Chì hè l'Ipertermia Maligna è cumu si face u trattamentu?
Cuntenutu
L'ipertermia maligna si compone di un aumentu incontrollatu di a temperatura di u corpu, chì supera a capacità di u corpu di perde u calore, senza cambià in l'ajustamentu di u centru termoregulatore ipotalamicu, chì hè ciò chì accade di solitu in situ di febbre.
L'ipertermia maligna pò accade in e persone chì anu un'anormalità ereditaria in i musculi scheletrici è chì sò esposti à anestetici inalati, cume l'alotanu o l'enflurane, per esempiu è ancu dopu esposizione à un rilassante musculu chjamatu succinilcolina.
U trattamentu cunsiste à rinfriscà u corpu è amministrà medicazione in a vena, chì deve esse fattu u più prestu pussibule, chì l'ipertermia maligna pò esse fatale.
Cause pussibili
L'ipertermia maligna hè causata da una anomalia ereditaria chì si verifica in u reticulum sarcoplasmicu di i musculi scheletrici, chì provoca un rapidu aumentu di a quantità di calciu in e cellule, in risposta à l'amministrazione di anestetici inalati, cum'è alotanu o enflurane, per esempiu, o esposizione duvuta à u rilassante musculu succinilcolina.
Scuprite cumu funziona l'anestesia generale è quali sò i risichi.
Questa elevazione di calciu in u musculu scheletricu porta à a furmazione di una contrattura musculare esagerata, causendu un improvvisu aumentu di temperatura.
Chì sò i sintomi
I sintomi di ipertermia maligna si presentanu di solitu durante l'esposizione à l'anestesia è sò alte temperature, frequenza cardiaca aumentata è metabolismu musculare, rigidità è ferita musculare, acidosi è instabilità musculare.
Cumu hè fattu u trattamentu
L'ipertermia maligna deve esse trattata immediatamente interrompendu l'anestesia è l'amministrazione in a vena di sodiu dantrolene, per un periodu di 24 à 48 ore, finu à chì a persona pò aduprà a droga per via orale, s'ellu hè sempre necessariu.
Oltre à l'amministrazione di questu medicamentu, u corpu di a persona pò esse raffreddatu cù spugne umide, ventilatori o bagni di ghiaccio è, se queste misure di raffreddamentu esterne ùn sò micca abbastanza, u corpu pò ancu esse raffreddatu internamente da lavaggiu gastricu cun siero.
In casi più severi, in i quali a temperatura ùn pò micca esse abbassata abbastanza, emodialisi o bypass cardiopulmonare cù raffreddamentu di u sangue pò esse necessariu.