Cume spessu duvete bagnà un neonatu?
Cuntenutu
- Primi bagni
- Da 1 à 3 mesi
- Da 3 à 6 mesi
- 6 à 12 mesi
- Perchè micca tutti i ghjorni?
- Cunsiglii di bagnu
- Purtà si
Poche cose sò più nervose chì bagnà un neonatu. Non solu si ponu sente impossibilmente fragili, pudete preoccupassi di sì sò caldi o abbastanza comodi è sì fate un travagliu abbastanza approfonditu.
Ch'ella sia bagnatu u vostru primu criaturu per a prima volta o sia nantu à u criaturu numaru trè, pudete ancu avè e dumande di bagnu novu, u più urgente essendu: "Quante volte duverebbe bagnà u mo criaturu?"
Primi bagni
Mentre a pratica migliore hè stata di bagnà u zitellu subitu dopu à a consegna, ricerche più recenti suggerenu chì ritardà u primu bagnu pò esse benefiziu.
Un studiu di u 2019 chì include guasgi 1000 zitelli hà trovu chì aspettà almenu 12 ore dopu a nascita pò prumove l'allattamentu. Inoltre, un altru cumpresu 73 criaturi hà suggeritu chì un bagnu dopu 48 ore aiuta à mantene i neonati à una temperatura costante è aiuta u sviluppu di a pelle.
In ogni casu, hè prubabile chì l'infirmieri dassinu à u zitellu u so primu bagnu, ma pudete sempre guardà ciò ch'elli facenu è dumandà cunsiglii per bagnassi in casa.
Una volta ghjunti in casa, vi vularete bagnà u vostru nascitu una à duie volte à a settimana finu à chì u so ceppu ombilicale cade. Finu chì questu accade, ùn sottumette micca u so corpu in acqua. Invece, aduprate un pannu caldu è dalli un dolce bagnu di spugna partendu da a testa è di a faccia è travagliendu u vostru modu in ghjò.
Se u criaturu sputa o dribba u latte mentre manghjanu, pudete asciucà li un pocu più spessu, tenendu particularmente cura di a so faccia è di u collu. Se u disordine vene da l'altra estremità, pudete avè bisognu di dà un bagnu per pulì ancu i fugliali di u pannolinu. Ma s'ellu ùn ci hè un disordinatu, ùn anu micca bisognu di un bagnu di ghjornu à questa età.
Da 1 à 3 mesi
Durante i primi mesi di a vita di u vostru ciucciu, vularete cuntinuà à bagnà li una o duie volte à a settimana. Una volta ch'elli ùn anu più u so ceppu ombelicale, pudete cumincià à dà li bagni più tradiziunali.
Per fà questu, riempite una vasca da bagno per bambini in parte cù acqua calda è lasciate pusà è splash mentre li lavate tuttu cù acqua è un sapone dolce per criaturi. Pudete aduprà panni umidi per copreli è teneli caldi durante u bagnu. Di novu, pudete cumincià cù a so faccia è a testa è travaglià u vostru modu in giù.
Un altru modu per bagnà u zitellu à questa età hè di purtallu in bagnu o duscia cun voi. Se sceglite di bagnàvi o di dusciate cù u vostru chjucu, pò aiutà à avè un inseme di mani per passà u vostru zitellu quandu site prontu à sorte da a vasca. Pò esse assai scivolosi, dunque hè impurtante esse prudenti in più.
Hè ancu impurtante di ricurdà chì l'adulti preferiscenu generalmente acqua assai più calda di i zitelli. Scopu di mantene a temperatura tiepida, è u vostru babbu serà probabilmente felice per u tempu di bagnu cuddles.
Da 3 à 6 mesi
Quandu u vostru picculu cresce, pudete vulete cambià a so rutina di bagnu un pocu. À questa età i criaturi anu sempre bisognu di un bagnu una o duie volte à a settimana, ma s'elli parenu gode di l'acqua o li piace à lampassi mentre si puliscenu, si pò pensà à bagnalli più spessu.
Parechji genitori prufittanu ancu di u pannolinu è di i cambiamenti di vestiti per dà à u so zitellu una asciugatura rapida è assicurassi chì tutte e so parti impurtanti sianu pulite.Se sceglite di bagnà u vostru pocu più di duie volte à a settimana, pensate à aduprà sapone per solu unu o dui di i so bagni per evità di asciugà a so pelle. Dopu u tempu di u bagnu, pudete idratà u zitellu cù una lozione dolce, senza fragranza è senza tintura.
6 à 12 mesi
Una volta chì u zitellu diventa mobile è cumencia à manghjà solidi, pudete decide chì avete bisognu di cumincià à bagnallu più spessu. Mentre anu sempre bisognu solu di unu à dui bagni sapunati à a settimana, pudete dà li un bagnu di spugna o mette li in a vasca per ammullassi è risciacquà più frequentemente à manghjà.
Puderete ancu truvà chì u tempu di u bagnu hè un modu piacevule per calmà u zitellu prima d'andà à dorme. Sì questu funziona per voi, hè perfettamente OK per fà un bagnu parte di a vostra rutina calmante di notte à questa età.
Perchè micca tutti i ghjorni?
Mentre pò esse stranu di bagnà u vostru zitellu cusì raramente, i zitelli ùn anu micca bisognu di bagnassi à spessu cum'è adulti. Ùn sudanu nè si imbruttanu di listessa manera chè e persone anziane, è a so pelle hè assai più sensibile di quella di l'adulti. U bagnu frequente pò in realtà fà più male chè bè.
Per evità di asciugà a pelle di u criaturu è di peghju cundizioni cum'è l'eczema, bagnate u vostru pocu à duie volte à settimana è lavateli cù un sapone dolce, senza fragranza è senza tintura. Quandu li cacciate fora di u bagnu, appiccicateli prima di applicà una crema idratante per i zitelli senza tintura è senza fragranza è preparalli subitu.
Se u vostru picculu hà una patologia di a pelle cunnisciuta, cunsultate u so pediatra per fà un pianu per esattamente ciò chì prudutti è rutine pudete seguità per aiutà li à stà cunfortu.
Cunsiglii di bagnu
U bagnu di un criaturu hè un prucessu delicatu. Vulete esse sicuru chì u vostru chjucu diventa squeaky clean, ma duvete ancu esse sicuru chì site gentile è chì u zitellu hè cunfortu. Scuprite i cunsiglii quì sottu per fà u bagnu un prucessu più faciule è più efficace:
- Cumincià à a cima. I sperti cunsiglienu di inizià ogni bagnu lavendu delicatamente i capelli è a faccia di u vostru zitellu. Dopu questu, aduprate un pannu per lavà u vostru modu in giù, sapunendu è risciacquendu u vostru zitellu mentre andate.
- Focus on the folds. A maiò parte di i zitelli anu rotuli o pieghji longu à e cosce, u collu è i polsi. Queste pieghje sò adorabili ma ponu ancu intrappulà batteri, cellule morte di a pelle, è cose cum'è sput-up è latte dribblatu. Mentre bagnate u vostru chjucu, fucalizza nantu à lavà è lavà accuratamente e so pieghje è rotuli.
- Ùn vi scurdate di e mani è di i pedi. I criaturi tendenu à suchjà e dite è i pedi, cusì hè di più impurtante per pulisce queste parti. Aduprate un pannu sapunatu è allargate delicatamente e dite è i pedi per assicurassi chì uttene e mani è i pedi u più puliti pussibule.
- Pruvate u lavamanu. Se avete una vasca da bagno portatile per bambini, hè probabile chì si adatta perfettamente à a pelle di a vostra cucina. Pruvate à dà u vostru ritornu una pausa bagnendu u vostru chjucu in u lavatu invece di a vasca mentre sò sempre abbastanza ghjovani da esse immobile. Una volta chì u vostru chjucu pò rotulà o scutinà, hè ora di move i bagni in a tina per evità qualsiasi accidenti.
- Dà un colpu à u bagnu. Ùn ci hè nunda di più dolce chè gode di un bellu bagnu caldu cù u to chjucu. Una volta chì a to figliola hè capace di piglià un veru bagnu, cunsidereghja di saltà cun elli è di lavallu è di pulì da a vasca. Se ùn vi sentite micca cunfortu per esse nudi cù u vostru picculu, pudete sempre saltà in un costume da bagno per l'occasione.
- Attenti à i fratelli. Se u vostru zitellu hà un fratellu anzianu, pudete vulete risparmià tempu è energia bagnenduli inseme. Una volta chì u vostru picculu pò stà comodamente da per ellu, questu hè di solitu bè. Ancu se, prima chì u vostru criaturu sia capace di pusà da per ellu, vulete saltà i bagni di fratelli per evità chì u vostru criaturu sia sbattutu, schjoppatu o schiattatu mentre s'adattanu à l'acqua.
- Scopu di prudutti dolci. Quandu selezziunate u sapone, u shampoo, è a lozione chì aduprarete per u vostru zitellu, mirate à prudutti chì sò senza tintura è senza fragranza. Mentre i prudutti prufumati di bagnu à bulle puderebbenu esse assai divertenti per un zitellu, ponu asciugà o irrità a pelle di un criaturu è devenu esse evitati. Qualunque sia u vostru sceltu, siate coerenti è fate u vostru megliu per evità di pruvà novi prudutti se quelli chì avete funzionanu bè è ùn irritanu micca a pelle di u to zitellu.
Arricurdatevi di ùn lascià mai u criaturu in bagnu incuraghjitu, ancu brevemente.
Purtà si
In u primu annu di a vita di u vostru ciucciu, avete solu bisognu à bagnalli una o duie volte à settimana.
Accuminciate cù bagni di spugna finu à chì u so ceppu ombelicale cade è poi cuminciate à bagnallu dolcemente in u lavatu o in a vasca. Quand'elli crescenu, i criaturi ponu bisognu di bagni più frequenti quand'elli si messenu più messi o cumincianu à divertisce si in a vasca.
Sempre chì aduprate prudutti dolci è ùn nutate micca prublemi cù a pelle di u to babbu, pudete indulge a so gioia in u bagnu mentre crescenu!
Sponsorizatu da Baby Dove