Quantu tempu ci vole à ripiglià da a presa secca, è quantu tempu site in periculu?

Cuntenutu
- Quandu sò in periculu di sviluppà una presa secca?
- Cume hè trattata a presa secca?
- Chì cumplicazioni ponu sviluppà da a presa secca?
- Quale hè in più risicu per a presa secca?
- Cumu prevene a presa secca
- Chì sò i sintomi di a presa secca?
- Outlook
Quantu dura?
Avete u risicu di sviluppà una presa secca dopu una estrazione di denti. U terminu clinicu per a presa secca hè osteite alveolare.
A presa secca dura tipicamente 7 ghjorni. U dolore pò esse notu finu à u ghjornu 3 dopu l'estrazione.
Dopu l'estrazione di i denti, un coagulu di sangue si forma generalmente in u situ per guarisce è prutege. Cù un socket seccu, quellu coagulu o si sposta, si dissolve troppu prestu, o ùn si hè mai furmatu in primu locu. Cusì, a presa secca lascia esposti l'ossu, u tessutu è e terminazioni nervose.
A presa secca hè dulurosa. E particelle alimentari o i detriti ponu attaccassi in u situ di estrazione. Questu pò ritardà u prucessu di guarigione o portà à l'infezione.
Quandu sò in periculu di sviluppà una presa secca?
A presa secca ùn hè micca assai cumuna, ma certe cose ponu mette in risicu aumentatu. Avete a maiò parte di u risicu di presa secca durante a prima settimana dopu l'estrazione di i denti.
Mentre chì più ricerca hè necessaria, hè stimatu chì menu di e persone anu u socket seccu dopu una estrazione di dente di rutina.
Durante a ripresa nurmale, u vostru dulore duveria calà di manera permanente cù u tempu. Ma invece di migliurà, u dulore da a presa secca peghju cù u tempu.
U dulore à l'usciu seccu di solitu cumencia un ghjornu o pochi ghjorni dopu a chirurgia. Se l'avete fattu circa una settimana dopu a chirurgia è a vostra bocca hè soprattuttu guarita, allora a probabilità hè chì ùn averete micca una presa secca.
Cume hè trattata a presa secca?
A presa secca deve esse trattata da un dentistu. Questu significa chì duverete fà un viaghju di ritornu in l'uffiziu di u vostru dentistu dopu a vostra chirurgia.
U vostru dentistu pulirà è medicerà u situ per aiutallu à guarì. Anu ancu prubabilmente cunsigliatu medicamenti per u dolore senza prescrizione o prescritti.
Se u dolore, a frebba o u gonfiore continuanu, cuntrollate sempre cù u vostru dentistu.
U trattamentu include:
- Pulizia di u situ. A volte l'alimentu o i detriti ponu attaccà in u foru vacante.
- Garza medicata. Questu deve allevà immediatamente qualchì dolore. U vostru dentistu vi darà indicazioni per pulisce è rimpiazzà a garza in casa.
- Medicazioni per u dolore. Questu pò includere sopra u bancone cum'è ibuprofene o medicinali prescritti, secondu i vostri livelli di dolore.
Chì cumplicazioni ponu sviluppà da a presa secca?
Una pussibile complicazione di u socket seccu hè a curazione ritardata. E infezioni ponu accade ma ùn sò micca strettamente ligate à a presa secca. Sì avete qualchì segnu d'infezzione, chjamate immediatamente u vostru dentistu.
I segni d'infezzione includenu:
- frebba è brividi
- gonfiore
- rossu
- pus o scaricamentu da u situ di estrazione
Quale hè in più risicu per a presa secca?
I duttori ùn sanu ancu una causa diretta di presa secca. Pò esse difficiule à induvinà quale puderia sperimentà. Tuttavia, hè più probabile chì accada à certe persone è in certe condizioni.
Avete u più risicu di sviluppà una presa secca sè:
- Ùn seguitate micca l'istruzzioni post chirurgia di u vostru dentistu.
- Eliminate a gasa da l'internu di a bocca troppu prestu.
- Avè infezioni preesistenti, cume a malattia parodontale (gomma).
- Fumà. Questu hè dovutu à a diminuzione di u sangue in bocca è à u forte muvimentu di succhia.
- Avè una chirurgia traumatica, cume a rimozione di i denti di saviezza impatti.
- Avè ossi di a mascella più densi.
- Sò femine o piglianu pillule di cuntrollu di nascita. Certi ormoni.
Cumu prevene a presa secca
Ogni casu di presa secca hè diversu. Solu u vostru dentistu o chirurgu orale vi pò dì i vostri fattori di risicu persunale per a presa secca. Travaglia solu cù un dentistu certificatu da u bordu per assicurà chì ricevi trattamenti dentali di alta qualità.
Per prevene a presa secca, hè assai impurtante chì seguitate e istruzioni di u vostru dentistu per a recuperazione.
Dopu una estrazione di denti:
- Ùn fumate micca almenu 1 settimana dopu a chirurgia.
- Ùn beie micca bevande calde o acide chì ponu scioglie u coagulu di sangue, cum'è caffè, soda o suchju.
- Evite ferite à a bocca durante a recuperazione.
- Evite di cunsumà alimenti chì ponu bluccà si in u situ, cum'è noci, semi, o gomme.
- Ùn suciate micca una paglia o una cucchiaia per 1 settimana dopu a chirurgia.
- Evite e pillule di cuntrollu di nascita se pudete. Parlate cù u vostru duttore è pianificate in anticipu per truvà un cuntrollu di nascita di sustituzione mentre si recuperanu.
Alcuni studii anu trovu chì u risciacquu cù un gluconatu di cloressidina risciacqua prima è dopu l'estrazione di i denti hà diminuitu u risicu di presa secca.L'utilizazione di u gel gluconatu di clorexidina in a presa dopu l'estrazione hà ancu diminuitu u risicu di presa secca.
Chì sò i sintomi di a presa secca?
I sintomi principali di a presa secca sò u dolore aumentatu è l'odore in bocca. Di solitu, u dulore è u gonfiu dopu à l'estrazione di un dente si migliuranu in u corsu di una settimana. Cù una presa secca, u dolore principia pochi ghjorni dopu a chirurgia è s'aggrava significativamente.
U dulore pò sente chì copre tutta a parte di a bocca o di a faccia. Pudete esse extra sensibile à e bevande fredde postu chì i tessuti molli è e terminazioni nervose sò esposte.
Chjamate u vostru dentistu se suspettate di una presa secca. Puderanu determinà i prossimi passi per aiutà a recuperà.
Outlook
A presa secca hè una complicazione chì pò seguità l'estrazione di i denti. I duttori ùn sanu micca esattamente perchè accade.
U dulore à l'usciu seccu si sente diversu da u solitu dulore dopu a recuperazione chirurgica. U vostru dentistu pò aiutà a ferita à guarì è à tene u dolore gestibile. Assicuratevi sempre di seguità cù u vostru dentistu dopu una prucedura se ùn site micca sicuru di sintomi novi o peghju.