Emorroidi internu: ciò chì sò, sintomi principali è gradi
Cuntenutu
L'emorroidi interne currispondenu à vene dilate in u rettu chì ùn si vedenu micca in l'anu, è sò spessu diagnosticati quandu ci hè a presenza di sangue rossu luminosu in e feci o in carta igienica quandu si defeca, prurite è disconfort in l'anu, ciò chì li rende difficiule per andà à u bagnu.
L'emorroidi interne ponu esse classificate in gradi secondu i sintomi presentati, chì interferiscenu ancu cù u trattamentu raccomandatu da u proctologu. Indipendentemente da u gradu di emorroidi interne, hè impurtante cambià l'abitudine di manghjà, dendu preferenza à l'alimenti ricchi di fibre, chì cusì hè pussibile alleviare i sintomi è riduce u dolore è u disagiu quandu si evacuanu.
Principali sintomi
Ancu se l'emorroide interna ùn hè micca visibile, i segni è i sintomi chì apparisce sò caratteristici, cù principalmente a presenza di sangue rossu luminosu in e feci. Inoltre, altri segni è sintomi chì ponu esse indicativi di emorroidi interne sò:
- Prurite in l'annu;
- Exit of mucus through the ano;
- Difficultà è dolore per defecà;
- Disconfort anale;
- Tenesme anale, chì currisponde à l'intensa voglia di evacuà ancu s'ellu ùn ci hè più cuntenutu fecale da esse eliminatu;
- Sensazione di svuotamentu incompletu di u rectu dopu l'evacuazione.
Inoltre, hè ancu pussibule di rimarcà l'apparizione di un picculu nodulu in l'anu durante l'evacuazione è chì pò o ùn pò micca vultà naturalmente à u situ iniziale, stu nodulu currisponde à e vene dilatate chì surtenu da l'anu, caratterizendu l'emorroidi interna di gradi 2, 3 o 4, secondu e caratteristiche.
Cumu cunfirmà u diagnosticu
A diagnosi di emorroidi interne deve esse fatta da u gastroenterologu o da u proctologu per mezu di l'esame proctologicu, in u quale u duttore valuterà a regione anale per identificà qualsiasi cambiamenti chì sò indicativi di emorroidi interne. Per fà l'esame, u duttore indica a pusizione chì a persona deve esse in e poi faci l'analisi di l'anu, essendu indicatu per a persona per fà un sforzu cum'è se stesse defecendu, cume hè cusì pussibule di verificà a presenza di emorroidi o fissure anali.
In più di l'esame proctologicu, u duttore valuta ancu i sintomi presentati è a storia di a persona, soprattuttu in quantu à l'abitudini alimentari è l'attività fisica, perchè l'alimentazione malsana è l'inattività fisica favuriscenu l'apparizione di emorroidi.
Gradi di emorroidi internu
Sicondu i sintomi prisentati, l'hemorroide interna pò esse classificata in 4 gradi, chì influenza u trattamentu cunsigliatu da u duttore:
- Emorroidi interna di u 1u gradu: si vede solu un sanguinamentu è e vene ùn escenu da l'anu;
- Emorroidi interna di u Grade 2: e vene esce da l'anu durante u muvimentu intestinale, ma tornanu à a so pusizione uriginale di manera naturale, è ci hè ancu un sanguinamentu;
- Emorroidi internu di u 3u gradu: ci hè ancu un sanguinamentu è e vene ùn tornanu micca à a pusizione nurmale finu à ch'elli sianu spinti cù cura;
- Emorroidi interna di u Grade 4: ci hè un sanguinamentu intensu è u prolapsu hè irriducibile, vale à dì, ùn tornanu micca à a pusizione originale ancu quandu sò spinti.
Sicondu i sintomi presentati è e caratteristiche verificate da u gastroenterologu o proctologu, u gradu di l'emorroidi pò esse indicatu è u trattamentu hà iniziatu immediatamente dopu.
Hè impurtante d'andà à u duttore quandu ogni segnu o sintumu indicativu di emorroidi internhe hè osservatu, chì hè cusì pussibule per u duttore di inizià u prucessu di diagnosticu. Inizialmente, u diagnosticu si faci attraversu a valutazione di i sintomi presentati è l'evacuazione di a persona è l'abitudini alimentari, a storia di l'usu di lassativi è a storia di chirurgie è malattie gastrointestinali. Tandu, una diagnosi proctologica deve esse effettuata, chì cunsiste in l'osservazione di l'ano per identificà qualsiasi cambiamentu.
Cause principali
L'apparizione di emorroidi interne hè spessu ligata à l'abitudini di a persona, cum'è una dieta povera di fibre, l'usu frequente di lassativi, l'abitudine di stà nantu à u bagnu per un bellu pezzu, fumà è inattività fisica. Inoltre, una nutrizione inadegwata face chì u transitu intestinale sia alteratu, in più di rende e feci più secche, ciò chì rende necessariu per a persona di aduprà una forza eccessiva per evacuà, purtendu à a furmazione di emorroidi.
L'emorroidi interne ponu ancu esse ligate à infezioni lucali, esse u risultatu di diarrea cronica o accadere durante a gravidanza, chì hè assai cumunu per via di l'aumentu di u pesu corpu è di a pressione esercitata nantu à a regione pelvica da u zitellu. Capite perchè l'emorroidi nascenu in gravidanza è cumu hè u trattamentu.
Cumu deve esse u trattamentu
U trattamentu per emorroidi interne deve esse guidatu da u proctologu secondu u gradu di l'emorroidi, è un cambiamentu di l'abitudini alimentari pò esse raccomandatu, dendu preferenza à l'alimenti ricchi di fibre, cunsumazione di assai liquidi durante u ghjornu, bagnu di seduta, usu di analgésichi è antiinflamatorii, cum'è Naproxen, o l'usu di unguenti emorroidi, cum'è Proctyl o Ultraproct. Altre opzioni di trattamentu chì ponu esse raccomandate da u duttore secondu u gradu di l'emorroidi sò a scleroterapia, a fotocoagulazione, a crioterapia è l'usu di bendaggi elastichi. Capite cumu si face u trattamentu per e emorroidi interne.
In i casi i più gravi, in cui l'emorroidi si blocca in l'anu, ci hè u risicu di coaguli chì ponu causà trombosi emorroidale è, dunque, u duttore pò cunsiglià una chirurgia per riparà e vene dilatate.
U cambiamentu di l'abitudine di manghjà hè impurtante in tutti i tippi di emorroidi, perchè quandu cunsumanu più fibre, u transitu intestinale migliora è e feci diventanu più dolci, essendu più faciule da eliminà è ùn ci hè forza per defecà. Scuprite u video seguente per scopre chì manghjà per alleviare i sintomi è prevene ulteriori attacchi di emorroidi: