e mo surelle facianu cumenti casuali, ma ùn mi anu micca affettatu. Unu di i pochi chì mi ricordu vivamente hè un amicu chì mi rimpruverava à u pranzu di rinuncià à u furmagliu, dicendu mi tutte e ragioni per evità ch'ellu era male per a mo salute. A mo rimonta hè ch'ella s'era sbagliata, chì u furmagliu ingrassa. A maiò parte di tuttu, mi ricordu di esse felice chì qualchissia hà nutatu è era preoccupatu. Aghju focu annantu à l'attinzioni ch'e aghju ricivutu è spingu quantu a fame eru è quant'ellu mi vulia manghjà u furmagliu in u spinu di a mo mente.

Privendu mi di cibu chì mi piacia mi hà fattu sentì forte. Organizà u mo manghjà, creà nuove regule regimentate, è dà mi più sfide da cunquistà era qualcosa chì ùn pudia micca lascià. Ma una volta aghju principiatu l'università, tuttu hè cambiatu. Uni pochi di notte in, i mo novi amichi anu interrugatu educatamente i mo picculi porzioni à a cena (dui pezzi di toast). Ùn vulia micca ch'elli pensessinu d'avè un prublema, è cusì quandu aghju manghjatu cun elli, mi sò statu ubligatu à cunfruntà (è manghjà) porzioni veri di cibu. Ùn ci hè vulsutu tantu nanzu di vultà in daretu secondu è terzu, pruvendu (è piacienduli!) Novi alimenti chì ùn eranu sicuramente micca nantu à a mo lista "sicura". Naturalmente, aghju guadagnatu una mansa di pesu. U primu annu 15 era più simile à u primu annu 30, chì ùn hà fattu nunda per a mo autoestima. È in i prossimi quattru anni, u mo pesu fluttuerà secondu i mo livelli di stress è u mo corsu, ma ùn aghju mai sentitu veramente sana. Mi forzeria à a palestra perchè manghjava o beia troppu, o perdiraghju pisu perchè dorme è manghjava cusì pocu per via di u stress di a scola. Eru gonfiatu è delusu in me stessu o tremendu è preoccupatu per me stessu. Ùn era micca finu à dopu à l'università - grazie à un travagliu regulare è à un schedariu di sonnu, più menu pressione per esce ogni notte - chì aghju pussutu truvà un equilibriu sanu trà travaglià, manghjà, eserciziu è piacè.


Avà, manghju è esercite in moderazione. In u liceu è l'università, sapia chì i mo abitudini alimentari eranu malsani. Ma ùn hè micca finu à dopu a graduazione chì aghju realizatu chì u ciculu constante di privazione seguitu da inevitabbili overindulgences ùn era micca sanu, definitamente ùn era micca divertente, è solu ùn hè micca realistu. L'annu passatu, aghju prumessu à mè stessu chì ùn aghju mai più rinunzià un tipu o una categuria di cibo. Benintesa, e mo abitudine alimentarie sò cambiate cù l'anni. Mentre studiava in Parigi, aghju manghjatu cum'è una persona francese è aghju smessu di merendà è di beie latte. Aghju amparatu, assai per a mo sorpresa è disperazione, chì mi sentia più liggeru è megliu à ùn guzzling più bicchieri di latte ogni ghjornu. Aviu bevutu almenu una Diet Coke per ghjornu; avà mi ne vene raramente unu. Ma s'è vo vulete un trattatu - un saccu di Doritos, un vetru altu di latte di cioccolatu, o una Coca Cola Dieta a mità di dopu meziornu - ùn mi negheraghju micca. (Pruvate stu truccu intelligente per satificà e voglie per menu calorie.) Hè a cosa bella di vive un modu di vita moderatu, ma sanu. Pudete cunsultà, gode di voi, è resettate, senza battevi mentale per quessa. È u listessu vale per l'eserciziu. Ùn corre un chilometru per ogni pezzu di pizza chì manghju cum'è punizioni; Corsu perchè mi face sente forte è sana.


Ciò significa chì manghju in permanenza una dieta equilibrata? Micca propiu. L'annu passatu, aghju capitu più di uni pochi volte chì tuttu ciò chì aghju manghjatu in l'ultime 48 ore sò pasti à base di pane è furmagliu. Iè, hè imbarazzante di ammette. Ma invece di piglià misure drastiche è saltà vergugnosamente a colazione a mane dopu, rispondu cum'è un adultu è manghju qualchì fruttu è yogurt a mane, una insalata abbondante per u pranzu, è a vita cuntinueghja cum'è sempre.

Hè per quessa chì mi rende tantu scantatu di sente a famiglia, l'amichi è i cunniscenti ghjurà di rinuncià à qualunque alimentu anu cunsideratu "male" per quantunque parechji mesi per lascià libra. Sò di prima manu chì truvà un mezu felice trà manghjà tuttu ciò chì vulete è estremamente limità si ùn hè micca faciule. Benintesa, restringe vi pò fà sente forte è putente per un pezzu. Ciò chì ùn hà micca fà hè di fà vi istantaneamente magre o felice. È chì a mentalità "tuttu o nunda" à a quale tendemu à teneci ùn hè micca realista quandu si tratta di dieta - ci mette in ballu per u fiascu. Una volta chì aghju cuminciatu à lascià andà tutte e mo regule alimentarie autofurzate, aghju cuminciatu à capisce chì ùn importa ciò chì manghju -o ùn manghju micca- a mo dieta, u corpu è a vita ùn seranu mai perfetti. E questu hè perfettamente bè cun mè, finu à quandu include una fetta occasionale di pizza casgera di New York. (Una altra donna confessa: "Ùn sapia micca chì avessi un disordine alimentariu.")

Rivista per

Publicità

Guadagnà A Popularità

Eru grassu vergognatu da u mo duttore è avà esitatu à vultà

Eru grassu vergognatu da u mo duttore è avà esitatu à vultà

Ogni volta chì vò ind'è u duttore, parlu di cumu aghju bi ognu di perde pe u. ( ò 5'4 "è 235 liri.) Una volta, ò andatu à vede u mo duttore di a i tenza...
Nutizie Superfood: Latticini di Alga Blu-Verdi Sò una Cosa

Nutizie Superfood: Latticini di Alga Blu-Verdi Sò una Cosa

Videmu i vo tri latte matcha è a chiuma in forma di core, è vi alzemu un latte di alga blu-verde. Iè, a barra di e tendenze di u caffè travagante hè tata ufficialmente tabilit...