Janet Jackson Dice Ella 'Piantò Davanti à u Spechju' Prima di Superà i so Problemi di Immagine di u Corpu
Cuntenutu
A stu mumentu di a cunversazione di pusitività di u corpu, deve esse abbastanza chjaru chì tutti si occupanu di prublemi di maghjine di u corpu, sì, ancu di celebrità in cima di u mondu chì anu un esercitu di furmatori, nutrizionisti è stilisti à a so dispusizione. (È ùn hè micca solu quì in i prublemi di l'imaghjini di u corpu di i Stati Uniti sò un prublema internaziunale.)
Janet Jackson, una nova mamma è una pazzia di 52 anni chì hà passatu guasi tutta a so vita à travaglià in i riflettori, ammette ch'ella hà guardatu in u spechju è hà odiatu u so riflessu. "Mi vogliu guardà in u specchiu è cumincià à pienghje", hà dettu in una intervista cù InStyle publicatu sta settimana. "Ùn mi piace micca chì ùn eru micca attrattiva. Ùn mi piaceva nunda in mè."
Ma dopu avè passatu tantu tempu à criticà u so corpu, hà revelatu chì hà amparatu assai nantu à l'imaghjini di u corpu - è esse sicura cun ella stessu. "A lotta hà da fà cù l'esperienza, invechjendu. Capisce, capiscia chì ùn ci hè micca solu una cosa chì hè cunsiderata bella", hà dettu. "A bella vene in tutte e forme, dimensioni è culori." (Assuciatu: U Trainer di Janet Jackson Sparte Cumu L'Ha Aiutata à Entrà In a Migliore Forma di a so Vita.)
Va bè, ma cumu hà fattu veramente arrivare à quella mente sana? Jackson hà spartutu a so strategia per amparà à amà u so corpu un passu à tempu - è hè un tipu brillanti. "Avia avutu à truvà qualcosa in u mo corpu chì mi piacia, è chì era difficiule per mè di fà. À u principiu, ùn pudia truvà nunda, ma aghju finitu per innamurà mi di u picculu spinu", hà dettu. "E dopu da quì aghju trovu più cose."
Jackson hà ancu dettu chì a terapia l'aiutò à ghjunghje in un locu più sanu, sia cù u so corpu è a so salute mentale. "Crescendu è essendu in questu affari ... duvete esse una certa dimensione. Duvete esse magre per esse un intrattenitore ... Chì pò veramente scherzà cun voi ", disse. "Sò andatu à a terapia, chì si trattava di truvà quella cosa chì ti piace di te". (Assuciatu: Perchè Tutti Pruvanu Terapia almenu una volta)
A lezziò: A volte amparà à amà u vostru corpu principia cù a cugliera di una cosa minuscula, casuale è lascia chì sta semente cresce. Pò esse un prucessu lentu, ma va bè.