Autore: John Pratt
Data Di Creazione: 18 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 27 Ghjugnu 2024
Anonim
Contrastare la CISTITE senza antibiotici. Sintomi, cause e rimedi naturali.
Video: Contrastare la CISTITE senza antibiotici. Sintomi, cause e rimedi naturali.

Cuntenutu

L'infezzione intestinale infantile hè una malattia zitellina assai cumuna chì si verifica quandu u corpu reagisce contr'à l'entrata di virus, batteri, parassiti o funghi in u tractu gastrointestinale, chì pò causà sintomi cum'è diarrea, vomitu, nausea è frebba in u zitellu.

U trattamentu di sta infizzione hè fattu cù u riposu, una dieta adatta è un assunzione di fluidi, cumpresu acqua, latte, acqua di coccu o siero casanu ogni 15 minuti, per evità a disidratazione. In casu d'infezioni intestinali batteriche in i zitelli, è in casi speciali, u trattamentu pò esse fattu ancu cù antibiotici, sempre prescritti da u pediatra:

  • Ciprofloxacina;
  • Ceftriaxone;
  • Cotrimoxazole.

I rimedii per a diarrea o sintimentu malatu ùn sò micca indicati, chì a diarrea hè una reazione difensiva di l'intestinu, chì prova à eliminà l'agente offensivu è, in più, u zitellu hà una tendenza à vomità e droghe, è in suppositori, l'intestinu arrabiatu ùn li pò micca assorbe. I rimedii analgésichi, cum'è Ibuprofen o Paracetamol, per esempiu, devenu esse aduprati solu in casi di frebba è di dulore corporeu è sempre sott'à a guida di u pediatra.


Di solitu, a frebba è a nausea spariscenu in i primi 2 o 3 ghjorni, ma a recuperazione di u zitellu varieghja da 4 à 5 ghjorni, è pò ghjunghje sin'à una settimana o più. Tuttavia, se l'infezzione intestinale di u zitellu ùn hè micca trattata, u zitellu pò diventà disidratatu è sviluppà altre complicazioni, cume lesioni in a mucosa intestinale, perdita metabolica o malnutrizione.

Dieta per Infezioni Intestinali Infantili

A dieta per l'infezioni intestinali infantili deve includere:

  • Alimenti preparati in forma di purea, cotti o grigliati;
  • Zuppe o suppa di pullastru cù pocu oliu è spezie;
  • Crackers, maria o fécula;
  • Succhi naturali stinati;
  • Frutti o ligumi sbucciati.

Hè impurtante evità l'alimenti fritti, pani à granu integrale, cereali, crusca, stuzzichini industrializati, dolci, biscotti ripieni, cicculata, bevande analcoliche è latte di vacca.


Sintomi di infezzione intestinali in u zitellu

I sintomi di l'infezzione di l'intestinu infantile, è ancu i sintomi di l'infezioni intestinali in un criaturu includenu:

  • Diarrea;
  • Dolori addominali intensi chì facenu pienghje u zitellu;
  • Frebba;
  • Vumitu;
  • Nausea.

L'infezzione intestinale infantile cù sangue si verifica in i casi più severi d'infezione intestinale causata da batteri, cunnisciuta ancu cum'è dissenteria, chì pò fà scappà u sangue è u mucus in e feci.

Chì causa l'infezzione

L'infezzione intestinale infantile hè di solitu causata da virus, per cuntattu cù saliva contaminata o feci, durante i cambiamenti di pannolinu o in cuntattu cù i ghjoculi di un zitellu malatu.

Tuttavia, l'infezioni intestinali in i zitelli ponu ancu esse causate da batteri, per mezu di cuntattu o cunsumu d'acqua contaminata, succhi, ingestione di alimenti guastati, frutti è ligumi chì sò stati in i lochi cù animali infettati. Cusì, hè assai impurtante di dà à u zitellu solu acqua bollita o filtrata è di aduttà una bona cura igienica, ancu in a preparazione di l'alimentu.


Populari Nantu À U Situ

Sulfadiazina d'Argentu

Sulfadiazina d'Argentu

ilver ulfadiazine, una droga ulfa, hè aduprata per prevene è trattà infezioni di bru giature di econdu è terzu gradu. Mata una larga varietà di batteri. tu medicamentu hè...
Cultura - tissutu duodenale

Cultura - tissutu duodenale

Una cultura di ti utu duodenale hè un e ame di laburatoriu per verificà un pezzu di ti utu da a prima parte di l'inte tinu chjucu (duodenu). U te t hè di circà urgani mi ch...