Autore: Mark Sanchez
Data Di Creazione: 1 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 28 Ghjugnu 2024
Anonim
Aghju Pruvatu Oprah è Deepak 21-Day Meditation Challenge è Eccu ciò chì aghju amparatu - Vita Di Vita
Aghju Pruvatu Oprah è Deepak 21-Day Meditation Challenge è Eccu ciò chì aghju amparatu - Vita Di Vita

Cuntenutu

Chì esse umanu vivu hè più illuminatu cà Oprah? U Dalai Lama, dite. Fiera, ma u grande O corre una seconda seconda. Hè a nostra dea muderna di a saviezza (passà, Athena), è hà pigliatu lezioni chì cambianu a vita (è vitture gratuite) da decenni. In più, Deepak Chopra, u guru spirituale, hè unu di i so migliori. È perchè sò stupendi superumani, si sò uniti per creà una serie di sfide di meditazione di 21 ghjorni gratuiti per aiutaci à i mortali urdinarii à espandere a nostra autocuscienza. (Relativu: Ciò chì aghju amparatu da manghjà cum'è Oprah per una settimana)

Quessi sò stati per anni è un novu esce ogni pochi mesi. Ma quandu aghju intesu parlà di a nova sfida, "Energy of Attraction: Manifesting Your Best Life", l'aghju pigliatu cum'è un segnu da l'universu (vede, mi sonu cum'è Oprah digià) è scaricatu l'app cù i sogni di ottene una pace interna simile à Winfrey. Vogliu dì, quale ùn hè micca vulete scopre i secreti per attirà l'amore, u successu è a felicità? Siccomu sò attualmente à un crucivia in a mo carriera - u percorsu avanti hè spaventosu è scunnisciutu - stu tema mi hà particularmente parlatu, dendu mi speranza per l'avvene.


Eccu cumu funziona: Oprah è Deepak guidanu ogni meditazione audio di 20 minuti, servendu una putente dosa di insight centrata nantu à un mantra di ogni ghjornu. Aghju fattu attraversu tutti i ghjorni 21 (tecnicamente 22 postu chì ci hè una meditazione bonus) è ciò chì aghju amparatu mi hà sorpresu. Leghje per qualchì inspirazione divina.

Ùn a chjamanu micca "pratica" per nunda.

Quandu avemu abbuffatu nantu à Netflix o scorri per Instagram, u tempu vola. Un episodiu di Glow è dui video di gatti scrucconosi dopu è, puff, hè passata un'ora. Allora perchè 20 minuti si sentia cum'è una eternità durante a meditazione? Seduta sembra sempre abbastanza semplice. (Tuttu ciò chì devu fà hè nunda? Aghju avutu questu!) Ma appena vi dicite di stà tranquillu, a voglia di muvimentu hè implacabile. Fatti: Ogni prurito aumenta, ogni musculu minuscule in i crampi di u pede, ogni pensamentu ti cunsuma. Per a prima settimana, eru un sitter crappy, è a mo frustrazione hè diventata rapidamente in un criticu interiore. Suggerete à questu. Ùn pudete mancu stà tranquillu bè! Dopu aghju intesu a voce ferma è celeste di Oprah chì mi rassicura: Cuntinuà. Ci vole a pratica.


È aghju avutu un mumentu Oprah "aha": Allora hè per quessa chì chjamanu meditazione una pratica. E per furtuna, secondu a sàvia Sra Winfrey, "ogni ghjornu porta una chance di ricominciare". Allora hè ciò chì aghju fattu. L'aghju tenutu solu. In qualchì locu intornu à u ghjornu 10, u mo corpu è u mo cervellu cuminciaru à rinfriscà. A mo mente girava sempre è u mo pede era sempre strettu, ma l'aghju accettatu. Ùn avia micca bisognu di esse a dea meditante perfetta. Ùn andavanu micca à levità nantu à u mo primu tentativu (sto scherzendu, ma avete a mo deriva) è va bè finchè aghju manifestatu. (Relativu: Aghju meditatu ogni ghjornu per un mese è solu singultu una volta)

Va bè d'andà cù u flussu.

Dumandate à tutti quelli chì mi cunnoscenu. Ùn sò micca un tippu di flussu. Sò un rematore, remendu à a velocità massima, chì hè per quessa chì a meditazione mi chjappà in culo. Ogni ghjornu, sentu sempre u bisognu di fà, di agisce, di esercite u massimu sforzu. È cù ogni azzione, aghju attaccatu un certu settore di aspettative. Se mi allenu veramente duru, possu batte u mo tempu migliore. Se fermu u cyber-ogling Nico Tortorella, averaghju più ore per scrive. Inserite qualsiasi combinazione di possibilità quì. Ma in a meditazione, cum'è in a vita, ciò chì aspettate ùn hè micca sempre ciò chì avete. Quandu aghju principiatu a sfida, mi aspettava di cuntrullà a mo mente, è sò statu delusu quandu u mo cervellu ùn cooperava micca. Basta à pruvà di più, mi aghju dettu. Focus più. Concentrate. Tù. Devi. Successu. Ma più mi dumandava da mè stessu, e cose andavanu menu liscia. Ùn puderia micca travagliu fora u mo modu da questu. (In cunnessione: Cumu Ditching My Running Training Plan Aiutò à Me Rinfinisce A mo Personalità di Tipo A)


Forse per semplice stanchezza mentale, aghju toccu un puntu di rumpitura. Ùn aghju micca avutu l'energia per cuntinuà à luttà, allora aghju lasciatu. Aghju permessu à i pinsamenti, sensazioni è sentimenti chì nascenu senza rimproverimi per a mente strappata. L'aghju solu nutatu cum'è, ciao, ti vecu quì, è si sò miraculosamente alluntanati, perchè puderia turnà à l'affari di mente chjaru. Oprah dice: "rendendu à u flussu, stà flexiblee longu u vostru percorsu, vi purterà inevitabbilmente à l'espressione più ricca è più alta di sè stessu". Traduzzione di a Deessa: Lascià aspettative è esse aperti à tuttu ciò chì accade. Staccate vi da u risultatu. Permettite à ogni sperienza-meditazione o altrimenti-di sorprendervi. À a fine di a sfida, m'avia facilitatu u rematu è avia cuminciatu à fluttu cù u currente.

Mantra pò veramente esse super putenti.

TBH, aghju sempre pensatu chì i mantra eranu un pocu stravaganti. Sò o u culu di GIF senza fine o diventanu un slideshow in i media suciali post-breakup di u vostru amicu, ahem, feed Instagram. Inutile dì, à l'iniziu di a sfida, aghju avutu i mo dubbi nantu à cantà u mantra di ogni ghjornu, ancu in silenziu per me. Ma, postu ch'e m'era impegnatu, aghju decisu d'andà tuttu. Ciò chì aghju nutatu subitu hè chì a ripitizione di un mantra hà aiutatu à ritruvà a mo attenzione quandu mi sò distrattu da penseri o rumori; à a deriva in un oceanu di a mo mente serpente, mi ricorderaghju di u mantra cutidianu, è mi guiderebbe torna in corsu. L'attu simplice di dì un mantra vi ancura in u mumentu presente. Chì ùn m'aspettu micca? Cumu aghju cuminciatu à aduprà mantra autoprodotti fora di a meditazione, soprattuttu durante i mo allenamenti. U mo go-to mantra per HIIT hè sì una bestia. E, crede o micca, ogni volta ch'e aghju cuminciatu à perde u vapore, u mantra mi pompa, infundendu l'energia ch'e aghju bisognu di putere à traversu a brucia. Allora, a morale di u mantra? Ùn anu micca bisognu di esse fantasiosi o prufondi, solu parolle chì motivanu, ispiranu è fucalizza. (FYI, se stai luttendu per truvà u vostru zen, mala perline è mantra puderia esse a chjave per finalmente amà a meditazione).

Ci hè forza in numeri.

Medità solu, soprattuttu cum'è principiante, pò esse un pocu solitario è travolgente. Vi dumandate: Aghju fattu questu bè? Qualchissia altru si sente persu? A volte, stai andendu à soli nantu à un vastu mare di neru senza terra o luce in vista, è hè difficiule di truvà a strada di casa. Durante questa sperienza di trè settimane, Oprah è Deepak eranu i mo barche di salvezza è bussola - e so voci gentili è calmante in i mo cuffie chì mi guidanu è mi elevavanu sempre. È ancu in i silenzi, ci era cunsulazione sapendu chì millaie (forse ancu milioni) di persone meditavanu cun mè in stu viaghju. Emu cuminciatu à sente chì forse eru una parte di qualcosa di più grande di mè stessu - una cumunità glubale chì si sforza per una maggiore autocoscienza. In fattu, Deepak dice chì aiutà à espansione a cuscenza cullettiva hè u nostru rolu più altu in a vita. Basta à pensà: Se tutti quelli chì cunnosci fermanu a so mente è irradianu vibrazioni pusitive, u mondu seria un locu più calmu è più amori. Pudemu cambià a pianeta un soffiu di purificazione profonda à a volta, o ghjente! (Assuciatu: Unisce un Gruppu di Supportu in Linea Puderia Aiutavvi Infine à Rispittà i Vostri Obiettivi)

Preoccupazione hè tempu persu.

Questa puderia esse a lezione più impurtante chì aghju amparatu durante a sfida. Mi cunnoscu abbastanza bè - Sò un preoccupatu, sò sempre statu. Ciò chì ùn sapia micca era quantu tempu passu à preoccupassi attivamente finu à ch'e aghju cuminciatu à medità. In un intervallu di 30 secondi, a mo mente salta costantemente da una paura à l'altra: Aghju staccatu u ferru prima di parte sta mane? Seraghju tardi per u mo appuntamentu ? U mo amicu amicu hè scumbattutu perchè sò statu troppu impegnatu per chjamalla? Avaraghju mai u mo travagliu di sognu? Averaghju mai misuratu? Per a mo stima, dedicu almenu 90 per centu di u mo spaziu di capu à a preoccupazione, un flussu di pensamentu incessante è compulsivu. Hè esausante. Ma a voce fastidiosa in u mo capu ùn si stanca mai di nutrisci penseri inchieti. Parla, sbatte è si lagna, 24/7.

Siccomu ùn possu micca mette un musu, chì possu fà ? Stendu fermu, aghju amparatu à alluntanami da ellu, à retrocede è osservallu. È, staccendumi, aghju capitu chì stu prufeta di cundanna è tristezza ùn hè micca quellu chì sò veramente - a voce hè solu paura è dubbitu. Di sicuru, hè bè di a paura - simu umani, dopu à tuttu - ma a preoccupazione ùn deve micca definisce à mè o voi. Cuntemplate sta dumanda: Preoccupassi per qualcosa cambierà u risultatu? Se mi stressu nantu à u ritardu di u mo volu, arriveraghju à a mo destinazione più veloce? Innò! Allora ùn perdemu micca a nostra energia. (Relativu: 6 Modi per finisce infine di lagnà per u bonu)

Ùn cunvinta ? Oprah dice: "Ùn pudete micca sente a voce chjuca è tranquilla di u vostru stintu, a vostra intuizione, ciò chì certe persone chjamanu Diu, se permettite à u rumore di u mondu di affucallu". Mente. Va. Boom. Dunque smette di preoccupassi è staccatevi da a chjachjarata in a vostra testa perchè stai sbuffulendu tutte e cose belle in voi. Meditate nantu à e mele!

Rivista per

Publicità

Articuli Di Portale

Chì sò i psicobiotici, i so benefici è cumu si travaglia

Chì sò i psicobiotici, i so benefici è cumu si travaglia

In u corpu umanu ci ò dui tippi principali di batteri, quelli chì aiutanu à mantene a alute, chì ò chjamati probiotici, è quelli chì ò re pon abili di cau à...
Cetoacidosi diabetica: chì hè, sintomi è trattamentu

Cetoacidosi diabetica: chì hè, sintomi è trattamentu

A cetoacido i diabetica hè una complicazione di u diabete caratterizata da una grande quantità di gluco iu in u angue, da una cre cita di a concentrazione di chetoni circolanti è da una...