Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 1 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 21 Nuvembre 2024
Anonim
Epatite C
Video: Epatite C

Cuntenutu

Getty Images

L'epatite C hè una infezzione virale chì provoca infiammazione di u fegatu. U virus hè trasmessu per mezu di sangue è raramente per cuntattu sessuale.

Ci hè parechji tippi di virus di l'epatite C. Ma tutte e forme di epatite C anu parechje similarità impurtanti.

Dopu avè ricevutu un diagnosticu di epatite C, u vostru duttore travaglia per identificà u tippu chì avete dunque uttene u megliu trattamentu.

Scopre e differenze in i tippi di epatite C. E risposte di l'esperti sò furnite da u duttore Kenneth Hirsch, chì hà una pratica clinica estensiva chì travaglia cù e persone chì anu epatite C.

Chì sò i genotipi di l'epatite C?

Una variabile per quelli chì anu virus di l'epatite C cronica (HCV) hè u "genotipu", o a ceppa di u virus quandu anu contrattu una infezione. U genotipu hè determinatu da un test di sangue.


U genotipu ùn hà micca necessariamente un rolu in a progressione di u virus, ma piuttostu cum'è fattore in a selezzione di i medicamenti adatti per trattallu.

Sicondu u, almenu sette genotipi distinti di HCV, è più di, sò stati identificati.

I sfarenti genotipi è sottotipi di l'HCV anu diverse distribuzioni in u mondu.

Genotipi 1, 2 è 3 si trovanu in u mondu. U Genotipu 4 si trova in u Mediu Oriente, in Egittu è in Africa Centrale.

U Genotipu 5 hè presente guasgi solu in Sudafrica. U Genotipu 6 hè vistu in l'Asia sudorientale. U Genotipu 7 hè statu ripurtatu in a Republica Democràtica di u Congo.

L'epatite C hà genotipi diversi. Chì significa questu?

HCV hè un virus RNA monocatenariu. Ciò significa chì u codice geneticu di ogni particella di virus hè contenutu in un pezzu continuu di l'ACN di acidu nucleicu.

Ogni filu di un acidu nucleicu (RNA o DNA) hè cumpostu da una catena di blocchi. A sequenza di sti blocchi determina e proteine ​​chì un urganisimu richiede, ch'ellu sia un virus, una pianta o un animale.


A diversità di l'HCV, u codice geneticu umanu hè purtatu da DNA à doppia catena. U codice geneticu umanu passa per una revisione stretta durante u prucessu di replicazione di l'ADN.

Cambiamenti casuali (mutazioni) in u codice geneticu umanu si producenu à un ritmu bassu. Hè perchè a maiò parte di i sbagli di replicazione di l'ADN sò ricunnisciuti è curretti.

In cuntrastu, u codice geneticu di HCV ùn hè micca riparatu quandu hè riplicatu. Mutazioni aleatorii si verificanu è restanu in u codice.

HCV riproduce assai prestu - finu à 1 trilione di copie novi per ghjornu. Cusì, certe parti di u codice geneticu di l'HCV sò assai variate è cambianu spessu, ancu in una sola persona cù una infezzione.

I genotipi sò aduprati per identificà ceppi particulari di HCV. Sò basati nantu à e differenze in regioni particulari di u genomu virale. Ci sò sottucategurie di ramificazione addiziunali in un genotipu. Includenu sottotipu è quasispecie.

Chì ci hè a differenza trà i genotipi di l'epatite C?

Cum'è l'accennatu, i diversi genotipi è sottotipi di l'HCV anu distribuzione differente in u mondu.


U Genotipu 1 hè u genotipu HCV più cumunu in i Stati Uniti. Si trova in guasi u 75 per centu di tutte e infezioni da VHC in u paese.

A maiò parte di e persone restanti in i Stati Uniti cun infezione da VHC portanu genotipi 2 o 3.

U genotipu HCV ùn hè micca assulutamente ligatu à a percentuale di danni à u fegatu, o à a probabilità di sviluppà eventualmente cirrosi. Tuttavia, pò aiutà à prevede u risultatu di u trattamentu.

U genotipu pò aiutà à prevede u risultatu di a terapia anti-HCV cù regimi di trattamentu basatu à interferone. U genotipu hà ancu aiutatu à determinà u trattamentu.

In alcune formulazioni, e dosi raccomandate di ribavirina è interferone pegilatu (PEG) sò per e persone cun genotipi specifici di VHC.

Chì hè a ricerca attuale in genotipi è trattamenti per ogni tippu?

A terapia anti-HCV a più aduprata, PEG / ribavirina, ùn hà micca destinatu u virus stessu. Stu regime di trattamentu affetta principalmente u sistema immunitariu di a persona. U so scopu hè di riunisce u sistema immunitariu per ricunnosce è eliminà e cellule infettate da VHC.

Tuttavia, e variazioni di l'HCV in una sola persona ùn necessariamente "pareranu listessi" à u sistema immunitariu. Questa hè una di e ragioni chì l'infezioni da HCV persistenu è diventanu infezioni croniche.

Ancu cun sta diversità genetica, i circadori anu identificatu e proteine ​​chì sò necessarie per a riproduzione di VHC in u corpu. Queste proteine ​​sò presenti in essenzialmente tutte e numerose varianti di HCV.

I novi trattamenti per u VHC dirigenu queste proteine. Questu significa chì dirigenu u virus. A terapia antivirale à azzione diretta (DAA) utilizza piccule molecule pensate per inibisce specificamente queste proteine ​​virali.

Parechje droghe DAA sò state sviluppate durante l'ultima decada. Ogni medicamentu mira unu di i pochi di proteine ​​HCV essenziali.

I primi dui farmaci DAA, boceprevir è telaprevir, anu ottenutu l'approvazione per l'usu in i Stati Uniti in 2011. Tramindui dirigenu un tipu particulare di enzima HCV cunnisciutu cum'è proteasi. Queste droghe sò aduprate in combinazione cù PEG / ribavirina.

Entrambi sti novi medicamenti sò i più efficaci per u genotipu HCV 1. Sò moderatamente efficaci per u genotipu 2, è micca efficaci per u genotipu 3.

Inizialmente, sò stati appruvati solu per l'usu in e persone cun genotipu 1 HCV in cumbinazione cù PEG / ribavirina.

Droghe DAA addizionali sò stati appruvati per l'usu cun PEG / ribavirin. Queste droghe più recenti miranu parechje proteine ​​HCV in più. Una di queste droghe hè u sofosbuvir.

Cù u trattamentu PEG / ribavirina solu, u genotipu 1 HCV aduprava a durata più longa di u trattamentu cù a menu probabilità di successu. Cù sofosbuvir, u genotipu 1 hè oramai curabile in più di u 95 per centu di e persone trattate solu per 12 settimane.

Sofosbuvir hà una putenza assai alta per suppressione a replicazione virale, indipendentemente da u genotipu (trà quelli studiati). A causa di u successu di a droga, l'Europa hà cambiatu pocu tempu e so linee guida di trattamentu.

Avà raccomanda un cursu di 12 settimane di trattamentu per tutte e persone cun VHC senza complicazioni chì ùn sò micca stati trattati prima.

Cù sofosbuvir, a FDA [Food and Drug Administration] hà ancu appruvatu a prima terapia di cumbinazione senza interferone (sofosbuvir più ribavirina). Questa terapia hè aduprata per 12 settimane in persone cun genotipu 2, o 24 settimane in persone cun genotipu 3.

U genotipu predice a risposta à a terapia DAA cum'è per a terapia interferonica?

Forse ... forse micca.

Ognuna di e proteine ​​essenziali di l'HCV funziona uguale, indipendentemente da u genotipu. Queste proteine ​​essenziali ponu esse strutturalmente diverse per e piccole mutazioni.

Perchè sò essenziali per u ciclu di vita di l'HCV, a struttura di i so siti attivi hè menu prubabile di cambià per via di mutazione aleatoria.

Perchè u situ attivu di una proteina hè relativamente cunstante trà diversi genotipi, quantu funziona un agente DAA particulare hè influenzatu da induve si lega à a proteina di destinazione.

L'efficacezza di quelli agenti chì si liganu più direttamente à u situ attivu di a proteina hè menu prubabile d'esse influenzata da u genotipu di u virus.

Tutte e droghe DAA sopprimenu a replica in corso di HCV, ma ùn espulsanu u virus da a so cellula ospitante. Ùn eliminanu ancu e cellule infette. Stu travagliu hè lasciatu à u sistema immune di a persona.

L'efficacità variabile di u trattamentu d'interferonu indica chì u sistema immunitariu hè capace di pulisce e cellule infettate cù alcuni genotipi megliu di quelle infettate da altri.


U genotipu determina generalmente u tipu di trattamentu chì una persona riceve. Ci sò altri fattori chì influenzanu u trattamentu?

A parte da u genotipu, ci sò parechje variabili chì ponu influenzà a probabilità di successu di trattamentu. Alcuni di i più significativi includenu:

  • quantità di virus HCV in u vostru sangue
  • gravità di danni di fegatu prima di trattamentu
  • a cundizione di u vostru sistema immunitariu (coinfezzione cù HIV, trattamentu cù corticosteroidi, o avè avutu un trasplante d'organu pò tutti calà a vostra immunità)
  • età
  • corsa
  • abusu in alcolu in corsu
  • risposta à e terapie precedenti

Certi geni umani ponu ancu prevede quantu trattamentu pò travaglià. U genu umanu cunnisciutu cum'è IL28B hè unu di i più forti predittori di risposta à u trattamentu PEG / ribavirina in e persone cun genotipu 1 di l'HCV.

A ghjente hà una di e trè cunfigurazioni pussibuli di IL28B:

  • CC
  • CT
  • TT

E persone cù a cunfigurazione CC rispondenu bè à u trattamentu cù PEG / ribavirina. In fatti, sò duie à trè volte più prubabile ch'è e persone cù altre cunfigurazione d'avè una risposta cumpleta à u trattamentu.


Determinendu u IL28B A cunfigurazione hè impurtante in a decisione di trattà cù PEG / ribavirina. Tuttavia, e persone cun genotipi 2 è 3 ponu spessu esse trattati cù PEG / ribavirina ancu s'elli ùn anu micca a configurazione CC.

Hè perchè in generale, PEG / ribavirin funziona bè contr'à sti genotipi. Cusì, IL28B cunfigurazione ùn cambia micca a probabilità di efficacità di trattamentu.

U mo genotipu influenza a probabilità chì sviluppassi cirrhosi o cancru di fegatu?

Possibile. Certi suggerenu chì e persone chì anu una infezzjoni cù u genotipu HCV 1 (in particulare quelli cun sottotipu 1b) anu una incidenza più grande di cirrhosi di quelli chì anu una infezzjoni cù altri genotipi.

Indipendentemente da sì st'osservazione sia vera, u pianu di gestione cunsigliatu ùn cambia significativamente.

A progressione di i danni di u fegatu hè lenta. Spessu accade dapoi decennii. Dunque, chiunque sia novu diagnosticatu cun HCV deve esse valutatu per danni di fegatu. U dannu di u fegatu hè un'indicazione per a terapia.


U risicu di sviluppà u cancheru di u fegatu ùn pare micca esse ligatu à u genotipu HCV. In l'infezzione cronica da VHC, u carcinoma epatocellulare (cancheru di u fegatu) si sviluppa solu quandu a cirrosi hè stata stabilita.

Se una persona cun una infezzjoni da VHC hè trattata in modu efficace prima di sviluppà cirrhosi, allora u genotipu infettante ùn hè micca un fattore.

Tuttavia, in e persone chì anu dighjà sviluppatu cirrosi, ci hè suggerimentu chì i genotipi 1b o 3 ponu aumentà u risicu di cancru.

U screening per u cancheru di u fegatu hè raccomandatu per tutti quelli chì anu HCV cun cirrosi. Alcuni duttori raccomandanu screening più frequenti per quelli infettati da i genotipi 1 è 3.

Circa u duttore

U duttore Kenneth Hirsch hà guadagnatu u so duttore in medicina da l'Università di Washington in St. Louis, Missouri. Hà fattu una furmazione post-universitaria sia in medicina interna sia in epatologia à l'Università di California, San Francisco (UCSF). Hà fattu una furmazione postgraduate supplementaria à l'Istituti Naziunali di Salute in allergie è immunologia. U duttore Hirsch hà ancu servutu cum'è capu di epatologia in u Washington, DC, VA Medical Center. U Dr.Hirsch hà tenutu appuntamenti in facultà in e scole di medicina di e università di Georgetown è George Washington.

Dr.Hirsch hà una pratica clinica estensiva chì serve i pazienti cun u virus di l'epatite C. Hà ancu anni di sperienza in ricerca farmaceutica. Hà servitu in cunsiglii consultivi per l'industria, e sucietà mediche naziunali è l'urganismi regulatori.

Interessante Nantu À U Situ

, chì tippi è risichi per a salute

, chì tippi è risichi per a salute

U terminu mog deriveghja da a junzione di e parolle ingle e fumà, chì ignifica fumu, è focu, chì ignifica nebbia è hè un termine adupratu per di crive l'inquinamentu ...
Engorgement di senu: chì hè, sintomi principali è chì fà

Engorgement di senu: chì hè, sintomi principali è chì fà

L'ingorgimentu di i eni hè una cundizione caratterizata da l'accumulazione di latte in i eni, pruvucendu u dolore è l'allargamentu di i eni. U latte accumulatu hè ottupo tu ...