Perchè A Vostra Salute Mentale Prima è Dopu à u Zitellu hè cusì impurtante
Cuntenutu
- I disordini di l'umore postpartu ùn discriminanu micca
- A depressione postpartum ùn equivale micca à a psicosi postpartum
- Trattate a vostra salute mentale cum'è a vostra salute fisica
- Dumandate aiutu è accettatelu quandu hè offertu
- Ùn site micca solu
- Hè OK per ùn esse OK
- U takeaway
E donne chì sò incinte per a prima volta probabilmente passanu a maiò parte di a so gravidanza à amparà à curà u so zitellu. Ma chì ne dici di amparà à curassi?
Ci hè trè parolle chì averaghju vulsutu chì qualcunu mi avessi parlatu mentre eru incinta: salute mentale materna. Queste trè parolle anu pussutu fà una sfarenza incredibile in a mo vita quandu sò diventata mamma.
Vuleria chì qualchissia avessi dettu: "A vostra salute mentale materna puderia soffre prima è dopu a gravidanza. Questu hè cumunu, è hè curabile ". Nuddu m'hà dettu chì segni circà, fattori di risicu, o induve andà per aiutu prufessiunale.
Eru menu preparatu quandu a depressione post-partum m'hà toccu a faccia u ghjornu dopu chì aghju purtatu u mo zitellu in casa da l'uspidale. A mancanza di educazione chì aghju ricevutu durante a gravidanza mi hà purtatu à una caccia à u tesoru per uttene l'aiutu chì avia bisognu per guarì.
Avia sappiutu ciò chì era in realtà a depressione postpartum, quante donne affetta, è cume trattarla, avessi risentitu menu vergogna. Avissi principiatu u trattamentu più prestu. È puderia avè statu più presente cù u mo figliolu durante quellu primu annu.
Eccu ciò chì altru mi piacerebbe sapè di salute mentale prima è dopu a mo gravidanza.
I disordini di l'umore postpartu ùn discriminanu micca
Quandu eru incinta di ottu mesi, una amica intima chì avia avutu solu u so zitellu m'hà dumandatu: "Jen, site preoccupatu di qualcosa di depressione postpartum?" Aghju rispostu subitu: «Benintesa nò. Quessa ùn mi puderebbe mai accade ".
Eru eccitatu à esse mamma, sposata cù un cumpagnu meravigliosu, riesciutu à a vita, è avia dighjà tonnellate d'aiutu in ligna, allora aghju presuppostu chì eru in u chjaru.
Aghju amparatu assai prestu chì a depressione postpartum ùn importa micca di qualcosa. Aviu tuttu u sustegnu di u mondu, è ancu aghju sempre malatu.
A depressione postpartum ùn equivale micca à a psicosi postpartum
Una parte di a ragione per a quale ùn aghju micca cridutu chì a depressione postpartum mi pudessi accade hè stata perchè ùn capia micca ciò chì era.
Aghju sempre assuntu chì a depressione postpartum si riferisce à e mamme chì vedi nantu à e nutizie chì ferenu i so zitelli, è à le volte, stessi. A maiò parte di quelle mamme anu una psicosi postpartum, chì hè assai diversa. A psicosi hè u disordine di l'umore u menu cumunu, chì tocca solu 1 à 2 nantu à 1000 donne chì parturiscenu.
Trattate a vostra salute mentale cum'è a vostra salute fisica
Sè avete una frebba alta è tossu, avaristi probabilmente un duttore senza pensà. Puderete seguità l'istruzzioni di u vostru duttore senza dumanda. Eppuru, quandu una nova mamma lotta cù a so salute mentale, si sente spessu vergugnosa è soffre in silenziu.
I disordini di l'umore postpartum, cum'è a depressione postpartum è l'ansietà postpartum, sò veri malatie chì necessitanu trattamentu prufessiunale.
Spessu anu bisognu di medicazione cum'è e malatie fisiche. Ma parechje mamme percepenu avè da piglià medicazione cum'è una debulezza è una dichjarazione chì anu fallutu in a maternità.
Mi svegliu ogni matina è pigliu una cumbinazione di dui antidepressivi senza vergogna. Luttà per a mo salute mentale mi face forte. Hè u megliu modu per mè di curà u mo figliolu.
Dumandate aiutu è accettatelu quandu hè offertu
A maternità ùn hè micca fatta per esse fatta in isolatu. Ùn ci vole micca à affruntà lu solu è ùn ci vole micca à sentesi culpevuli dumandendu ciò chì ci vole.
Sì avete un disordine di l'umore postpartum, voi ùn pò micca sarete voi stessi per migliurà. Aghju cuminciatu à sentimi megliu à a minuta chì aghju trovu un terapeuta chì si hè specializatu in disordini d'umore postpartum, ma aghju avutu à parlà è dumandà aiutu.
Inoltre, amparate à dì sì. Se u vostru cumpagnu offre di bagnà si è scuzzulate u zitellu per pudè dorme, dite di sì. Sì a vostra surella prupone di vene per aiutà cù a lavanderia è i piatti, lascia la. Se un amicu prupone di creà un trenu di manghjà, dite di sì. È se i vostri parenti volenu pagà per una infermiera, doula postpartum, o qualchì ora di babysitter, accettate a so offerta.
Ùn site micca solu
Cinque anni fà, quandu stavu trattendu di depressione postpartum, sinceramente pensu chì eru solu eiu. Ùn cunniscia micca à nimu chì avia una depressione postpartum. Ùn l'aghju mai vistu mintuvà nant'à e rete suciale.
U mo ostetricu (OB) ùn l'hà mai purtatu. Pensu chì stavu fallendu à a maternità, qualcosa chì credu chì era naturale per ogni altra donna di u pianeta.
In u mo capu, ci era qualcosa di male in mè. Ùn vulia nunda à fà cù u mo figliolu, ùn vulia micca esse mamma, è pudia à pena sorte da u lettu o sorte da a casa eccettu per appuntamenti di terapia settimanale.
A verità hè chì 1 in 7 mamme nove sò affettate da prublemi di salute mentale materna ogni annu. Aghju realizatu chì facia parte di una tribù di migliaia di mamme chì avianu à trattà a stessa cosa cum'è mè. Quella hà fattu una tremenda differenza per lascià andà a vergogna chì aghju avutu.
Hè OK per ùn esse OK
A maternità vi metterà à prova in modi chì nunda altru pò fà.
Hè permessu di luttà. Hè permessu di sfondassi. Vi hè permessu di avè a voglia di abbandunà. Hè permessu di ùn sente micca u megliu, è di ricunnosce què.
Ùn mantenite micca e parti brute è disordinate è i sentimenti di a maternità per voi perchè ognunu di noi li hà. Ùn ci facenu micca male mamme.
Esse dolce cun voi stessu. Truvate a vostra ghjente - quelli chì a tenenu sempre vera, ma ùn ghjudicanu mai. Sò quelli chì vi sustineranu è accettanu quantunque.
U takeaway
I clichés sò veri. Duvete assicurà a vostra propria maschera d'ossigenu prima di assicurà a di u to figliolu. Ùn pudete micca versà da una tazza viota. Sì mamma cala, tutta a nave scende.
Tuttu què hè solu codice per: A vostra salute mentale materna conta. Aghju amparatu à curà a mo salute mentale à u modu duru, una lezzione furzata per mè da una malattia di a quale ùn aghju avutu indizia. Ùn duveria micca esse cusì.
Spartemu e nostre storie è continuemu à sensibilizà. A priorità di a nostra salute mentale materna prima è dopu u zitellu deve diventà a norma - micca l'eccezione.
Jen Schwartz hè u creatore di The Blog Medicated Mommy Blog è fundatore di MOTHERHOOD | UNDERSTOOD, una piattaforma di media suciale chì parla specificamente cù e mamme affettate da prublemi di salute mentale materna - cose spaventose cume a depressione postpartum, l'ansietà postpartum, è una tonnellata di altri prublemi di chimica cerebrale chì impediscenu à e donne di sentirsi cum'è mamme di successu. Jen hè un autore publicatu, oratore, capimachja, è cuntributore à a Squadra di Parenti OGGI, PopSugar Moms, Motherlucker, The Mighty, Thrive Global, Suburban Misfit Mom, è Mogul. A so scrittura è u so cummentariu sò stati prisentati in tutta a blogosfera di a mamma in i migliori siti web cum'è Scary Mommy, CafeMom, HuffPost Parents, Hello Giggles, è ancu di più. Sempre una New Yorker prima, vive in Charlotte, NC, cù u so maritu Jason, u picculu Mason umanu, è u cane Harry Potter. Per di più da Jen è MOTHERHOOD-UNDERSTOOD, cunnessi cun ella in Instagram.