IgG è IgM: chì sò è quale hè a differenza

Cuntenutu
L'immunoglobuline G è l'immunoglobuline M, cunnisciute ancu cum'è IgG è IgM, sò anticorpi chì u corpu produce quandu entra in cuntattu cù qualchì tipu di microorganismu invasore. Questi anticorpi sò prudutti cù u scopu di prumove l'eliminazione di batteri, virus, parassiti è funghi, in più di e tossine produtte da questi microorganismi quandu invadenu u corpu.
Cumu sò impurtanti per valutà a risposta immune di u corpu à l'infezioni, a misurazione di IgG è IgM pò aiutà à u diagnosticu di varie malatie. Cusì, secondu u test indicatu da u duttore, hè pussibule sapè se ste immunoglobuline sò presenti o micca chì circulanu in u sangue è, dunque, sì a persona hà l'infezzione o hà avutu u cuntattu cù l'agente infettivu.
Esaminazione di IgG è IgM in gravidanza
Durante a gravidanza, u duttore pò fà qualchì analisi di sangue per identificà e infezioni chì a donna hà digià avutu è per valutà u so statu immunitariu, misurendu anticorpi specifici per ognunu di l'agenti infettivi.
Ci sò 5 infezioni chì, s'elle restanu in gravidanza, ponu avè un risicu elevatu di trasmissione à u fetu, essendu ancu più grave quandu a mamma senza anticorpi à unu di sti virus, acquista a malattia durante a gravidanza, cum'è u casu di a toxoplasmosi , sifilide, rubeola, herpes simplex è citomegalovirus. Vede cumu u citomegalovirus pò influenzà u vostru zitellu è a gravidanza.
Cusì, hè assai impurtante avè una vaccinazione contra a rosolia circa un mese prima di a gravidanza, è avè un test serologicu per trattà altre infezioni in anticipu.
Differenza trà IgG è IgM
L'immunoglobuline G è M ponu esse differenziate secondu e caratteristiche biochimiche è moleculari, cù dimensioni, carica elettrica è quantità di carboidrati in a so custituzione, chì influenza direttamente a so funzione.
L'immunoglobuline sò strutture simili à a lettera "Y" è sò furmate da catene pesanti è catene leggere. A fine di una di e catene leggere hè sempre uguale trà l'immunoglobuline, essendu cunnisciuta cum'è regione custante di a catena leggera, mentre chì a terminazione di l'altre catene leggere pò varià trà l'immunoglobuline, essendu cunnisciuta cum'è regione variabile.
Inoltre, ci sò regioni di cumplementarità in e catene pesanti è leggere, chì currispondenu à a regione in quale l'antigene hè capace di ligà.
Cusì, basatu annantu à a valutazione di e caratteristiche biochimiche è moleculari, hè pussibule differenzà i tippi di immunoglobuline, cumprese IgG è IgM, in cui IgG corrisponde à l'immunoglobulina più alta circolante in plasma è IgM à l'immunoglobulina più alta presente in u spaziu intravasculare, in più di avè e so regioni è estremità variabili sfarenti mudelli di cumplementarità, chì hà un impattu annantu à a funzione ch'elli svolgenu.