Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 22 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 27 Sittembre 2024
Anonim
Cumu a psoriasi hà influenzatu a mo vita sessuale - È cumu un partner pò aiutà - Salute
Cumu a psoriasi hà influenzatu a mo vita sessuale - È cumu un partner pò aiutà - Salute

Cuntenutu

Salute è benessere toccanu a vita di tutti in modu diversu. Questa hè a storia di una persona.

Questu puderia esse difficiule da crede, ma aghju avutu una volta sessu cù un omu chì ùn avia mai vistu a mo pelle - è ùn averia micca avutu a pussibilità di vedela - finu à guasi 10 anni dopu.

Avà, pudete pensà à sè stessu, "Cumu hè ancu pussibule?"

Ebbè, aghju a psoriasi. Aghju trattatu cù placche sfocate, secche, infiammate, crepate, sanguinanti, da purpura à marrone scuru di pelle morta per a maiò parte di a mo vita. Quandu hè in u so peghju, hè visibile, difficiule da piattà, è pocu attrattivu. È cun ella vene una mansa di stigma, cuncepzioni sbagliate è dumande.

Quandu qualchissia stà cun insecurità da una malattia di a pelle, ponu andà à lunghe lunghe per ùn esse vistu - chì pò cumprende nascondesi, bugie, o evitendu. Aghju fattu assai sforzi per piattà a mo psoriasis, ancu s'ellu significava ... fà sessu cù i mo panni.


Mentre rileghju l'ultima dichjarazione, ùn aghju micca solu cringe. I mo ochji si gonfianu di lacrime. U me avà di 30 anni pò ancu sente u dulore causatu da l'insicurità di a donna di 20 anni chì ùn si puderebbe mai dà fisicamente, pienamente. Mi guardu in u spechju è mi ricordu à mè interiore di 10 anni fà, "Sì bella".

Un sintimu chì ùn si ne và mai

A mo psoriasi hè attualmente soppressa per via di un trattamentu efficace, ma quelli sentimenti di ùn sentassi micca abbastanza bè è quelle paure di ùn esse desiderabili per via di a mo pelle erodenu sempre a mo anima, cum'è se eru attualmente 90 per centu cupertu di placche. Hè un sintimu chì ùn si ne và mai. Vi ferma per sempre, quantunque sia chjara a vostra pelle chì pò esse attualmente.

Sfurtunatamente, aghju parlatu cù parechji omi è donne chì campanu cù psoriasi chì si sentenu listessi, senza rivelà mai à i so cumpagni cumu a psoriasi affetta veramente a so anima è u so benessere. Certi piattanu e so insicurità daretu à a rabbia o à l'evità. Certi evitanu u sessu, e relazioni, u toccu è l'intimità in tuttu, per via di e paure di rigettu o di inadeguatezza.


Alcuni di noi chì campanu cù psoriasis si sentenu visti, ma per ragioni sbagliate. Ci sentimu vistu per l'imperfezzioni di a nostra pelle. I standard suciali di bellezza è i malintesi assuciati à e malatie visibili cum'è a psoriasis ponu fà vi sentite cum'è chì a ghjente veda a vostra situazione prima di vedeci in realtà.

Navigazione in relazioni

A volte, interagisce cù certi individui contribuisce solu à sentimenti negativi. Dui di i mo amichi, per esempiu, anu avutu a so psoriasis aduprata contr'à elli in e so relazioni romantiche.

Recentemente, aghju interagitu cù una ghjovana donna sposata in Twitter. Ella m'hà parlatu di l'insecurità ch'ella risentia di campà cù psoriasis: ùn si sente micca abbastanza bè per u maritu, ùn si sente attrattiva, si sente cum'è un pesu emotivu per a so famiglia, è si sabota per fughje e riunioni sociali per via di a vergogna.

L’aghju dumandata s’ella avia spartutu issi sintimi cù u maritu. Ella dicia chì l'avia, ma chì travagliavanu solu per frustrallu. A chjamava incerta.


E persone chì ùn campanu micca cù malatie croniche, in particulare una visibile cume a psoriasi, ùn ponu micca cumincià à capisce e lotte mentali è emotive di campà cù psoriasi. Avemu a tendenza à piattà parechje di e sfide interne chì affrontemu cù a cundizione quant'è a psoriasi stessa.

Cumu esse quì per un cumpagnu cù psoriasis

Quandu si tratta di intimità, ci sò cose chì vulemu chì sappiate - è cose chì vulemu sentire è sente - chì ùn pudemu micca sempre sentimu cunfurtevuli in realtà chì vi dicenu. Quessi sò solu uni pochi suggerimenti per cume voi, cum'è cumpagnu, pudete aiutà una persona chì vive cù psoriasi si sente positiva, comoda è aperta in una relazione.

1. Facci sapè chì site attrattu da noi

I studii mostranu chì a psoriasis pò avè un impattu severu nantu à a propria salute mentale è l'autoestima. Cum'è qualsiasi cumpagnu, vulemu sapè chì ci truvate attrattivi. Dì à u to cumpagnu chì i trovi belli o belli. Falla spessu. Avemu bisognu di tutte l'affirmazioni pusitive chì pudemu avè, in particulare da quelli più vicini à noi.

2. Ricunnosce i nostri sentimenti, ancu sè ùn capite micca bè

Arricurdatevi di a ghjovana donna di Twitter chì aghju citatu sopra? Quandu u so maritu a chjamava insicura, venia da un locu d'amore - hà dettu ch'ellu ùn si n'adduna micca di a so psoriasis è ùn ne hè micca fastidiatu, allora ella duverebbe smette di preoccupassi tantu. Ma avà hà troppu paura di sparte i so sentimenti cun ellu. Esse gentile cun noi, sia gentile. Ricunnosce ciò chì dicemu è cumu ci sentimu. Ùn sminute micca i sentimenti di unu solu perchè ùn li capite micca.

3. Ùn aduprate micca a nostra malatia per insultacci

Spessu, a ghjente passa sottu à a cintura quandu si discute cù i so cumpagni. A cosa peghju chì pudete fà hè di dì qualcosa di ferente in quantu à a nostra malattia per rabbia. Aghju passatu 7 anni è mezu cù u mo ex maritu. Ùn hà mai dettu nunda una volta nantu à a mo psoriasis, per quant'omu ci sia luttatu. U vostru coniuge ùn vi fidarà mai di listessa cosa se li insultate di a so malatia. Affetterà a so autostima in u futuru.

4. Puderemu fà cose micca cunvenziunali in a camara - siate pazienti

Aviu purtatu panni cù u primu tippu chì mi sò datu. Ellu ùn hà micca vistu a mo pelle finu à 10 anni dopu, quandu aghju publicatu una maghjina nant'à Facebook.Aghju purtatu alti cosci è tipicamente un buttone in camicia à manica lunga, allora ùn pudia micca vede e mo gambe, bracci o ritornu. I lumi SEMPRE avianu da esse spenti, senza eccezioni. Se avete un cumpagnu chì sembra fà cose strane in a camara, cumunicate cun elli in una manera amorevule per ghjunghje à a fonte di u prublema.

Campà cù psoriasis ùn hè micca faciule, è esse cumpagnu di qualcunu cù a cundizione pò presentà sfide, puru. Ma quandu si tratta di esse intimi, a chjave hè di ricurdà chì sti sentimenti è ancu insicurità venenu da un locu veru. Ricunnisciteli, è travagliate inseme - ùn sapete mai quantu a vostra relazione puderia cresce più forte.

Alisha Bridges hà luttatu cù una psoriasi severa per più di 20 anni è hè a faccia daretu à Esse Me in My Own, un blog chì mette in risaltu a so vita cù psoriasi. I so scopi sò di creà empatia è cumpassione per quelli chì sò menu capiti, per mezu di a trasparenza di sè, di a difesa di i pazienti è di l'assistenza sanitaria. E so passioni includenu dermatologia, cura di a pelle, è salute sessuale è mentale. Pudete truvà Alisha in Twitter è Instagram.

Nova Publicazioni

Cumu Ghjucà cù u Vostru Neunatu: 7 Idee per Baby Playtime

Cumu Ghjucà cù u Vostru Neunatu: 7 Idee per Baby Playtime

Illu trazione di Aly a Kiefer pe u, in i primi tempi di a zitellina, trà l'alimentazione è i cambiamenti è i dormi, hè faciule di dumanda i "Chì facciu cù tu zit...
A Dieta Giusta per Prediabetes

A Dieta Giusta per Prediabetes

Chì ghjè prediabete ?Un diagno ticu di prediabete pò e e allarmante. ta cundizione hè marcata da un zuccherinu in angue anormalmente altu (gluco iu) u più pe u per via di a r...