Livelli Alti di Vitamina D Ligati à Risicu Aumentatu di Morte
Cuntenutu
Sapemu chì a carenza di vitamina D hè un prublema seriu. Dopu tuttu, un studiu mostra chì in media, u 42 per centu di l'Americani soffrenu di una carenza di vitamina D, chì pò purtà à un risicu aumentatu di morte da prublemi cum'è u cancer è e malatie cardiache, è una mansa di altri rischi strani per a salute. Tuttavia, u cuntrariu-troppu pocu D-puderia esse altrettantu periculosu, secondu un novu studiu di l'Università di Copengahen chì hà trovu, per a prima volta, una correlazione trà altu livelli di vitamina D è morte cardiovascolari. (Di sicuru a correlazione ùn hè micca uguale a causalità, ma i risultati sò sempre sorprendenti!)
I scienziati anu studiatu u livellu di vitamina D in 247.574 persone è anu analisatu u so tassu di mortalità per un periodu di sette anni dopu à piglià u campione di sangue iniziale. "Avemu fighjatu ciò chì hà causatu a morte di i pazienti, è quandu i numeri sò più di 100 [nanomoli per litru (nmol / L)], pare chì ci sia un risicu aumentatu di more per un colpu o un coronariu", studia l'autore Peter Schwarz, MD hà dettu in u comunicatu stampa.
Cum'è cù a maiò parte di e cose in a vita, quandu si tratta di livelli di vitamina D, si tratta di truvà un mezu felice. "I livelli devenu esse da 50 à 100 nmol / L, è u nostru studiu indica chì 70 hè u livellu più preferibile", dice Schwarz. (L'Istituti Naziunali di Salute sò assai più bassi cù u so numeru, dichjarendu chì 50 nmol / L copre i bisogni di u 97,5 per centu di a pupulazione, è 125 nmol / L hè un livellu "periculosamente altu").
Allora chì significa tuttu? Eppo, postu chì i livelli di vitamina D dependenu di parechji fatturi, cum'è u culore di a pelle è u pesu, hè difficiule di sapè senza avè un test di sangue. Una volta chì sapete s'ellu avete troppu o troppu pocu, puderete sceglie una dosa IU chì hè ghjustu per voi. (Quì, più infurmazioni da u cunsigliu di vitamina D nantu à cumu decifrà i risultati di u sangue). Finu à scopre i vostri livelli, evite micca di piglià più di 1,000 IU per ghjornu è attente à i segni di toxicità di vitamina D, cum'è nausea è debule, Tod Cooperman, MD presidente di a cumpagnia di teste indipendenti ConsumerLab.com, ci hà dettu in dicembre. (È leghje nantu à più infurmazione nantu à Cumu sceglite u megliu supplementu di vitamina D!)