Autore: Louise Ward
Data Di Creazione: 9 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 22 Nuvembre 2024
Anonim
Aghju datu nascita à 30 anni è 40 anni. Eccu a Differenza - Salute
Aghju datu nascita à 30 anni è 40 anni. Eccu a Differenza - Salute

Cuntenutu

Paria chì u mondu sanu mi dicessi quantu seria più difficiule. Ma in parechji modi, hè statu più faciule.

Ùn aghju mai avutu appiccicati nantu à u vechju, nè eru mancu tuttu ciò chì mi preoccupava di a mo età cum'è qualcosa di più cà u numeru d'anni chì eru statu in u mondu, finu à ch'e aghju cuminciatu à pruvà à incinta à 38 anni. Tuttu un di colpu, eru ufficialmente vechju. O almenu, e mo ova eranu.

Aghju avutu cunfrontu cù un fattu di biologia chì ùn avia micca cuntrollu: Quandu e donne invechjanu, l'ove calanu naturalmente in numeru è in qualità. À sente l'American College of Obstetricians and Gynecologists, a fertilità cumincia à calà di manera più significativa versu l'età di 32 anni, poi piglia un ulteriore crollu intornu à l'età di 37 anni.

Avemu pruvatu per circa 6 mesi, dopu avemu principiatu testi di fertilità è truvamu chì avia "riserva ovarica bassa per a mo età". Dunque, non solu aghju avutu menu ova solu perchè aviu 40 anni, aghju avutu ancu menu ova di ciò chì mi sarei aspettatu da 40 anni. Durante i prossimi mesi, avemu avutu più testi, avemu principiatu à pensà seriamente à l'IVF, è aghju dumandatu u mo duttore, "Chì altru possu fà?"


"Pruvate micca di stressà", disse. "Lasciate stu librettu di dumande, smette di memorizà e statistiche, è fate una pausa da u duttore Google".

Cusì aghju fattu. È simu incinta - senza FIV o nunda d'altru. Ci hè vulsutu 12 mesi di pipì nantu à i bastoni di l'ovulazione è avè assai sessu ben tempatu, ma hè accadutu.

Ci hè vulsutu, bè, 12 mesi di più chè quandu eru 29 è 31.

Più anni daretu ùn significanu micca sempre più prublemi avanti

A parte una attesa significativamente più longa per vede duie linee turchine nantu à un test di gravidanza, possu sinceramente dì chì a mo gravidanza di più di 40 anni ùn era micca diversa da e mo precedenti. Eru ufficialmente una donna di AMA (età materna avanzata) - almenu ùn utilizanu più u termine "mamma geriatrica" ​​- ma di sicuru ùn sò statu trattatu di manera diversa da e levatrici chì mi curavanu.

U mo solu prublema di salute era a depressione, chì era un prublema ancu durante a mo ultima gravidanza è certamente ùn hè micca ligatu à l'età. In fatti, pensu chì a mo salute mentale era megliu durante a mo gravidanza più recente. Aghju assai altri anni di sperienza (di salute mentale bona è cattiva), è sò assai più apertu nantu à a mo malattia di quantu eru allora. Sò assai menu prubabile di mette un visu curaghjosu o di intarrà a testa in a rena.


A parte da a mo salute mentale, sò in forma megliu ancu in altri modi. Quandu sò stata incinta à 29 anni, eru una ragazza di festa chì beia troppu è hà sopravvissutu da manghjà da manghjà è pronta. Quandu sò stata incinta à 31 anni, eru solu una festa di part-time è manghjatu assai più verdure, ma aghju avutu un zitellu energicu da curà.

D'altra parte, quandu sò stata incinta à 39 anni, eru un teetotaler, aghju manghjatu tutte e cose adatte, aghju esercitatu regularmente, è aghju avutu figlioli in età scolastica, vale à dì chì puderia riceve quelle preziose sonnette di gravidanza diurnu.

Età face importa quandu si tratta di avè un criaturu. In più di piglià più tempu, in media, per esse incinta in primu locu, e mamme anziane sò più propensi à avè una o, è ci sò ancu per a mamma è u zitellu.

L'udizione è a lettura di tutte quelle cose ponu fà ciò chì hà dighjà tuttu u potenziale per esse una esperienza abbastanza stressante ancu di più nervosa. Ma sò a prova chì avè un criaturu à 40 anni ùn hè micca veramente cusì sfarente di fà lu à 30 anni.

A mo prima nascita hè stata una consegna vaginale, ma a mo seconda è a terza sò state pianificate C-sezioni à 8 anni di distanza, allora possu paragunà note nantu à elli. Aghju avutu a furtuna: E duie ricuperazione eranu libri di testu. Ma ancu, nunda era più duru o hà pigliatu più tempu a seconda volta, solu perchè avia invechjatu parechji anni in l'interim.


A mo figliola più chjuca hà avà 11 mesi. Hè un travagliu duru. Ma tutti i criaturi sò - sì avete 25, 35 o 45. Mi senteraghju più vechja di e mamme di 25 anni à e porte di a scola quandu a lasciu falà per u so primu ghjornu? Benintesa averaghju, perchè saraghju. Seraghju 45. Ma ùn lu videraghju micca cum'è una cosa negativa.

Se ignoremu ciò chì i mass media ci dicenu nantu à l'anzianu - è e donne chì invechjanu, in particulare - tuttu hè solu un ghjocu di numeri. Cum'è donna, è cum'è mamma, sò assai più cà a data annantu à u mo certificatu di nascita.

Per mè, a grande differenza trà dà a nascita à 30 è dà a nascita à 40 hè stata positiva. À 30 anni, m'interessa sempre troppu à ciò chì l'altri populi - è a sucietà in generale - pensavanu à mè. À 40 anni, ùn aghju pussutu dà nunda.

Tutte e trè gravidanze eranu benedizioni tamante, ma a mo terza ancu di più perchè sapia chì u tempu ùn era micca di u mo latu, solu in termini di biologia. Quandu aghju finitu per esse incinta, l'aghju abbracciata ogni mumentu. È aghju intenzione pienu di abbraccià tutti i mumenti à vene, senza perde una siconda d'elli inchietendu mi di a mo età.

Claire Gillespie hè una scrittora freelance cun linee di salute, SELF, Refinery29, Glamour, The Washington Post, è assai altri. Vive in Scozia cù u so maritu è ​​sei figlioli, induve ella usa ogni mumentu (raru) di risparmiu per travaglià nantu à u so rumanzu. Seguità la quì.

Oghje Populu

Annunziata u novu trattamentu "vaccinu" di u cancer di u senu

Annunziata u novu trattamentu "vaccinu" di u cancer di u senu

U i tema immunitariu di u vo tru corpu hè a dife a a più putente contr'à e malatie è e malatie - chì ignifica qualco a, da un fretu dolce à qualco a di pavento u cum&...
L'entrenamentu senza allenamentu chì pudete fà ogni ghjornu

L'entrenamentu senza allenamentu chì pudete fà ogni ghjornu

Certi ghjorni hè troppu difficiule per ghjunghje à a pale tra, ùn importa quantu vulete. E riunioni è l'attività dopu à u travagliu piglianu tempu prezio u, ma que tu...