Cume Cumprà u Migliu Rosatu Ogni volta
Cuntenutu
U rosé era solu una cosa solu in St. Ma avà, ogni ghjornu hè un bonu ghjornu per gode di u vinu, è e vendite sustenenu questu. In u 2015, e vendite di vinu da tavulinu anu cresciutu 2 per centu in vulume, mentre chì u rosé hà cresciutu 7 per centu in vulume, secondu i dati di Nielsen.
"U rosé ùn deve esse limitatu à l'estate; hè solu una versione ligera di u vinu russu", dice u maestru sommelier Laura Maniec, pruprietaria di i ristoranti Corkbuzz. "U vinu russu riceve u so culore da a fermentazione di u suchju biancu cù uva à pelle rossa finu à ottene un culore rossu, è u rosé hè fermentatu di listessa manera ma per un periudu di tempu più cortu."
È si va cun tuttu, da u pesciu o a salumi è u furmagliu à l'alimentu asiaticu o a cena di Thanksgiving, dice Jessica Norris, direttore di l'educazione per e bevande è u vinu à a Frille's Grille.
Ma cum'è tuttu u vinu, u rosé passa a gamma da dui-buck-chuck à i buttigli di centu più-dollari da a Provenza. Eccu cinque cunsiglii di sommelier per aiutà à sceglie un rosatu chì piacerà a vostra paletta è u vostru portafogliu.
1. Sceglite trà una regione fiducia.
"E regioni di vinu ponu esse un pocu complicate - ancu per i prufessiunali - postu chì u mondu di u vinu hè in constante crescita è cambia", dice Norris. Ma avete bisognu di cumincià da qualchì parte, è u so megliu cunsigliu hè di cumincià cù e rigioni pruvate è vere di Provenza, California, Bordeaux, Spagna di u Nordu è Oregon.
Ancu micca sicuru? Pensate à chì rossi ti piace. "Quasi tutte e regione di pruduzzione di vinu russu pruducenu vinu rosatu, allora sì vi piace u vinu russu di una regione specifica, hè sempre una bona idea di pruvà u rosatu", dice Maniec. Allora se amate u tempranillo spagnolu, andate avanti è pruvate u rosatu.
2. Sceglite sempre una annata recente.
"Ancu s'ellu ci sò alcune eccezzioni, duvete beie u rosé u più frescu pussibule o u più ghjovanu pussibule", dice Maniec. Ciò significa cumprà una annata 2016 quest'annu.
3. Sapete s'ellu serà dolce o seccu.
U secretu hè l'alcol in volumu, o ABV, annantu à l'etichetta. "Qualcosa di più di 11 per centu serà seccu", spiega Norris. "Se ti piace i vini dolci, più bassu hè l'alcoolu, più dolce u rosé". E regioni di u vechju mondu (Italia, Spagna, Francia) tendenu à esse croccanti è agrumi cumparatu cù e regioni di u novu mondu (Stati Uniti, Sudamerica, Australia), chì sò tipicamente più fruttati è dolci, aghjusta Maniec.
4. Scuprite u culore.
"U rosé più scuru pò avè una sensazione in bocca leggermente più ricca è pò esse qualchì volta più fruttu in stile chè i culori pallidi di a pelle di cipolla", dice Maniec. (Assuciatu: Cumu Cumprà una Bottiglia Impressionante di Vinu Rossu Ogni volta)
5. Sceglite a vostra uva preferita.
"Ogni uva di vinu rossu pò esse trasformata in un vinu rosé", spiega Maniec. È a basa principale di u rosé serà u più impurtante in i sapori. Dunque, u pinot noir rosé hà di solitu aromi di frutti rossi cum'è ciliegie è fragole, mentre chì u rosé à base di cabernet avarà più aromi di frutti neri cum'è more è prugne nere, dice.