Cume Sceglite u Migliu Supplementu di Vitamina D
Cuntenutu
Almenu u 77 per centu di l'adulti americani anu bassu livelli di vitamina D, secondu a ricerca in JAMA Medicina Interna - è parechji sperti credi chì e carenze sò ancu più cumuni in l'invernu, quandu a nostra pelle hè raramente esposta à u sole. Hè un prublema, postu chì e mancanze in "a vitamina di u sole" sò state ligate à alcuni risultati abbastanza spaventosi, cumprese ossa soffice, disordine affettivu di stagione è ancu un risicu aumentatu di morte per prublemi cum'è u cancer è e malatie cardiache.
A riparazione faciule? Supplementi. (Bonus: Puderanu ancu aumentà e prestazioni atletiche.) Ma micca tutte e pillole di vitamina D sò create uguali, cume una recente recensione di 23 prudutti chì cuntenenu vitamina D realizata da una cumpagnia di test indipendente ConsumerLab.com. (Forma i lettori ponu accede à 24 ore à u rapportu, chì hè di solitu sottu un paywall, quì.) Allora avemu dumandatu u presidente di ConsumerLab.com Tod Cooperman, MD, cumu per vede l'opzioni più sicure è più efficaci.
Regola #1: Ricurdatevi, più ùn hè micca sempre megliu
Prima di tuttu: Iè, hè difficiule d'acquistà vitamina D in l'inguernu è iè, i carenze anu alcuni effetti collaterali spaventosi, mentre chì u supplementu hà vantaghji abbastanza grandi (cum'è alluntanà l'aumentu di pisu, per unu). Ma uttene troppu vitamina D pò ancu esse dannusu, dice Cooperman. A vostra scumessa più sicura, dice, hè di pruvà i vostri livelli di vitamina D prima di sceglie una dosa. Finu à pudè, evite micca di piglià più di 1,000 IU per ghjornu è attente à i segni di toxicità di vitamina D, cum'è nausea è debule.
Regola #2: Cercate a certificazione di terzu
U rapportu di ConsumerLab.com hà truvatu chì certi supplementi cuntenenu più di 180 per centu più di vitamina D chì e so etichette dichjarate, chì - cum'è Cooperman hà indicatu sopra - ponu aumentà u risicu di una sovraccarichi. Altre ricerche publicate in JAMA Medicina Interna hà avutu scuperti similari, è l'autori di u studiu anu offertu una riparazione abbastanza faciule: Verificate e buttiglie di vitamina D per un sigillu di verificazione USP, chì indica chì u supplementu hà passatu test di qualità indipendenti volontarii. Queste pillule elencavanu e so quantità cù più precisione.
Regula # 3: Optate per liquidi o tappi in gel
Ci hè un picculu risicu chì i caplets (pillole rivestite - sò di culore solidu generale) ùn si romperanu micca in u vostru stomacu, chì impedisce a quantità di vitamina D chì in realtà assorbite, dice Cooperman. "Ma ùn hè micca un prublema cù capsule, gels molle, liquidi o polveri". (Ciò chì manghjate quandu u pigliate influenza ancu l'assorbimentu. Pigliate u vostru Supplementu di Vitamina D Sbagliatu?)
Regula # 4: Andate per a vitamina D3
Ci hè duie forme di vitamina D-D2 è D3 supplementari. Cooperman ricumanda di andà cun l'ultime, postu chì hè u tipu di D chì hè pruduttu naturalmente da a nostra pelle è hè dunque un pocu più faciule per u corpu per assorbe. Sè vo site vegan, però, pudete esse megliu di optà per u D2, postu chì hè pruduttu cù levitu o funghi; D3 hè spessu fattu da una lana di pecura derivata.