Emorroidi in gravidanza: perchè cumpariscenu è cumu trattà
Cuntenutu
- Perchè l'emorroidi cumpariscenu in gravidanza?
- Cume trattà emorroidi in gravidanza
- Sintomi di emorroidi in gravidanza
- Trattamentu in casa
L'emorroidi in gravidanza ponu esse guarite cunsumendu bagni di fibra, acqua è sitz, ma in certi casi pò esse utile applicà un unguentu cù cunsiglii medichi.
Di solitu spariscenu cù u trattamentu, ma certe volte sò più difficiuli à curà è ponu stà finu à a consegna. E emorroidi esterne in gravidanza ùn impediscenu micca u travagliu nurmale è ùn ghjustificanu micca una cesariana, ma sta decisione dipende da u desideriu di a donna è da l'opinione di l'ostetricu.
Perchè l'emorroidi cumpariscenu in gravidanza?
Avè emorroidi in gravidanza hè nurmale per via di l'aumentu di u pesu corpu è di a pressione esercitata in a regione pelvica, di stinzia è di l'aumentu di a quantità di sangue chì circula per u corpu di a donna incinta, chì face chì e vene di a regione anale si dilatinu è diventanu gonfii., dendu origine à emorroidi.
L'emorroidi in gravidanza ponu apparisce in ogni trimestru di gravidanza, ma sò più frequenti da u secondu trimestru di gravidanza, postu chì l'aumentu di pesu è a pressione esercitata nantu à a pelvis sò più grandi. Tuttavia, tendenu à sparì in u periodu postpartum dopu à circa 3 mesi.
Cume trattà emorroidi in gravidanza
U trattamentu di emorroidi in gravidanza pò esse fattu solu cù alcune precauzioni chì a donna incinta deve aduttà, cume:
- Ùn aduprate micca carta igienica, pulizia di a zona anale cù salviette bagnate o acqua tiepida è sapone neutru dopu avè urinatu o defecatu;
- Ùn stà micca troppu longu, principalmente in a toilette o in piedi;
- Bei circa 2 litri d'acqua per ghjornu;
- Manghjate cibi ricchi di fibre, cum'è ligumi, frutti, cereali, fasgioli, ceci o pane integrale, per esempiu;
- Ùn manghjate micca cibu cù pepe è evite assai condimenti o cibi fritti;
- Aduprate un cuscinu cù una apertura in u centru quandu site pusatu;
- Praticà eserciziu fisicu cum'è per camminà, Yoga o aerobica in acqua, per esempiu.
Per trattà emorroidi in gravidanza, pò ancu esse necessariu aduprà medicamenti o unguenti chì devenu sempre esse indicati da l'ostetricu, chì a donna incinta deve aduprà un unguentu emorroidu adattatu per a gravidanza, cum'è Ultraproct o Proctyl. Sapete chì unguenti da applicà per curà emorroidi.
A chirurgia per emorroidi in gravidanza deve esse effettuata solu se tutte l'alternative di trattamentu sò insufficienti, se a situazione hè insupportabile per a donna è se u zitellu ùn hè micca in periculu.
Sintomi di emorroidi in gravidanza
L'emorroidi in gravidanza ponu esse interne o esterne, è ponu esse percepite per mezu di u dolore in a zona anale, soprattuttu quandu si evacuanu, camminanu o stanu à pusà, prurite in l'anu, presenza di sangue rossu brillanti intornu à e feci o nantu à carta igienica dopu a pulizia di a regione anale è apparizione di una protrusione in l'annu, in casu di emorroidi esterne.
Se a donna incinta sperimenta unu di sti sintomi, deve cunsultà l'ostetricu per ellu per valutà a zona anale è indicà u trattamentu adattatu. Vede un grande rimediu casanu per l'hemorroidi in gravidanza chì hè abbastanza efficace.
Trattamentu in casa
U trattamentu in casa per emorroidi in gravidanza pò esse fattu cù bagni di seduta cù acqua calda per alleviare i sintomi di emorroidi, cume u dolore in a zona anale quandu si stà sedendu è evacuendu, prurite in a zona di l'anus è unu o più puffi in a zona anale.
Verificate cumu preparà alcuni esempi in u video seguente: