Cume Evità una Migraña Prima chì Accada
Cuntenutu
- 1. Evite rumori forti è luci brillanti
- 2. Attenti à e scelte alimentarie
- 3. Mantene un ghjurnale di mal di testa
- 4. Attenti à i cambiamenti hormonali
- 5. Pigliate supplementi
- 6. Attenti à u clima
- 7. Manghjà è dorme nantu à un pianu regulare
- 8. Evite u stress
- 9. Sceglite esercizii rilassanti
- Pianu in anticipu
Prevenzione di e migraine
Circa 39 milioni d'Americani sperimentanu emicranie, secondu a Fundazione per a Ricerca di Migrani. Sè site una di queste persone, sapete i sintomi à volte debilitanti chì ponu causà, chì includenu:
- nausea
- vertigini
- vomitu
- sensibilità à a luce, u sonu è l'odori
Identificendu è evitendu triggers specifici, pudete minimizà e vostre possibilità d'avè una migraña.
Leghjite puru per amparà à evità una migraña prima di inizià.
1. Evite rumori forti è luci brillanti
Rumori forti, luci lampanti (per esempiu, luci stroboscopici), è stimolazione sensoriale sò fattori cumuni per i mal di testa di emicrania. Sti stimuli ponu esse difficili da evità, ma sapendu chì si verificanu in certe situazioni è ambienti puderia aiutà. Questi includenu:
- cunduce di notte
- esse in cinema
- assistendu à club o lochi affollati
- sperimentendu u lampu da u sole
Pigliate pause da a TV o di u screnu di l'urdinatore per ripusà i vostri ochji, è aghjustate i livelli di luminosità nantu à i schermi digitali. Paga assai attenzione à tutti i disturbi visivi è audio, è assicuratevi di pudè evità facilmente si una migraine si pone.
2. Attenti à e scelte alimentarie
Certi alimenti è bevande ponu inizià mal di testa, cume:
- cicculata
- vinu russu
- carni trasfurmate
- edulcoranti
- casgiu
Sapete chì alimenti è additivi causanu un mal di testa per voi è amparate à evità li. L'alimenti è e bevande cun caffeina o alcolu - in particulare vini rossi o champagne - sò fattori cumuni. Limite a quantità chì cunsumate durante a ghjurnata, o evitalla cumpletamente se ci vole.
3. Mantene un ghjurnale di mal di testa
Mantendu un ghjurnale, pudete facilmente identificà i vostri triggers specifici di emicrania. Eccu esempi di e cose chì puderete tene nota:
- ciò chì manghjate è beie
- a vostra rutina di eserciziu è u calendariu
- u tempu
- sentimenti forti è emozioni chì pudete avè
- i vostri medicazione è i so effetti secundari
- i tempi è a gravità di i vostri mal di testa
Questu pò aiutà à vede un mudellu in i vostri avvenimenti di emicrania è farà evità unu più faciule.
4. Attenti à i cambiamenti hormonali
L'ormoni ghjucanu un rolu significativu in termini di migraine. Parechje donne tendenu à sperimentà più migraine durante, o ghjustu prima, u so periodu menstruale. E donne devenu esse particularmente vigilanti cù a so dieta è l'abitudine di eserciziu durante stu tempu. Questu faciliterà i sintomi prima ch'elli cumincianu. Secunnu a Clinica Mayo, i contraccettivi orali è a terapia di sostituzione ormonale (HRT) ponu aumentà a frequenza è a gravità di e migraine. Alcune donne ponu truvà sollievu cambiendu à un'altra forma di cuntrollu di a nascita, mentre chì altri ponu truvà chì anu menu migraine mentre piglianu u cuntrollu di a nascita.
5. Pigliate supplementi
Ancu se i migraini ponu esse trattati cù o senza medicazione, hè impurtante uttene i nutrienti adatti. Pigliate certe erbe è minerali pò aiutà à scansà e migraine. A carenza di magnesiu hè statu dimustrata per cuntribuisce à l'iniziu di emicranie, dunque piglià un supplementu ogni ghjornu pò aiutà à riduce i scoppi. Tuttavia, a Clinica Mayo riporta chì i risultati di sti studii sò stati misti. Parlate cù u vostru duttore nantu à i rimedii à base di erbe è altri supplementi senza prescrizione chì ponu alleviare i vostri sintomi.
6. Attenti à u clima
Cambiamenti in u clima pò influenzà i vostri mudelli di migraine. L'alta umidità è e temperature calda ponu stimulare u mal di testa, è ancu i ghjorni di pioggia. Se u tempu diventa scumudu per voi, pudete avè bisognu di entre è fà una pausa da l'esternu. Benintesa, ùn si pò micca sempre evità di andà fora, ma pudete minimizà u vostru tempu passatu in un certu clima chì induce u mal di testa.
7. Manghjà è dorme nantu à un pianu regulare
Dighjunu o saltendu i pasti pò scatenà emicranie. Assicuratevi di manghjà in una ora di u svegliu è dopu ogni trè à quattru ore. A fame è a disidratazione tramindui causanu migraine. Assicuratevi di beie abbastanza acqua, è ùn saltate mai un pastu.
A mancanza di sonnu pò ancu aggravà i sintomi, allora assicuratevi di fighjà in almenu sette à ottu ore. Ancu dorme troppu pò causà mal di testa, allora ùn pruvate micca à ripensà u sonnu persu dormendu troppu longu.
8. Evite u stress
Ancu se ùn pudemu micca sempre cuntrullà situazioni stressanti, pudemu cuntrollà cumu reagimu per elli. Migrani sò un risultatu cumuni di avvenimenti stressanti. E tecniche di rilassamentu cum'è a meditazione, u yoga è u biofeedback ponu aiutà à riduce i livelli di stress.
9. Sceglite esercizii rilassanti
L'eserciziu regulare hè una parte impurtante di una vita sana. Ma un eserciziu intensu, cum'è l'elevazione di pesi, pò scatenà mal di testa.
Attenti à a risposta di u vostru corpu à certe attività. Optate per attività chì prumove a riduzione di u stress senza mette troppu sforzu nantu à u corpu, cum'è yoga, aerobica leggera, o tai chi. Prendere farmaci antiinflamatori prima di esercitassi pò aiutà à alleviare i sintomi.
Pianu in anticipu
Amparà à evità i vostri triggers specifici è pianificà in anticipu sò una parte impurtante di mantene e vostre migraine sottu cuntrollu. Catturenduli prestu, pudete evità i sintomi i più gravi.
Per più cunsiglii per prevene è gestisce migraine, scaricate a nostra app gratuita, Migraine Healthline. Non solu pudete truvà risorse sperte in migraine, ma vi cunnesseremu cun persone reali chì capiscenu ciò chì state passendu. Fate e dumande, cercate cunsiglii, è custruite relazioni cù l'altri chì l'anu capitu. Scaricate l'app per iPhone o Android.