Autore: Lewis Jackson
Data Di Creazione: 11 Maghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Lugliu 2024
Anonim
Rimedi casani per a tigna - Salute
Rimedi casani per a tigna - Salute

Cuntenutu

Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.

Panoramica

Malgradu u so nome, a tigna ùn hè micca veramente causata da un vermu o da qualsiasi tipu di parassita vivente. Invece, hè una cundizione di a pelle chì hè causata da un tipu di fungu chjamatu tinea. Vive nantu à i tessuti morti di a pelle, cumprese e unghie è i capelli.

Tigna provoca un pezzu rossu, squamosu è prurigente nantu à a vostra pelle. Cù u tempu, piglia a forma di un chjerchju o di un anellu (o di parechji anelli). Da quì vene u nome "tigna".

Pudete piglià tigna nantu à a vostra pelle è unghie. Hè u più cumunu nantu à e braccia è u scalp, ma u pudete uttene in ogni locu di a vostra pelle, cumprese a vostra faccia. Se a tigna si sviluppa in diverse zone, pò esse chjamata cù un nome differente. Per esempiu, quandu affetta a zona inguinale, hè chjamatu jock itch. Quandu affetta a zona trà i vostri ditti, hè chjamatu pede d'atleta.

Fortunatamente, a tigna pò risponde bè à i trattamenti in casa.


Una nota annantu à l'olii essenziali

Parechji olii essenziali, elencati quì sottu, ponu aiutà à curà a tigna. Quandu si usa olii essenziali, prova chì ùn site micca allergicu à elli prima. Dilute l'oliu essenziale aghjunghjendu trè à cinque gocce per unza di un oliu trasportatore cum'è oliu d'oliva o minerale. Dopu, frottilu nantu à a pelle sana in una zona di e dimensioni di un centesimu. Se ùn avete micca reazione in 12 à 24 ore, deve esse sicuru per aduprà nantu à a vostra infezzione.

1. Sapone è acqua

Quandu avete tigna, avete bisognu di mantene a zona u più pulita pussibule. Questu aiuta à prevene a più diffusione di l'eruzione è aiuta à mantene l'area affettata sottu cuntrollu.

Lavate a zona colpita cun acqua è sapone antibattericu ogni ghjornu prima di applicà altri rimedii casani sopra. Asciucate bè l'area dopu a duscia, postu chì l'umidità facilita a diffusione di u fungu.

U sapone di pinu è di catrame di carbone sò più vechji rimedii casani chì ponu esse una opzione, ma ponu esse irritanti per a pelle sensibile.

2. Acitu di sidru di mela

L'acitu di sidru di mela hà forti pruprietà antifungali, dunque pò aiutà à trattà a tigna quand'ellu hè appiicatu topicamente nantu à l'area affettata. Per utilizallu, mogliu una palla di cuttone in acetu di sidru di mela non diluitu è ​​spazzola a palla di cuttone nantu à a pelle. Fate questu trè volte à ghjornu.


3. Oliu d'arburu di tè

Naziunali australiani anu usatu cunvinziunamente l'oliu di l'arburu da tè cum'è antifungicu è antibattericu, è hè adupratu oghje per i listessi scopi. Pò esse estremamente efficace in u trattamentu di infezioni fungali di a pelle.

Applica l'oliu di l'arburu di tè direttamente nantu à l'area affettata duie o trè volte à ghjornu cù una palla di cotone o un tampone. Se avete a pelle sensibile, pò esse utile per diluisce l'oliu di l'arburu di tè in un oliu trasportatore cum'è l'oliu di coccu, chì hà i so propri benefici antifungali.

4. Oliu di coccu

L'oliu di coconut hà pruprietà microbiche è antifungali chì ponu aiutà à trattà infezioni di tigna. Hè un rimediu topicu estremamente efficace per a tigna è infezioni cù altri funghi, cum'è a candida. Perchè hè faciule da applicà à u scalp è à un condizionatore efficace di i capelli, l'oliu di coccu puderia esse un trattamentu ideale per a tigna di u scalp.

Per aduprà, riscaldate l'oliu di coccu sia in u microonde sia in a manu finu à diventà liquidu, poi applicalu direttamente à a zona affettata. Assorbirà rapidamente a pelle. Applicalu almenu trè volte à ghjornu.


5. Curcuma

A curcuma hà numerosi benefici per a salute, cumprese proprietà antibatteriche è antiinflamatorie. Hè ancu un antifungale efficace chì inibisce a crescita.

Unisce a curcuma fresca di terra, o a spezia di curcuma, cù una piccula quantità d'acqua è mischjà finu à diventà una pasta. Applicalu nantu à a vostra pelle è lasciate finu finu à chì si secca. Pudete ancu beie acqua di curcuma o tè di curcuma ogni ghjornu per uttene i benefici interni.

6. Aloe vera

L'Aloe vera hè stata aduprata da longu cum'è rimediu naturale per e infezioni batteriche è fungiche, è a tinia ùn face eccezione. L'Aloe vera pò trattà a tigna è pò calmà i sintomi di prurito, infiammazione è disconfort. Pudete truvà unguenti cù aloe vera o applicà u gel di aloe vera direttamente in a zona. Fate questu almenu trè volte à ghjornu.

7. Oliu d'oreganu

L'oliu essenziale di origanu pò esse un antifungale più putente ch'è l'altri prudutti cummerciali chì sò dispunibili, è ponu inibisce è curà infezioni fungali di a pelle, cumprese u pede d'atleta è a tinia.

L'oliu di origanu hè un estrattu chì pudete cumprà in ligna o in butteghe cum'è GNC. Imbulighjate unepochi di gocce cù un oliu purtatore cum'è oliu d'oliva o di coccu, è applicalu à l'area affettata trè volte à ghjornu.

8. Oliu o tè di citronella

L'estrattu d'oliu di citronella, è in una misura un pocu minore u tè di citronella, tramindui anu pruprietà antifungali chì ponu esse utili in u trattamentu di infezioni fungali di a pelle cum'è a tinia.

Per aduprà l'oliu di citronella, mischjate qualchì goccia d'oliu di citronella cun un oliu purtatore. Applica direttamente à a pelle duie volte à ghjornu. Pudete ancu applicà un saccu di tè infusatu direttamente à a tinia.

9. Licorice in polvere

A Licorice hà forti pruprietà antimicrobiche, è e ricerche anu trovu chì l'estratti di liquirizia puderia esse adupratu cum'è trattamentu alterativu per e infezioni fungiche.

Mettite ottu cucchiaini di liquirizia in polvere cun una tazza d'acqua è portate à ebollizione. Una volta bollita, riduce u focu è fate bollisce per dece minuti. Stir finu à fà una pasta. Quandu u mischju hè abbastanza frescu per toccallu, applica a pasta à a zona affettata duie volte à ghjornu. Lasciate accende per almenu dece minuti.

Antifungali OTC

Mentre l'ingredienti naturali sò grandi, certe volte avete bisognu di qualcosa un pocu più forte. I rimedii topichi antifungali OTC sò dispunibili è efficaci per i casi lievi di tigna. Cercate i ingredienti attivi clotrimazole è terbinafine. Pudete applicà sti unguenti duie volte à ghjornu.

Quandu vede u vostru duttore

Duvete vede u vostru duttore se i vostri sintomi ùn si schjariscenu o ùn rispondenu micca à u trattamentu in duie settimane. Duvete ancu andà à u duttore se site in una pusizione chì puderia prubabilmente sparghje à l'altri, cum'è sè site un maestru.

In certi casi, a tinia ùn risponderà micca à i rimedii casani o à i trattamenti OTC. U vostru duttore vi scriverà una ricetta per un unguentu antifungicu topicu o un medicamentu orale.

Prevenzione è prospettive

Tigna hè altamente contagiosa. Mentre hè più diffusu da u cuntattu pelle à pelle, pudete ancu catturallu toccu qualcosa chì qualchissia cù tigna hà toccu.

Per prevene a tigna, duvete tene a vostra pelle pulita è secca. Immediatamente dopu à a palestra o a duscia, mette i vestiti puliti è asciutti. Evite u cuntattu fisicu cù qualchissia chì hà tigna. Duvete sempre purtà scarpi, cume i flip-flops, in dusce publiche.

A maiò parte di i casi di tigna si schjariscenu in duie settimane.

Cunsigliatu Da Noi

Cosa si sente di campà cù l'asma?

Cosa si sente di campà cù l'asma?

Qualco a hè penteIn a fredda primavera di u Ma achu ett di u principiu di u 1999, eru nantu à un'altra quadra di calciu chì curria nantu à i campi. Aviu 8 anni, è era u mo...
Identificà è Trattà un Dittu Dislocatu

Identificà è Trattà un Dittu Dislocatu

PanoramicaOgni ditu hà trè articulazioni. U pulgaru hà duie articuli. Que te articulazioni permettenu à e no tre dite di pieghje è di raddrizza i. Quandu duie o a ò furz...