Una Guida di u Principiante per a Pulizia, Pulizia è Carica di Cristalli
Cuntenutu
- Perchè hè impurtante a pulizia?
- 1. Acqua currente
- 2. Acqua salata
- 3. Rice marrone
- 4. Luce naturale
- 5. Saviu
- 6. U sonu
- 7. Usendu una petra più grande
- 8. Aduprendu petre più chjuche
- 9. Soffiu
- 10. Visualizazione
- Cumu prugrammà u vostru cristallu
- Cumu attivà u vostru cristallu
- Dumande cumune
- Quante volte devu pulì e mo petre?
- Chì hè u megliu metudu per pulisce e petre?
- Cumu possu sapè quandu una petra hè pulita?
- Chì devu fà cù e mo petre dopu ch'elli sianu stati puliti?
- U fondu
Perchè hè impurtante a pulizia?
Parechje persone usanu cristalli per calmà a so mente, u corpu è l'anima. Certi credenu chì i cristalli agiscenu à un livellu energeticu, mandendu vibrazioni naturali in u mondu.
I Cristalli viaghjanu spessu longu distanzi, da a surghjente à u venditore, prima chì una compra sia fatta. Ogni transizione espone a petra à energie chì ponu esse disallineate cù a vostra.
È quandu sò aduprate per guarì, queste petre si dicenu chì assorbe o redirige a negatività chì travaglia per liberà.
A pulizia è a ricarica regulare di e to petre hè l'unicu modu per ristabilisce u vostru cristallu à u so statu naturale. Questu attu di cura pò ancu rinvigorisce u vostru propiu sensu di scopu.Leghje per amparà nantu à alcuni di i metudi di compensazione più cumuni, cumu allineare un cristallu cù a vostra intenzione, è ancu di più.
1. Acqua currente
Si dice chì l'acqua neutralizeghja ogni energia negativa almacenata in a petra è a torna à a terra. Ancu se l'acqua corrente naturale - cum'è un flussu - hè megliu, pudete ancu risciacquà a vostra petra sottu un rubinettu.
Qualunque sia a vostra fonte d'acqua, assicuratevi chì a vostra petra sia completamente immersa. Pat asciugà quandu hè cumpletu.
Durata apprussimativa: 1 minutu per petra
Aduprate questu per: petri duri, cum'è u quarzu
Ùn aduprate micca questu per: petri chì sò fràbbili o dolci, cum'è selenita, kyanite è halite
2. Acqua salata
U sale hè statu adupratu in tutta a storia per assorbe l'energia indesiderata è bandisce a negatività.
Sè vo site vicinu à l'oceanu, cunzidira di cullettà una ciotola d'acqua salata fresca. Inutili, mischjà una cucchiaia di mare, petra, o sale da tavulinu in una suppera d'acqua.
Assicuratevi chì a vostra petra sia cumpletamente sommersa, è permettenu di imbullà per qualchì ora à qualchì ghjornu. Risciacquare e asciugare quando è completo.
Durata apprussimativa: finu à 48 ore
Aduprate questu per: petri duri, cum'è u quarzu è l'ametista
Ùn aduprate micca questu per: petri chì sò dolci, porosi, o cuntenenu traccia di metalli, cum'è malachite, selenite, halite, calcite, lepidolite è angelite
3. Rice marrone
Stu metudu pò ancu esse adupratu per tirà a negatività in un ambiente sicuru è cuntenutu. Hè soprattuttu benefiziu per e petre prutettive, cum'è a turmalina nera.
Per fà questu, riempite una ciotola di risu brunu seccu è intarrate a vostra petra sottu à i grani. Scaricate u risu subitu dopu a pulizia, postu chì si dice chì u risu hà assurbutu l'energia chì pruvate à stirpà.
Durata apprussimativa: 24 ore
Aduprate questu per: ogni petra
4. Luce naturale
Ancu se a pulizia rituale hè spessu centrata intornu à certi punti di u ciclu solare o lunare, pudete mette a vostra petra in ogni mumentu per pulì è ricaricà.
Piazzate a vostra petra prima di a notte è prevedite di purtalla prima à 11 ore. Questu permetterà à a vostra petra di bagnassi à a luce sia di a luna sia di u sole.
Una esposizione prolungata à u sole direttu pò suppurtà a superficia di a petra, allora assicuratevi di vultà per ella a mane.
Se pudete, mette a vostra petra direttamente nantu à a terra. Questu permetterà una ulteriore pulizia. Induv'elli sianu, assicuratevi chì ùn seranu micca disturbati da a fauna salvatica o da i passanti.
Dopu, dete à a petra un risciacquu rapidu per caccià a terra è i detriti. Pat asciuttu.
Durata apprussimativa: Da 10 à 12 ore
Aduprate questu per: i più petri cascati
Ùn aduprate micca questu per: pietre vibranti, cum'è ametista, in u sole; petre dolce, cum'è celestite, alite è selenita, chì ponu esse dannighjati da e intemperie
5. Saviu
Sage hè una pianta sacra cù una mansa di pruprietà curative. Si dice chì sfracicà a vostra petra schjarisce e vibrazioni inarmoniose è ristabilisce a so energia naturale.
Avete bisognu:
- una suppera di focu à focu
- un accendinu o fiammiferi
- sage scioltu o imballatu
Se ùn pudete micca sbattulà fora, assicuratevi chì site vicinu à una finestra aperta. Questu permetterà u fumu è l'energia negativa di disperse.
Quandu site prontu, accende a punta di u saviu cù a fiamma. Trasferisce u sage à a vostra manu non dominante è afferrate fermamente a vostra petra è muvitela attraversu u fumu.
Lasciate chì u fumu avvolga a petra per circa 30 secondi. S'ellu hè statu un pezzu dapoi a vostra ultima pulizia - o sentite chì a petra tene assai - cunsidereghja di maculà per 30 secondi in più.
Durata apprussimativa: circa 30 à 60 secondi per petra
Aduprate questu per: ogni petra
6. U sonu
A guarigione di u sonu permette à un tonu o tonu unicu di lavà nantu à una zona, purtendu in a stessa vibrazione cum'è u tonu.
Questu pò esse realizatu aduprendu chanting, canti di canti, un diapason, o ancu una bella campana. Ùn importa micca quella chjave hè u sonu, fintantu chì u sonu emessu hè abbastanza forte per chì a vibrazione cumprenda cumpletamente a petra.
Stu metudu hè ideale per i collezionisti chì anu un grande volume di cristalli micca facilmente inventariati o spostati.
Durata apprussimativa: Da 5 à 10 minuti
Aduprate questu per: ogni petra
7. Usendu una petra più grande
Grandi gruppi di quarzu, geode di ametista è lastre di selenita ponu esse ottimi strumenti per pulisce e petre più chjuche.
Pone a vostra petra direttamente in o in cima di una di queste pietre. Si pensa chì e vibrazioni di a petra più grande eliminanu l'energii inarmuniosi chì si trovanu in a petra di riposu.
Durata apprussimativa: 24 ore
Aduprate questu per: ogni petra
8. Aduprendu petre più chjuche
A cornalina, u quarzu chjaru è l'ematite sò ancu dichjarati chì anu un effettu di compensazione generale.
Perchè queste pietre sò tipicamente più chjuche, pudete avè bisognu à avè più di una à manu per cancellà cù successu altre pietre.
Pone e petre di compensazione in una piccula ciotola, è mette a petra chì vulete restaurà sopra.
Durata apprussimativa: 24 ore
Aduprate questu per: ogni petra
9. Soffiu
U respiru pò ancu esse un metudu di purificazione efficace.
Per cumincià, tenite a petra in a manu dominante. Fighjate nantu à a vostra intenzione per un mumentu è inspirate profondamente per e vostre narici.
Purtate a petra più vicinu à u to visu è espirate brevi è forti respiri attraversu u nasu è nantu à a petra per purtà a petra à a so vibrazione più alta.
Durata apprussimativa: circa 30 secondi per petra
Aduprate questu per: piccule petre
10. Visualizazione
Ancu se questu hè cunsideratu u modu più sicuru per pulisce e petre, pò esse intimidante per alcuni. Più site in sintonia cù u vostru sensu di sè, più faciule pò esse di redirige a vostra energia à a petra chì vulete restaurà.
Pigliate uni pochi di minuti per piantà è centrà a vostra energia, poi pigliate a vostra petra è visualizate e vostre mani chì si riempenu di luce bianca, radiante.
Vede questa luce circonda a petra è sentite chì cresce più luminosa in e vostre mani. Immaginate e impurità chì si lampanu fora di a petra, permettendu à a pietra di brillà più forte cù un scopu rinnovatu.
Continue sta visualizazione finu à sente un cambiamentu in l'energia di a petra.
Durata apprussimativa: circa 1 minutu per petra
Aduprate questu per: ogni petra
Cumu prugrammà u vostru cristallu
Ancu se i cristalli si dicenu chì anu pruprietà curative innate, piglià u tempu per stabilisce un'intenzione per a vostra petra pò aiutà à cunnesse cù a so energia è ripristinà u vostru propiu sensu di scopu.
Pudete sentitevi cunfortu tenendu a petra in manu mentre medite, o piazzendula annantu à u vostru terzu ochju. Pudete ancu appughjà è permette à a petra di ripusà nantu à u chakra currispundente, o zona di u corpu chì vulete travaglià.
Imagine l'energia di a petra chì si fusiona cù a vostra. Parlate à a petra - in silenziu o verbalmente - è dumandate aiutu per travaglià cù u vostru sforzu attuale.
Ringraziemu a petra per a so presenza poi passate uni pochi di minuti in meditazione.
Cumu attivà u vostru cristallu
Se a vostra petra si sente più pesante di l'aspettatu - cum'è s'ellu hà persu a so lucentezza - pò prufittà di una piccula attivazione energetica.
Pruvate à prestalli una parte di a vostra energia parlendu cun ellu, cantendulu, o invienduli una energia vitale di forza vitale attraversu u to fiatu. Una piccula interazzione pò andà assai!
Se avete piani fora, pensate à piglià a petra cun voi. Parechje persone trovanu chì permette à a petra di piglià l'energia naturale in u parcu o in a spiaggia hà un effettu putente.
Pudete ancu creà una griglia di attivazione circundendu a petra cù i so omologhi più energetichi. E scelte popolari includenu rubinu, quarzu chjaru, apofillite, kyanite, selenite è corniola.
Pudete aduprà qualsiasi petre chì site attrattu. Assicuratevi solu chì circundanu cumpletamente u cristallu principale in modu chì possa appassiunà cumpletamente e so vibrazioni.
Dumande cumune
Quante volte devu pulì e mo petre?
U più spessu aduprate una petra, più energia raccoglie. Una bona regula generale hè di pulisce tutte e vostre pietre almenu una volta à u mese.
Se una petra individuale si sente più pesante di solitu, vai avanti è puliscila. Ùn duvete micca aspittà una quantità designata di tempu trà e compensazioni.
Chì hè u megliu metudu per pulisce e petre?
Truvate un metudu chì risona cun voi è e vostre pratiche. Ciò chì funziona megliu per voi forse ùn funziona micca bè per qualchissia altru, allora fate attenzione à ciò chì si sente bè.
Cumu possu sapè quandu una petra hè pulita?
A petra duveria sente energicamente è fisicamente più ligera à u toccu.
Chì devu fà cù e mo petre dopu ch'elli sianu stati puliti?
Truvate lochi attenti à tene e to petre. Se pudete, teniteli vicinu à e finestre o e piante per pudè assorbe sta energia curativa naturale. Altrimenti, piazzate e petre intornu à a vostra casa, ufficiu, o altru spaziu in un modu chì si allinei cù e vostre intenzioni.
U fondu
Quandu avemu a cura di i nostri cristalli, avemu a cura di noi stessi. Permettemu chì l'energia chì ùn sia armunia cù a nostra vita è e nostre intenzioni di parte in modu pacificu è curativi.
Pigliate ste piccule misure ci permette di esse più attenti à e nostre interazzione cù e petre, cun noi stessi, è cù l'altri.
Un intuitivu di nascita naturale, Teketa Shine hè cunnisciuta per a so profonda cunnessione cù u regnu cristallinu. Hà travagliatu intimamente cù pietre preziose per l'ultimi 10 anni, passendu trà e cumunità spirituali in Florida è New York. Attraversu e classi è attelli, incuragisce i guaritori di tutti i livelli à truvà è validà a so intuizione cunnessu cù e so pietre scelte. Amparate più nantu à teketashine.com.