Isostretching: chì hè, benefici è esercizii
Cuntenutu
Isostretching hè un metudu creatu da Bernard Redondo, chì cunsiste à eseguisce posture di allungamentu durante una espirazione prolungata, chì si esegue simultaneamente à contrazioni di a musculatura vertebrale profonda.
Si tratta di una tecnica cumpleta, chì cunsiste in l'esercitazioni chì anu a funzione di migliurà a flessibilità è di rinfurzà i sfarenti gruppi musculari di u corpu, attraversu esercizii adatti, sviluppendu a cuscenza di e pusizioni currette di a spina dorsale è ancu di capacità respiratoria.
Isostretching hè adattatu per tutte l'età è si adatta bè à e capacità di ogni persona, in ogni momentu, è postu chì ùn hà micca impattu, ùn causa micca danni musculari.
Chì sò i benefici
Isostretching, in più di migliurà a cundizione fisica, perchè aiuta à ripiglià a cuscenza di e pusizioni currette di a spina, pò ancu esse adupratu per migliurà i parametri di andatura di l'anziani, prevene l'incontinenza urinaria, migliurà a circulazione sanguigna è linfatica, aumenta a capacità cardiorespiratoria è diminuisce a tensione musculare . Vede altre manere di curregge a postura.
Inoltre, hè indicatu per u trattamentu di disfunzioni posturali, cifosi toraciche, espansibilità toraco-pulmonare, u trattamentu di u lombalgiu crònicu, l'allungamentu di i musculi musculari è u trattamentu di a scoliosi.
Cumu sò l'esercitazioni
E varie posture sò fatte cù a persona seduta, stesa è in piedi, travagliendu à u respiru simultaneamente. A tecnica Isostretching pò esse praticata una o duie volte à a settimana, è deve esse eseguita cù l'accumpagnamentu di un fisioterapeuta.
Alcuni esempi di esercizi Isostretching chì ponu esse fatti sò:
Eserciziu 1
In piedi è cù a spina eretta è a testa allineata, i pedi paralleli, separati è allineati cù u bacinu, per assicurà una bona stabilità, è cù i bracci longu u corpu, ci vole:
- Flette leggermente e gambe;
- Eseguite una leggera estensione di a spalla è di u polzu, in daretu, cù e dite allargate è aperte;
- Cuntratta forte i glutei è i musculi di i membri;
- Avvicinassi à l'anguli inferiori di e scapole;
- Inspirate è espirate profondamente.
Eserciziu 2
Standing, cù i vostri pedi paralleli, allineati cù a larghezza di u vostru pelvis, ben appughjatu nantu à u pavimentu è cù una palla trà e cosce, sopra i vostri ghjinochji, duvete:
- Mantene e bracce stese sopra à a testa è accantu à l'arechje, incruciate e mani sopra purtendu e palme inseme, l'una contr'à l'altra;
- Stende i bracci più in altu;
- Stringhje a palla trà i vostri ghjinochji;
- Cuntratta i musculi di i membri;
- Inspirate è espirate profondamente.
Ogni postura deve esse ripetuta almenu 3 volte.
Fighjate u video seguente è vedi cumu migliurà a postura cù altri esercizii: