Hè pussibule di fà un filtru solare sicuru è efficace da u scratch?
Cuntenutu
- Chì face un filtru solare efficace?
- Livellu SPF
- Spettru largu
- Sunblock
- Filtri chimichi di prutezzione solare
- Crema solare naturale
- I filtri solari efficaci bluccanu tramindui i raghji UVA è UBV
- Ricette di crema solare DIY
- Crema solare fatta in casa cù aloe vera è oliu di coccu
- Ingredienti
- Istruzzioni
- Spray di crema solare fatta in casa
- Crema solare fatta in casa per a pelle grassa
- Crema solare impermeabile fatta in casa
- Importanza di u filtru solare
- Purtà si
Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.
U filtru solare hè un pruduttu di salute è di benessere d'attualità chì prutegge a vostra pelle da i raggi ultravioletti (UV) di u sole. Circa 1 americanu nantu à 5 svilupperà un cancheru di a pelle in a so vita, secondu l'Accademia Americana di Dermatologia.
U filtru solare hè un strumentu in a vostra scatula di strumenti chì pudete aduprà per prevene l'effetti dannosi di a sovraesposizione solare.
Per ragioni di costu, comodità, o sicurità, pudete esse interessatu à fà a vostra propria crema solare da zero.
Ma prima di sbuccà i vasi muratori è l'aloe vera, duvete capisce quantu hè difficiule di fà a vostra prutezzione solare efficace - è quantu hè impurtante per u vostru filtru solare di travaglià.
Esploreremu alcuni miti pupulari nantu à a crema solare DIY, è furniremu ricette per fabricà filtri solari chì in realtà pruteggenu a vostra pelle.
Chì face un filtru solare efficace?
U filtru solare hè unu di quelli prudutti chì si sentenu cum'è duverebbe vene cù u so dizziunariu per capisce l'etichetta. Per capisce ciò chì rende efficace a crema solare, scumpressemu prima alcuni di i termini aduprati per discrive la.
Livellu SPF
SPF significa "fattore di prutezzione di u sole". Hè una stima numerica di quantu un pruduttu prutegge a vostra pelle da i raggi ultravioletti B (UVB), hè per quessa chì un numeru hè adupratu per rapprisintà u SPF.
L'Accademia Americana di Dermatologi raccomanda di aduprà almenu un SPF di 30.
Spettru largu
I filtri solari à spettru largu pruteghjenu a vostra pelle da i raghji UVB di u sole è ancu da i raggi ultravioletti A (UVA).
Mentre chì i raghji UVB sò più strettamente ligati à a causa di u cancheru di a pelle, i raghji UVA ponu ancu dannà a vostra pelle è penetrà in fondu à i strati di a vostra pelle per accelerà e rughe. Hè per quessa chì un filtru solare à spettru largu hè una scumessa megliu per a prutezzione di u sole.
Sunblock
Sunblock hè un termu adupratu per discrive i prudutti chì pruteggenu da i raggi UV pusendu sopra a vostra pelle, à u cuntrariu di esse assorbiti. A maiò parte di i prudutti di prutezzione solare cuntenenu un mischju di filtri solari è ingredienti di sunblock.
Filtri chimichi di prutezzione solare
In i Stati Uniti, i prudutti di u filtru solare sò regulati cum'è droghe senza ricetta da a Food and Drug Administration (FDA). Ciò significa chì a maiò parte di l'ingredienti di a protezione solare anu da esse valutati per l'efficacia è a sicurezza prima di pudè acquistalli.
Ancu cusì, in l'ultimi anni, certi ingredienti in u filtru solare sò stati sott'à scrutiny per accelerà i danni di a pelle è forse ancu cuntribuisce à u risicu di u cancheru. Oxybenzone, retinyl palmitate è parabens sò alcuni di l'ingredienti chì i consumatori sò preoccupati.
Crema solare naturale
I filtri solari naturali sò tipicamente assuciati à prudutti è mischji di ingredienti chì ùn cuntenenu micca un filtru chimicu di prutezzione solare.
Sò tipicamente liberi di parabeni, è ancu di l'ingredienti oxybenzone, avobenzone, octisalate, octocrylene, homosalate è octinoxate.
A maiò parte di i filtri solari naturali utilizanu ingredienti attivi da e piante per rivestisce a pelle è riflette i raggi UV da i strati cutanei. I ingredienti attivi tendenu à esse fatti di minerali, cume u diossidu di titaniu o l'ossidu di zincu, à u cuntrariu di e sostanze chimiche.
I filtri solari efficaci bluccanu tramindui i raghji UVA è UBV
Avà chì avemu qualchì definizione fora di a strada, capisce ciò chì rende efficace un filtru solare spererà averà più sensu.
I filtri solari è i blocchi solari efficaci riflettenu o sparghjenu tramindui i raghji UVA è UVB dannosi per ùn pudè penetrà in a vostra pelle.
Dopu chì i raggi sò spargugliati, u materiale organicu - i cumpunenti cremosi di e formule di prutezzione solare - assorbe l'energia da i raggi è distribuisce l'energia nantu à a vostra pelle in forma di calore. (Sì, fisica!)
Ma eccu a cosa nantu à i filtri solari chì vi fate cù ingredienti vegetali cum'è l'oliu di sementi di lampone rossu: Mentre ponu prutegge da alcuni raggi UV, ùn cuntenenu micca un filtru UV putente.
Senza u filtru di diossidu di titaniu, ossidu di zincu, o un altru ingrediente chimicu chì hè pruvatu à sparghje o riflette i raggi UV, nisun filtru solare chì fate ùn funzionerà per prutege a vostra pelle.
Hè per quessa à u principiu di questu annu, a FDA hà aggiornatu i so requisiti per i prudutti di protezione solare. Per esse cunsiderati generalmente ricunnisciuti cum'è sicuri è efficaci (GRASE), i prudutti di prutezzione solare anu da cuntene diossidu di titaniu o ossidu di zincu.
Ricette di crema solare DIY
Ci hè parechje ricette di filtru solare casanu in Internet, ma pochi d'elli pruteggeranu in realtà a vostra pelle da i raggi UVB è UVA chì causanu u cancheru.
Avemu cercatu altu è bassu per e soluzioni di filtru solare DIY chì parenu più prubabile di esse efficaci, è simu ghjunti cù e ricette sottu.
Crema solare fatta in casa cù aloe vera è oliu di coccu
L'Aloe vera hè un bon ingredientu attivu per ghjunghje in u vostru arsenale di crema solare fatta in casa. Hè statu dimustratu per trattà è prevene brusgiature nantu à a vostra pelle.
Nota: Questa ricetta ùn hè micca impermeabile, è duverà esse riapplicata spessu.
Ingredienti
- 1/4 tazza d'oliu di coccu (hà un SPF di 7)
- 2 (o più) cucchiai. ossidu di zincu in polvara
- 1/4 tazza di gel d'aloe vera pura (aloe pura)
- 25 gocce d'oliu d'estrattu di noce per prufume è un
- 1 tazza (o menu) burru di karité per una consistenza spargente
Istruzzioni
- Unisce tutti l'ingredienti, eccettu l'oxidu di zincu è u gel di aloe vera, in una casserola media. Lascià chì u burru di karité è l'olii si sciuglinu inseme à focu mezu.
- Lasciate calà per parechji minuti prima di mette in gel di aloe vera.
- Cool completamente prima di aghjunghje l'ossidu di zincu. Imbulighjate bè per assicurassi chì l'ossidu di zincu sia distribuitu in tuttu. Pudete vulete aghjunghje una cera d'api o una altra sustanza cerosa per una cunsistenza più appiccicata.
Ammaistrà in un vasettu di vetru, è tene in un locu frescu è seccu finu à chì site prontu à aduprà.
Truvate questi ingredienti in ligna: polvere di ossidu di zincu, gel di aloe vera, oliu di coccu, burro di karitè, cera d'api, vasetti di vetru.
Spray di crema solare fatta in casa
Per fà un spray di crema solare fatta in casa, unite l'ingredienti cum'è descrittu sopra, menu u burru di karitè.
Una volta chì u mischju si hè raffreddatu cumpletamente, pudete aghjunghje un pocu di più gelu di aloe vera è un oliu purtatore cume l'oliu d'amandula, chì hà proprietà SPF proprie, finu à chì u mischju sia una consistenza spray. Ammaistrà in una buttiglia di spruzzo di vetru è mantene in frigorifero per i migliori risultati.
Truvate oliu d'amanduli è una buttiglia spray in vetru in ligna.
Crema solare fatta in casa per a pelle grassa
Sì avete a pelle grassa, puderete esità à slather nantu à una crema solare DIY chì hè pesante nantu à l'ingredienti oliu. Ma alcuni olii essenziali ponu currettamente a pruduzzione eccessiva di sebum (oliu) nantu à a vostra pelle.
Sè site preoccupatu di l'accumulazione d'oliu nantu à a vostra pelle, seguitate a ricetta sopra, ma scambiate l'oliu di coccu - chì hè cunnisciutu comedogenicu - per un altru oliu trasportatore, cum'è l'oliu di jojoba o l'oliu d'amandule dolce.
Truvate oliu di jojoba in ligna.
Crema solare impermeabile fatta in casa
Mentre chì certe ricette ponu dichjarà esse impermeabili, ùn ci hè veramente nisuna scienza per sustene l'idea di una crema solare impermeabile fatta in casa.
L'ingredienti chì rendenu a crema solare impermeabile sò i stessi ingredienti altamente trasfurmati chì a maiò parte di i cunsumatori naturali è di i pruduttori di filtri solari DIY cercanu di evità.
Sti ingredienti permettenu à a vostra pelle di assorbe i cumpunenti sunblock di a crema solare, è ponu esse fabbricati solu in un laburatoriu.
Importanza di u filtru solare
Hè valevule per esse preoccupatu per alcuni di l'ingredienti in i filtri solari cummerciali pupulari, ma questu ùn significa micca chì duvete saltà u filtru solare in tuttu.
Ci hè un per dimustrà chì a filtru solare riduce u risicu di brusgiole, chì a so volta riduce u risicu di e lesioni chì ponu purtà à u melanoma.
Benintesa, aduprate u sensu cumunu nantu à i limiti di ciò chì a crema solare pò fà. Ancu u filtru solare resistente à l'acqua deve esse riapplicatu ogni duie ore per megliu risultati.
Pusà à l'ombra, purtendu indumenti di prutezzione di u sole è un cappellu, è limità u tempu di esposizione totale à u sole duverebbenu esse parti addiziunali di u vostru pianu di prutezzione di u sole.
Purtà si
A verità hè, ùn ci hè micca assai infurmazioni chì sustenenu l'idea di u filtru solare casanu.
Senza un diploma di chimica o fondu farmaceuticu, hè difficiule per qualcunu di calculà quantu ossidu di zincu o diossidu di titaniu una ricetta di filtru solare deve avè per una prutezzione adeguata di u sole.
Ci vogliono squadre intere di chimici anni o ancu decennii per aghjustà è perfezziunà i prudutti di protezione solare chì a FDA trova sicuri è accettabili. E probabilità di perfezziunà una crema solare sicura è efficace per paragunà cù i prudutti di u mercatu sò poche.
A bona nutizia hè chì ùn ci vole micca à accuncià si per e cose pessime, ancu sè ùn si pò micca fà una crema solare DIY.
Ci hè assai filtri solari chì ùn cuntenenu micca l'ingredientu inquietante, chì pò alterà l'ormoni riproduttivi umani - per ùn parlà micca di u dannu chì face à i scoglii di coralli.
Novi prudutti naturali esceghjanu ogni annu, è a FDA hà dimustratu preoccupazione per l'ingredienti possibbilmente dannosi in i filtri solari aghjurnendu e so linee guida.
Cù una basa di consumatore proattiva, educata è a forza di u benessere è di e tendenze di i prudutti naturali, pudemu aspettà megliu opzioni di creme solari per ghjunghje à e scaffali in l'estate à vene.
Intantu, pruvate à truvà a megliu opzione di filtru solare chì vi sentite à l'usu - sia DIY, un pruduttu più naturale, o un pruduttu chì u vostru dermatologu ricumanda.