Autore: Randy Alexander
Data Di Creazione: 3 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 26 Ghjugnu 2024
Anonim
6 Alimenti Da Evitare e 6 Da Mangiare Per Combattere L’Ansia
Video: 6 Alimenti Da Evitare e 6 Da Mangiare Per Combattere L’Ansia

Cuntenutu

L'ipotiroïdismu hè una cundizione induve u corpu ùn face micca abbastanza ormoni tiroidiali.

L'ormoni tiroidei aiutanu à cuntrullà a crescita, a riparazione cellulare è u metabolismu. Di conseguenza, e persone cun ipotiroïdismu ponu sperimentà stanchezza, perdita di capelli, aumento di peso, sensazione di freddo, è sintimentu abbassatu, trà parechji altri sintomi ().

L'ipotiroïdismu tocca u 1-2% di e persone in u mondu sanu è hè dece volte più prubabile d'affettà e donne chè l'omi (2).

L'alimenti solu ùn guariscenu micca l'ipotiroïdismu. Tuttavia, una cumbinazione di i nutrienti è di i medicinali adatti pò aiutà à ristabilisce a funzione tiroidea è à minimizà i sintomi.

Questu articulu descrive a migliore dieta per l'ipotiroïdismu, cumprendu quali alimenti da manghjà è quali da evità - tuttu basatu nantu à a ricerca.

Ashley Sullivan / Offset Images

Chì hè l'ipotiroïdismu?

A glàndula tiroidea hè una piccula glàndula in forma di farfalla chì si trova vicinu à a basa di u to collu.


Produce è conserva ormoni tiroidei chì afectanu quasi tutte e cellule di u vostru corpu ().

Quandu a glàndula tiroidea riceve un signale chjamatu ormone stimulante di a tiroide (TSH), rilascia ormoni tiroidei in u sangue. Stu signale hè mandatu da a glutula pituitaria, una piccula glàndula chì si trova à a basa di u vostru cervellu, quandu i livelli di ormoni tiroidei sò bassi ().

In ocasu, a glàndula tiroidea ùn libera micca ormoni tiroidiali, ancu quandu ci hè assai TSH. Questu hè chjamatu ipotiroïdismu primariu è u tippu più cumunu di ipotiroidisimu.

Circa u 90% di l'ipotiroïdismu primariu hè causatu da a tiroidite di Hashimoto, una malatia autoimmune induve u vostru sistema immunitariu attacca à tortu a to glàndula tiroidea ().

Altre cause di ipotiroïdismu primariu sò a carenza di iodu, un disordine geneticu, a presa di certi medicamenti, è a chirurgia chì elimina una parte di a tiroide ().

Altre volte, a glàndula tiroidea ùn riceve micca abbastanza TSH. Questu accade quandu a ghiandula pituitaria ùn funziona micca bè è hè chjamatu ipotiroidisimu secondariu.


L'ormoni tiroidei sò assai impurtanti. Aiutanu à cuntrullà a crescita, a riparazione di e cellule è u metabolismu - u prucessu chì u vostru corpu converte ciò chì manghjate in energia.

U vostru metabolismu affetta a temperatura di u vostru corpu è à chì ritmu brusgiate calorie. Hè per quessa chì e persone cun ipotiroïdismu si sentenu spessu freddi è fatichi è ponu ingrassà facilmente ().

Pudete amparà di più nantu à i segni è i sintomi di l'ipotiroidisimu quì.

Riassuntu

L'ipotiroïdismu hè una cundizione induve a glàndula tiroidea ùn face micca abbastanza ormone tiroidea. Siccomu l'hormone di tiroide hè impurtante per a crescita, a riparazione è u metabolismu, e persone cun ipotiroïdismu ponu spessu si sentenu freddi è fatichi è ponu ingrassà facilmente.

Cumu l'ipotiroïdismu affetta u vostru metabolismu?

L'ormone tiroideu aiuta à cuntrullà a velocità di u vostru metabolismu. U più veloce u vostru metabolismu, più calorie u vostru corpu brucia à u riposu.

E persone cun ipotiroïdismu producenu menu ormoni tiroidei. Ciò significa chì anu un metabolismu più lente è brusgianu menu calorie in riposu.


Avè un metabolismu lentu vene cù parechji risichi per a salute. Vi pò lascià stancu, aumentà i livelli di colesterolu in u sangue, è rende più difficiule per voi di perde u pesu ().

Se trova difficiule di mantene u vostru pesu cù l'ipotiroïdismu, pruvate à fà cardio d'intensità moderata o alta. Questu include esercizii cum'è camminata rapida, corsa, camminate è remu.

E ricerche mostranu chì l'eserciziu aerobicu di intensità moderata à alta pò aiutà à aumentà i livelli di ormoni tiroidiali. A so volta, questu pò aiutà à accelerà u vostru metabolismu (, 9).

E persone cun ipotiroïdismu ponu ancu prufittà di aumentà a so assunzione di proteine. A ricerca mostra chì e diete più alte di proteine ​​aiutanu à aumentà a percentuale di u vostru metabolismu ().

Riassuntu

E persone cun ipotiroïdismu anu generalmente un metabolismu più lente. E ricerche mostranu chì l'eserciziu aerobicu pò aiutà à aumentà i livelli di ormoni tiroidei. Inoltre, manghjà più proteine ​​pò aiutà à aumentà u vostru metabolismu.

Chì nutrienti sò impurtanti?

Parechji nutrienti sò impurtanti per una salute ottimale di a tiroide.

Iodiu

U iodiu hè un minerale essenziale chì hè necessariu per fabricà ormoni tiroidiali. Cusì, e persone cun carenza di iodu ponu esse à risicu di ipotiroidisimu ().

A carenza di iodu hè assai cumuna è tocca guasi un terzu di a pupulazione mundiale. Tuttavia, hè menu cumunu in e persone di paesi sviluppati cum'è i Stati Uniti, induve u sale iodatu è i frutti di mare ricchi in iodu sò dispunibuli assai ().

Sì avete una carenza di iodu, pensate à aghjunghje sale di table iodatu à i vostri pranzi o manghjendu più alimenti ricchi in iodiu cum'è alghe, pesci, latticini è ova.

I supplementi di iodiu ùn sò micca necessarii, perchè pudete uttene assai iodu da a vostra dieta. Alcuni studii anu dimustratu ancu chì ottene troppu di stu minerale pò dannà a glàndula tiroidea ().

Seleniu

U seleniu aiuta à "attivà" l'hormone tiroidei da pudè esse aduprati da u corpu ().

Stu minerale essenziale hà ancu benefici antiossidanti, chì significa chì pò prutege a glàndula tiroidea da i danni da molecule chjamate radicali liberi ().

L'aggiunta di alimenti ricchi di seleniu à a vostra dieta hè un ottimu modu per aumentà i vostri livelli di seleniu. Questu include noci di u Brasile, tonu, sardine, ova è legumi.

Tuttavia, evite di piglià un supplementu di seleniu, salvu chì u cunsigliu di a salute li cunsiglii. I supplementi furniscenu grandi dosi, è u seleniu pò esse tossicu in grandi quantità (, 17).

Zinc

Cum'è u seleniu, u zincu aiuta à u corpu à "attivà" l'hormone di tiroide (18).

I studii mostranu ancu chì u zincu pò aiutà u corpu à regulà TSH, l'hormone chì dice à a glàndula tiroidea di liberà ormoni tiroidiali ().

E carenze di zincu sò rare in i paesi sviluppati, chì u zincu hè abbundante in l'alimentazione.

Tuttavia, se avete ipotiroïdismu, duvete scopu di manghjà più alimenti ricchi di zincu cum'è ostriche è altri crostacei, manzo è pollu.

Riassuntu

E ricerche mostranu chì u iodiu, u seleniu è u zincu sò particolarmente benefichi per quelli chì anu ipotiroïdismu. Tuttavia, hè megliu evità i supplementi di iodiu è di seleniu à menu chì u vostru duttore di salute vi cunsiglii di piglià li.

Chì nutrienti sò dannosi?

Parechji nutrienti ponu dannà a salute di quelli cun ipotiroidisimu.

Goitrogens

I goitrogeni sò cumposti chì ponu interferisce cù a funzione nurmale di a glàndula tiroidea.

Anu u so nome da u termine goiter, chì hè una glàndula tiroidea ingrandita chì pò accade cù l'ipotiroïdismu ().

Sorprendentemente, assai alimenti cumuni cuntenenu goitrogeni, cumpresu ():

  • cibi di soia: tofu, tempeh, edamame, ecc.
  • certi ligumi: u cavulu, u brocciu, a kale, u cavolfiore, i spinaci, ecc.
  • frutti è piante amidacee: patate dolce, manioca, pesche, fragole, ecc.
  • noci è semi: migliu, pinoli, arachidi, ecc.

In teoria, e persone cun ipotiroïdismu devenu evità i goitrogeni. Tuttavia, questu pare solu esse un prublema per e persone chì anu una carenza di iodu o manghjanu grandi quantità di goitrogeni (,,,).

Inoltre, a cucina di l'alimenti cù goitrogeni pò inattivà questi cumposti ().

Una eccezzioni à l'alimenti sopra hè u migliu di perle. Certi studii anu trovu chì u migliu perlatu puderia interferisce cù a funzione tiroidea, ancu sè ùn avete micca una carenza di iodu ().

Riassuntu

E sostanze dietetiche chì ponu influenzà a funzione tiroidea includenu goitrogeni.

Alimenti da evità

Fortunatamente, ùn avete micca da evità assai alimenti se avete ipotiroïdismu.

Tuttavia, l'alimenti chì cuntenenu goitrogeni devenu esse manghjati cù moderazione è idealmente cucinati.

Duvete ancu evità di manghjà cibi altamente trasfurmati, chì di solitu cuntenenu assai calorie. Questu pò esse un prublema se avete ipotiroïdismu, perchè pudete ingrassà facilmente.

Eccu un elencu di alimenti è supplementi chì duvite evità:

  • migliu: tutte e varietà
  • cibi altamente trasfurmati: hot dog, torte, biscotti, ecc.
  • Masti: Un assuntu adattu di seleniu è di iodu hè di primura per a salute di a tiroide, ma ottene troppu di unu o l'altru pò causà danni. Solu supplementu cù seleniu è iodu se u vostru duttore di sanità vi hà urdinatu di fà.

Eccu un elencu di cibi chì pudete manghjà cun moderazione. Questi alimenti cuntenenu goitrogeni o sò irritanti cunnisciuti se cunsumati in quantità grandi.

  • cibi à base di soia: tofu, tempeh, fasgioli edamame, latte di soia, ecc.
  • ligumi cruciferi: broccoli, kale, spinach, col, etc.
  • certi frutti: pesche, pere è fragole
  • bevande: caffè, tè verde è alcolu - ste bevande ponu irrità a to glàndula tiroidea (,,)
Riassuntu

E persone cun ipotiroïdismu devenu evità u migliu, l'alimenti trasfurmati, è i supplementi cum'è u seleniu è u zincu (a menu chì un prufessore sanitariu vi abbia cunsigliatu di piglialli). L'alimenti chì cuntenenu goitrogeni sò boni in quantità moderate, a menu chì causanu disconfort.

Alimenti da manghjà

Ci sò parechje opzioni alimentarie per e persone cun ipotiroidisimu, cumprese:

  • ova: ova intere sò megliu, quant'è assai di u so iodu è di u seleniu si trovanu in u ghjallu, mentre chì i bianchi sò pieni di proteine
  • carne: tutte e carni, cumpresu l'agnellu, a vaca, u pollu, ecc.
  • pesciu: tutti i frutti di mare, cumpresu u salmone, u tonu, l'halibut, i gamberi, ecc.
  • ligumi: tutti i ligumi - i legumi cruciferi sò boni da manghjà in quantità moderate, soprattuttu quandu sò cotte
  • frutti: tutti l'altri frutti, cumprese bacche, banane, aranci, pumati, ecc.
  • granuli è sementi senza glutine: risu, granu saracinu, quinoa, semi di chia, è semi di lino
  • casgili: tutti i prudutti casgili, cumpresi u latte, u furmagliu, u iogurt, ecc.
  • bevande: acqua è altre bevande senza caffeina

E persone cun ipotiroïdismu devenu manghjà una dieta basata intornu à ligumi, frutti è carni magre. Sò pochi in calorie è assai ripieni, chì ponu aiutà à prevene l'aumentu di pesu.

Riassuntu

E persone cun ipotiroïdismu anu assai opzioni alimentari sani, cumpresi ova, carne, pesci, a maiò parte di frutti è ligumi, cereali è sementi senza glutine, tutti i prudutti casgili è bevande senza caffeina.

Campione di pianu di pastu

Eccu un pianu di pasti di 7 ghjorni per quelli chì anu ipotiroïdismu.

Fornisce una quantità sana di proteine, hà una quantità bassa à moderata di carboidrati, è duverebbe aiutà à mantene un pesu sanu.

Assicuratevi di piglià a vostra medicazione per a tiroide almenu 1-2 ore prima di u vostru primu pranzu, o cum'è u vostru duttore sanitariu hà cunsigliatu. Nutrienti cum'è a fibra, u calciu è u ferru ponu impedisce à u vostru corpu di assorbe currettamente a medicazione per a tiroide ().

Luni

  • culazioni: brindisi cù ova
  • pranzu: insalata di pullastru cù 2-3 noci di Brasile
  • cena: pollu frittu è ligumi servuti cù risu

Marti

  • culazioni: farina d'avena cù 1/4 tazza (31 grammi) di baga
  • pranzu: insalata di salmone à a griglia
  • cena: pesciu cottu cù limonu, timu è pimentu neru servutu cù ligumi à a vapuri

Marcuri

  • culazioni: brindisi cù ova
  • pranzu: restu di cena
  • cena: spiede di gamberi serviti cun insalata di quinoa

Ghjovi

  • culazioni: pudding di notte per a notte - 2 tbsp (28 grammi) di semi di chia, 1 tazza (240 ml) di yogurt grecu, 1/2 tsp di estrattu di vaniglia, è frutti in fette di a vostra scelta. Lasciate pusà in una ciotola o vasu di muratore per a notte
  • pranzu: restu di cena
  • cena: agnellu arrustitu servitu cù ligumi à a vapore

Vennari

  • culazioni: frullatu banana-bacca
  • pranzu: sandwich à l'insalata di pullastru
  • cena: fajitas di porcu - carne di maiale magra tagliata, peperoni dolci, è salsa - servita in tortilla di mais

Sabatu

  • culazioni: frittata d'ova, funghi e zucchini
  • pranzu: insalata di tonnu è d'ova bollita
  • cena: pizza mediterranea fatta in casa cù a pasta di tomate, l'olive è u furmagliu feta

Dumenica

  • culazioni: frittata cù parechji ligumi
  • pranzu: insalata di quinoa cù ligumi verdi è noci
  • cena: bistecca alla griglia cun insalata laterale
Riassuntu

Stu campionu di pianu di pranzu di una settimana hè adattatu per quelli chì anu ipotiroïdismu. Fornisce assai opzioni per un menu deliziosu è sanu.

Cunsiglii per mantene un pesu sanu

Hè assai faciule da ingrassà cù l'ipotiroïdismu per via di un metabolismu lentu.

Eccu uni pochi di cunsiglii per aiutà à mantene un pesu sanu.

  • Riposa assai. Scopu di ottene 7-8 ore di sonnu ogni notte. Dorme menu di questu hè legatu à u guadagnu di grassu, in particulare intornu à a zona di u ventre ().
  • Praticate manghjà in mente. Manghjà cun mente, chì implica attente à ciò chì manghjate, perchè manghjate, è à chì velocità manghjate vi pò aiutà à sviluppà una relazione più bona cù l'alimentu. I studii mostranu ancu chì pò aiutà à perde u pesu (,).
  • Pruvate yoga o meditazione. U yoga è a meditazione ponu aiutà à de-stressà è à migliurà a vostra salute generale. A ricerca mostra ancu chì l'aiutanu à mantene un pesu sanu ().
  • Pruvate una dieta bassa in moderata in carb. Manghjà una quantità bassa à moderata di carboidrati hè assai efficace per mantene un pesu sanu. Tuttavia, evitate di pruvà una dieta chetogenica, chì manghjà troppu pochi carboidrati pò abbassà i livelli di ormoni tiroidei (,).
Riassuntu

Mentre hè faciule da guadagnà pesu quandu avete ipotiroïdismu, assai strategie ponu aiutà à mantene un pesu sanu. Per esempiu, pudete pruvà à ripusassi assai, manghjà una bona quantità di proteine, è praticà manghjà cun mente.

U fondu

L'ipotiroïdismu, o una tiroide pocu attiva, hè un prublema di salute chì tocca à 1-2% di e persone in u mondu sanu.

Pò causà sintomi cum'è stanchezza, guadagnu di pesu, è sensazione di fretu, frà parechji altri.

Fortunatamente, manghjà i nutrienti adatti è piglià medicazione pò aiutà à riduce i sintomi è migliurà a vostra funzione tiroidea.

I nutrienti chì sò grandi per a vostra tiroide sò iodiu, seleniu è zincu.

Dopu una dieta amica di a tiroide pò minimizà i sintomi è aiutà à mantene un pesu sanu. Incuragisce à manghjà cibi interi, senza trasfurmazioni è proteine ​​magre.

Pubblicazioni Interessanti

Pudete Fà Facilmente Questa Ricetta Vegetale Chow Mein Senza Wok

Pudete Fà Facilmente Questa Ricetta Vegetale Chow Mein Senza Wok

è avete principiatu à entrà in a creazione di pa ti a iatichi in ca a, l'u u di un wok pò e e un pocu coraggiante. U trumentu di cucina occupa a metà di u to tovetop, dev...
I Ghjuvanotti Pensanu chì i zitelli sò più intelligenti, Dice Studiu Super-Depressivu

I Ghjuvanotti Pensanu chì i zitelli sò più intelligenti, Dice Studiu Super-Depressivu

Quandu i tratta di luttà contr'à i tereotipi tradiziunali di genere, ba ta à dì "e zitelle ò quant'è brave cum'è i ma ci" è u portu #girlp...