Quantu tempu puderete corre dopu avè manghjatu?
Cuntenutu
- Corsa dopu manghjatu
- Chì sò boni spuntini da manghjà prima di corre?
- Corsa matinale
- Corsa à l'ora di pranzu
- A fine di u dopu meziornu o a sera corre
- Chì sò boni spuntini da manghjà durante una corsa?
- Cumu evità i crampi mentre corri
- Cumu evità a nausea mentre corre
- Duvete beie acqua mentre corre?
- U takeaway
Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.
Corsa dopu manghjatu
Manghjà una grande quantità ghjustu prima di una corsa pò purtà à prublemi crampi è digestivi. Pò ancu fà vi sente lentu durante a vostra corsa. Cum'è una linea guida generale, duvete aspittà da trè à quattru ore dopu un grande pastu prima di corre. Sì avete avutu un picculu pastu o merendella, aspettate un minimu di 30 minuti o preferibilmente una à duie ore prima di andà à corre.
Tenite à mente chì tutti sò diversi. Puderete avè più energia manghjendu una piccula merendella appena prima di andà in corsa, o pudete avè micca prublemi quandu manghjate un pastu prima di un allenamentu.
Leghje per amparà di più nantu à manghjà prima è durante una corsa.
Chì sò boni spuntini da manghjà prima di corre?
Un ligeru spuntinu prima di l'eserciziu pò aiutà à traversà a vostra corsa cù molta energia è impedisce à u vostru livellu di zuccheru in sangue di schiantassi. Cosa da manghjà pò dipende da chì ora di u ghjornu andate di solitu à corre.
Corsa matinale
Se currite a matina, ùn puderete micca avè abbastanza tempu per manghjà un pastu ore prima di cullà nantu à a strada. Ma u vostru corpu ùn hà pussutu mancu altri alimenti dapoi a notte nanzu. Hè per quessa chì hè impurtante di pruvà à manghjà una merendella o una colazione ligera 30 à 60 minuti prima di parte. Sceglite l'alimenti chì cuntenenu carboidrati è proteine.
Se corre a matina, pruvate i seguenti stuzzichini:
- banana cù una cucchiaia di burru di noce
- barra energetica o barra granola bassa in grassu
- picculu yogurt è frutti
- frullatu di frutti
- bagel di granu interu
- farina d'avena
Corsa à l'ora di pranzu
Se currite à meziornu, alimentate cù una colazione abbondante trè à quattru ore prima di a vostra corsa. Dopu una o duie ore prima di corre, merendate:
- una suppera di cereali o d'avena
- a mità di un sandwich di burru di noce
- picculu frullatu
- manata di noci, cum'è anacardi, pistacchi, o amanduli
A fine di u dopu meziornu o a sera corre
Sì currite à a fine di u dopu meziornu o à a sera, pudete sperimentà a fame è a fatica dopu à u pranzu senza un spuntinu pre-allenamentu per fassi finisce finu à a cena. Questu hè sopratuttu veru sè ùn avete micca pensatu à manghjà finu à tardi per via di a vostra corsa.
Snack nantu à u seguente in u dopu meziornu una à duie ore prima di a vostra corsa sera:
- crackers è un bastone di furmagliu
- barra energetica o barra granola bassa in grassu
- a mità di un burru di noce è un sandwich di gelatina
Chì sò boni spuntini da manghjà durante una corsa?
Per e corse sottu à una ora, avete generalmente bisognu solu di acqua o di una bevanda sportiva durante u vostru allenamentu.
Per e corse più di un'ora o eserciziu assai intensu, duverete piglià una forma di carboidrati, cum'è una bevanda sportiva o un gel energeticu, per ogni ora chì curri per più di 75 minuti.
Sperimentate per truvà ciò chì funziona megliu per voi in longu andà. Alcuni corridori, per esempiu, ponu manghjà a mità di un gelu, duie mastiche energetiche, o uni pochi di fasgioli energetichi ogni 30 minuti in corse più di un'ora. Seguitate queste cun molta acqua.
Cumu evità i crampi mentre corri
A disidratazione à u disagiu gastrointestinale (GI) in i corridori, cumpresi crampi, gonfiore è stomacu.
Per prevene crampi, beie acqua o una bevanda sportiva ogni 15 à 30 minuti mentre corre. Evitendu cibi ricchi di fibre a sera nanzu è a mane di una corsa. Puderanu ancu conduce à crampi è prublemi GI.
Cumu evità a nausea mentre corre
Pudete sperimentà nausea o vomitu durante o dopu un allenamentu duru. Nausea pò accade in corridori per un, cumprese:
- disidratazione
- hà rallintatu a digestione
- colpu di calore
Per evità a nausea mentre corre, beie molta acqua, soprattuttu in i ghjorni caldi. Hè ancu impurtante di rinfriscassi currettamente per chì u vostru corpu abbia u tempu di adattassi dopu à una corsa.
Puderete truvà manghjendu un spuntinu ligeru 30 minuti prima o immediatamente dopu a corsa pò aiutà à prevene o à piantà a nausea.
Duvete beie acqua mentre corre?
I corridori anu bisognu di beie acqua, soprattuttu in i ghjorni caldi. Seguitate ste linee guida per prevene a disidratazione è stà sicuru mentre corre:
- Bei circa 2 à 3 tazze (473 à 710 millilitri) d'acqua duie à trè ore prima di u vostru allenamentu.
- Bei circa 1/2 à 1 tazza (118 à 237 millilitri) d'acqua ogni 15 à 20 minuti durante a to corsa. Pudete bisognu di più secondu a dimensione di u vostru corpu è in i ghjorni caldi.
- Bei circa 2 à 3 tazze d'acqua dopu a to corsa per ogni libbra (0,5 chilogrammi) di pesu persu durante a to corsa. A perdita di pesu subitu dopu à una corsa hè un segnu chì avete persu u pesu d'acqua.
Per e corse più di un'ora, una bevanda sportiva hè una scelta intelligente. Bevande sportive chì recuperate aiutendu à mantene l'equilibriu elettroliticu è furnisce l'energia da i carboidrati.
U takeaway
L'alimentu hè carburante per i corridori. Ma manghjà un grande pastu troppu prestu prima di sorte per una corsa pò purtà à prublemi digestivi cum'è crampi o diarrea.
Invece, pruvate d'aspittà almenu trè ore dopu un pastu prima di andà à corre. Manghjà un spuntinu leggeru cum'è un pezzu di frutta, yogurt, o a mità di un sandwich di butiru di cacahuè vi darà energia per attraversà u vostru allenamentu.
Quandu ghjunghjite in casa da a vostra corsa, hè impurtante di rifornisce cù un liggeru pastu o scossa di proteine, è di reidratassi cù acqua o una bevanda sportiva.