Cume Pulisce i Pennelli di Truccu In 3 Passi Facili
Cuntenutu
Culpevule di ùn pulisce i vostri pennelli di maquillaje nantu à u reg? Ùn v'inchietate, ùn site micca solu. Ma eccu a cosa: Mentre pò sembrà un fastidiu chì si pò saltà, lavà i vostri pennelli di truccu hè in realtà super impurtante.
"I pennelli di trucco bruttu portanu a sporcizia, i batteri, è tutti i generi di germi chì ponu esse trasferiti in a vostra pelle, purtendu à irritazioni è sblocchi", dice Jo Levy, un maquillatore prufessiunale. E, micca per esse un alarmista, ma i spazzole senza lavate (è cusì batterica) ponu ancu purtà à l'infezzione. Dunque, saltà a pulizia di sti strumenti ùn hè micca solu grossu ma hè ancu una questione di salute. (Qui, più minacce per a salute si nascondenu in a vostra borsa di maquillaje, più perchè ùn deve mai sparte i pennelli di maquillaje.)
Dopu ci hè u prublema di e prestazioni: "Se e setole sò piene di pruduttu, i culori saranu fangosi è l'applicazione pò diventà striata", aghjusta Levy. (FYI, tuttu què sopra si applica ancu à e spugne sporche.) Allora, chì hè u megliu modu per pulisce i pennelli di truccu è quantu volte duverete fà? Duvete lavà i pennelli di maquillaje ogni settimana, secondu Levy. E l'artista di trucco di Chicago, Branden Melear, accunsente, soprattuttu se portate assai trucchi ogni ghjornu. Altrimenti, pudete stende à ogni duie simane, secondu Melear. Una bona regula: "Lavate i vostri pennelli di maquillaje ogni volta chì lavate i vostri cuscini", suggerisce. (Cunnessu: 12 Posti I Germi Piace Cresce Chì Probabilmente Avete bisognu di Pulisce RN)
Ugh, cum'è se avessi bisognu di un'altra faccenda da aghjunghje à u vostru prugramma dighjà imballatu. Ma prima di cumincià à lagnà, ci hè una bona nutizia: lavà i pennelli di truccu ogni settimana o duie hè sorprendentemente simplice è veloce. Davanti, l'esperti spiecanu cumu per pulisce i vostri pennelli di truccu in trè facili passi.
1. Sceglite u vostru detergente.
Sia chì vulete andà cun un liquidu o solidu hè una questione di preferenza persunale postu chì entrambi puliscenu ugualmente bè, dice Levy. Quandu si tratta di purificatore di liquidi, ogni tipu di sapone dolce, shampoo, o lavatu di a faccia farà u truccu. Assicuratevi solu di circà l'opzioni senza fragranza, postu chì i pennelli vi toccanu a faccia è ùn vulete micca ingredienti chì ponu causà irritazione, dice Levy, chì piace à u Sapone Liquidu Puru-Castiglia Unscented Baby Dr.Bronner's (Cumprà , $ 11, target.com). (Parlendu di ciò, ùn mancanu manere di aduprà sapone di Castiglia al di là di lavà i pennelli di truccu.)
I detergenti à pennelli solidi, invece, sò un'ottima opzione per u viaghju (leghjite: micca splusioni à mezzu aria). Ma, benintesa, sò ancu un detergente A + in casa. Pigliate solu da Melear chì hè un fan di formule solide per lavà e spazzole di maquillaje è spugne (più nantu à l'ultime sottu). Pruvate: Jenny Patinkin Luxury Vegan Makeup Brush Soap (Cumprate, $ 19, credobeauty.com). Nota: I saponi di bar regulare ùn funzionanu micca cusì bè per questu, postu chì parechji sò veramente assai duri.
2. Wet i setole è cumincianu à lavà.
Currate e setole sott'à acqua calda per ch'elli sianu bagnati, ma micca bagnati. Parolla chjave: setole. Assicuratevi di tene u manicu di a spazzola è u ferrule (u pezzu chì cullega u manicu è e setole) luntanu da l'acqua, chì H2O pò fà u distrughju nantu à i vostri strumenti - ma più nantu à quì sottu.
Sè vo aduprate un detergente liquidu, spruzzate una goccia in u palmu, poi girate a spazzola in a manu in movimenti circulari per 30 seconde. Quandu si usa un detergente solidu, girate a spazzola direttamente nantu à u sapone. "Se vulete un pocu di più schiuma, pudete ancu umidificà u detergente solidu stessu aghjunghjendu solu qualchì goccia d'acqua", dice Melear. Sia cum’ella sia, mentre muvite pianu pianu a spazzola intornu à u detergente, cummincierete à vede u gunk è a sporcizia scappà in u lavandinu è a schiuma sudsy gira tutti i tipi di culori. Hè. cusì. satisfacente.
Sè vo vulete dà spazzole una pulita extra-profunda, cunzidira à purtà in i grandi fucili: strumenti di pulizia di spazzole di maquillaje, cum'è u Sigma Spa Brush Cleaning Mat (Cumprate, $ 29, macys.com). Raccomandatu da Levy, stu tappetinu in gomma strutturata, nubby aiuta à caccià ancu di più u pruduttu è a sporcizia da i vostri pennelli. Una volta chì l'avete lathered up with your cleanser sceltu, massaggiate e setole cù i vostri ditte contr'à u tappettu per caccià ogni impurità restante. In un budgetu, ma avete sempre bisognu di qualchì extra extra quandu lavate i vostri pennelli di trucco? Un filatore di maglia di 8 inch (sì, cum'è quellu di a vostra cucina) pò ancu fà meraviglie, dice Melear. Sapone u to pennellu, poi spingi delicatamente e setole contr'à a maglia. Simile à un tappettu texturizatu, questu aiuta à scumpressà l'eccessu di maquillaje chì pò esse allughjatu nantu à a spazzola, spiega. (Vede ancu: Spazzole di Truccu Amichevuli à u Budget chì Pudete Incascià in Farmacia)
Hè fantasticu è tuttu, ma probabilmente vulete sapè cumu pulisce ancu e spugne di trucco. Diritta? Diritta. Melear ti hà cupertu: Cumencia ammugnendu a spugna cun acqua calda è poi arrotulalla nantu à un detergente solidu. Una volta chì tutti i lati sò cuparti in u detergente, massaggiate delicatamente a spugna cù i vostri ditte è fighjate chì i residui di maquillaje si scioglienu, dice. Mentre i detergenti solidi sò raccomandati per spugne, e versioni liquide ponu ancu fà u truccu. Basta squirt è massaggiate u pruduttu in una spugna umida.
3. Asciucate bè.
Ùn pudete micca parlà di u megliu modu per pulisce i pennelli di maquillaje senza parlà di u megliu modu seccu spazzole di trucco, soprattuttu perchè sta parte di u prucessu di lavu-trucco-spazzole hè di primura per preservà l'integrità di i vostri strumenti.
Cuminciate dendu à a vostra spazzola una stretta dolce cù a manu secca per eliminà l'acqua in eccessu è ripristinà a forma di a testa di a spazzola; duverebbe cumincià à parè un pocu cum'è prima di lavà, ancu se e setole ùn saranu micca cusì pelose perchè sò sempre bagnate, dice Levy. Dopu, posizziunate a spazzola in modu chì sia chjinata piatta cù e so setole appese sopra u bordu di u comptoir. Per i spugna di maquillaje, stringhje l'acqua, poi lasciate siccà in piedi. Questu hè impurtante per parechje ragioni: Una, permette una circolazione uniforme di l'aria in modu chì a spazzola o a spugna s'assicchianu bè. Dui, mantene a forma intatta. È più impurtante, impedisce à l'acqua di goccia in u manicu di a spazzola. (Assuciatu: 8 Strumenti di Bellezza chì ognunu hà bisognu)
"Se tenite a spazzola à siccà, l'acqua in eccessu pò gocciulà in a ferrula, u pezzu chì cullega u manicu è e setole", spiega Levy. "Ùn importa micca u tipu di spazzola chì avete o quantu costa, l'acqua in a ferrule scioglie a cola chì mantene a spazzola inseme è arruvinà infine a spazzola." Per questa ragione, alluntanatevi di sapone è acqua è, invece, sfugliate a ferrula è manighjà cù qualchì alcolu frustante o ancu disinfettante per e mani, dice Melear. Infine, lasciate a spazzola per asciucà a notte in una zona ben ventilata è svegliate cù spazzole chì sò completamente pulite.
Oh, è uni pochi di caveat. Se a vostra spazzola hà setole chì cascanu, si senti graffiatu nantu à a pelle, hà un ferrule dannatu, o odore stranu, ùn preoccupate micca ancu di pulisce. Quessi sò tutti i segni chì hè un goner è chì duvete esse rimpiazzatu, dice Melear. Similmente, se a to spugna ferma maculata ancu dopu una pulizia apprufundita, hà pezzi chì mancanu, o simpliciamente ùn ripiglia micca bè u pruduttu, lancia lu. (Vede ancu: Articuli cumuni di a casa chì duvete probabilmente lancià ASAP)
Attentate à u protocolu di pulizia descrittu una volta chì uttenite i vostri novi strumenti per aiutà à allungà a so vita è infine uttene u più bang per u vostru dollaru.