Cume Disinfettà u Vostru Spazzolinu è Mantene lu Pulitu
Cuntenutu
- Cumu pulisce un spazzolinu à denti
- Scorri acqua calda sopra è prima è dopu ogni usu
- Immergialu in collu antibattericu
- Duvete bolle spazzolini?
- Detergente per protesi
- Disinfettante per spazzolini UV
- Cumu pulisce una testa di spazzola elettrica
- Cumu mantene una spazzola di denti pulita
- Immagazzinate in soluzione di perossidu di idrogenu chì hè cambiatu ogni ghjornu
- Evite di almacenà spazzole à denti fiancu à fiancu
- Mantene u più luntanu da u bagnu pussibule
- Pulite e copre è u supportu di a spazzola da denti
- Aduprate un dispenser di pasta di denti
- Quandu rimpiazzà a vostra spazzola à denti
- Purtà si
Probabilmente aduprate a vostra spazzola per i denti ogni ghjornu per straccià a placca è i batteri da a superficia di i denti è di a lingua.
Mentre a to bocca hè lasciata assai più pulita dopu à un spazzolamentu apprufunditu, a vostra spazzola da denti porta avà i germi è i residui da a vostra bocca.
A vostra spazzola da denti hè ancu prubabilmente guardata in u bagnu, induve e batterie ponu fermassi in l'aria.
Questu articulu coprirà modi chì pudete disinfettà u vostru spazzolinu da denti per assicurassi chì sia pulitu è sicuru da aduprà ogni volta.
Cumu pulisce un spazzolinu à denti
Ci sò parechji metudi di disinfettazione di u vostru spazzolinu à denti trà usi. Certi sò più efficaci di l'altri.
Scorri acqua calda sopra è prima è dopu ogni usu
U metudu primariu più basicu per igienizà u vostru spazzolinu hè di fà corre acqua calda sopra e setole prima è dopu ogni usu.
Questu si sbarazza di i batteri chì anu pussutu avè raccoltu nantu à a spazzola à denti in l'ore trà brusgiature. Elimina ancu i novi batteri chì puderebbenu esse accumulati dopu ogni usu.
Per a maiò parte di a ghjente, l'acqua pulita è calda hè abbastanza per igienizà un spazzolinu trà usi.
Prima di applicà u dentifriciu, scorri acqua calda delicatamente sopra a testa di u vostru spazzolinu. L'acqua deve esse abbastanza calda per pruduce vapore.
Dopu avè spazzolatu bè i denti è a bocca, risciacquate u pennellu cù più acqua calda.
Immergialu in collu antibattericu
Sì un risciacquu à l'acqua calda ùn basta micca per dà tranquillità, pudete imbullà u vostru spazzolinu in collu antibattericu.
Tenite à mente chì fà quessa pò usà a spazzola da denti più rapidamente, chì sti collutori cuntenenu di solitu ingredienti duri chì facenu sbucciare e setole.
Stu metudu implica di lascià pusà a vostra spazzola à denti, testa in ghjò, in una piccula tazza di collutore per circa 2 minuti dopu ogni spazzolamentu.
Duvete bolle spazzolini?
Ùn avete micca bisognu di bollire u vostru spazzolinu da denti per ottene abbastanza pulitu da aduprà, è a maniglia di plastica di a maiò parte di i spazzolini pò cumincià à scioglie si in acqua bollente.
Se vulete sempre aduprà acqua bollente, scaldate l'acqua in un bollitore di tè o in un pote nantu à a vostra stufa. Una volta chì bolle, spegne u calore è immerge u vostru spazzolinu per 30 secondi o più.
Detergente per protesi
Oltre à acqua calda è collutori, pudete aduprà una soluzione di pulizia di protesi per disinfettà u vostru spazzolinu.
U detergente per dentiere hè fattu di ingredienti antimicrobici chì miranu i batteri è a placca chì crescenu in bocca.
Ùn riutilizate micca u detergente per protesi chì avete digià adupratu nantu à e vostre protesi.
Dissolve a mità di una tavuletta di pulizia in una tazza d'acqua è immersi u vostru spazzolinu in denti per 90 secondi per uttene a vostra spazzola in più pulita.
Disinfettante per spazzolini UV
Pudete ancu investisce in un pruduttu disinfettante à luce ultraviolettu (UV) fattu apposta per i spazzolini.
Unu hè paragunatu e camere di luce UV fatte per i spazzolini cù soluzione salina è soluzione di gluconatu di clorexidina anu trovu chì a luce UV era u modu più efficace per disinfettà i spazzolini.
Questu equipaggiu pò esse latu caru, è ùn hè micca necessariu avè unu per un spazzolamentu sicuru. Seguite l'istruzzioni di u fabricatore per qualsiasi disinfettante UV chì cumprate.
Innota chì u ùn dice micca chì avete bisognu di aduprà una camera UV per pulisce u vostru spazzolinu.
Cumu pulisce una testa di spazzola elettrica
Per a maiò parte, pudete igienizà una testa di spazzolinu elettricu di listessa manera chì si disinfetta un spazzolinu regulare.
Assicuratevi di disconnettà a testa di a spazzola da a basa elettrica prima di mette qualcosa, ma dentifriciu è acqua calda nantu à u vostru spazzolinu.
Se u vostru spazzolinu elettricu hè di u tippu chì ùn si stacca da a basa, basta à aduprà acqua calda o un lavu in bocca rapidu, è conservallu in un locu pulitu è asciuttu.
Cumu mantene una spazzola di denti pulita
Una volta chì u vostru spazzolinu hè statu disinfettatu, pudete piglià misure per mantene lu pulitu.
Immagazzinà currettamente a vostra spazzola à denti hè probabilmente impurtante quant'è a pulizia dopu l'usu.
Immagazzinate in soluzione di perossidu di idrogenu chì hè cambiatu ogni ghjornu
Un studiu di u 2011 hà mostratu chì tene a spazzola da denti in una piccula tazza di perossidu d'idrogenu hè un modu ecunomicu per mantene a crescita batterica à u minimu.
Scambià u perossu di l'idrogenu ogni ghjornu prima di mette a spazzola à denti, setole prima, in a tazza.
Evite di almacenà spazzole à denti fiancu à fiancu
Lanciate parechje spazzole à denti inseme in una tazza pò causà una contaminazione incrociata batterica trà e setole.
Se ci sò parechje persone in a vostra casa, tenite ogni spazzola à denti à un paio di centimetri di distanza da l'altri.
Mantene u più luntanu da u bagnu pussibule
Quandu lavate a toilette, a materia fecale cresce in l'aria in ciò chì hè cunnisciutu cum'è l'effettu "piuma di toilette".
Questa piuma sparghje batteri dannosi per tutte e superfici di u to bagnu, cumprendu u vostru spazzolinu à denti.
Pudete impedisce à sti batteri di cuntaminà u vostru spazzolinu da denti guardendu lu in un cabinettu di medicinali cù a porta chjusa. Oppure, pudete semplicemente tene u vostru spazzolinu di denti u più luntanu pussibule da i bagni.
Pulite e copre è u supportu di a spazzola da denti
I batteri di u vostru spazzolinu ponu entrà nantu à qualsiasi coperture di spazzole è contenitori di stoccaggio chì pudete aduprà per tene u vostru spazzolinu.
Assicuratevi di pulisce tutte e coperture è contenitori di spazzolini à denti ogni 2 settimane per impedisce à i batteri dannosi di piglià presa.
Ùn hè micca necessariu di copre a vostra spazzola à denti, ma se sceglite, assicuratevi di lasciarla asciugà à l'aria prima. Copre un cepillo di denti bagnatu pò purtà à cresce più batteri nantu à e setole.
Aduprate un dispenser di pasta di denti
Quandu applicate u dentifriciu à u vostru spazzolinu, ci hè sempre a pussibilità chì u vostru spazzolinu è u tubu di u dentifriciu fessinu cuntattu è trasferiscenu i batteri.
Pudete aduprà un dispenser di pompa di dentifriciu per riduce stu risicu di contaminazione croce.
Quandu rimpiazzà a vostra spazzola à denti
Certe volte u megliu modu per assicurà chì stiate aduprendu una spazzola à denti pulita hè di rimpiazzalla simpliciamente.
In regula generale, duvete rimpiazzà a vostra spazzola o testa di spazzolinu ogni 3 à 4 mesi.
Duvete ancu ghjittà a vostra spazzola in ciascuna di e circustanze seguenti:
- E setole sò usate. Se e setole parenu piegate o sfilacciate, a vostra spazzola ùn pò micca pulisce i vostri denti in modu efficace.
- Qualchissia in a vostra casa hè malatu. Sì tù o qualchissia in a vostra casa hà avutu una malattia contagiosa, cume a streptococca o l'influenza, continuendu à aduprà a vostra spazzola à denti.
- Avete spartutu a vostra spazzola à denti. Sì qualchissia altru hà adupratu a vostra spazzola à denti, ùn ci hè manera di pudè la disinfettà cumpletamente. A flora di a bocca di ognunu hè unica, è ùn duverebbe micca lavà a bocca cù batteri di qualcunu altru.
Purtà si
A vostra spazzola per denti pò alluttà batteri da a vostra bocca. Sti battìri ponu multiplicà si u vostru spazzolinu ùn hè micca disinfettatu currettamente. Senza una disinfettazione curretta, circate di pulisce a bocca cù un spazzolinu sporcu.
A pulizia di u vostru spazzolinu cù acqua calda trà l'usi hè probabilmente abbastanza per a maiò parte di a ghjente chì sente chì u so spazzolinu hè abbastanza disinfettatu.
Se vulete piglià u prucessu un passu più luntanu, i metudi di bagnamentu simplici cù collutori, perossidu d'idrogenu, o detergente per dentiere utteneranu a vostra spazzola da denti sanificata.
Una cura è un almacenamentu currettu di i spazzolini sò essenziali per a vostra salute orale, cume si rimpiazza regolarmente a spazzola da denti.