Terapia Acqua Giapponese: Benefici, Rischi è Efficacia
Cuntenutu
- Chì hè a terapia d'acqua giapponese?
- Benefici putenziali
- Aumenta a presa d'acqua
- Assunzione di calorie inferiori
- Effetti secondari è precauzioni
- Funziona?
- U fondu
A terapia d'acqua giapponese implica di beie parechji bichjeri d'acqua à temperatura ambiente ogni mattina quandu si sveglia per a prima volta.
In ligna, hè dichjaratu chì sta pratica pò trattà una mansa di prublemi, chì vanu da stinzia è pressione alta à u diabete di tipu 2 è u cancer.
Tuttavia, parechje di queste rivendicazioni sò state esagerate o ùn sò micca supportate da a scienza.
Questu articulu rivede i benefici, i rischi è l'efficacità di a terapia d'acqua giapponese.
Chì hè a terapia d'acqua giapponese?
Presumibilmente, a terapia d'acqua giapponese riceve u so nome da esse largamente aduprata in medicina giappunese è trà i giapponesi.
Si tratta di beie a temperatura di l'ambiente o acqua calda à stomacu vacu dopu u svegliu per pulisce u sistema digestivu è regulà a salute di l'intestini, chì - secondu i sustenidori - pò guarì una varietà di condizioni.
Inoltre, i difensori di a terapia d'acqua giappunese sustinenu chì l'acqua fredda hè dannosa perchè pò fà indurisce i grassi è l'olii in u vostru alimentu in u vostru trattu digestivu, rallentendu cusì a digestione è causendu malatie.
A terapia include i seguenti passi chì devenu esse ripetuti ogni ghjornu:
- Bei quattru à cinque biccheri 3/4 (160-ml) di biccheri d'acqua à temperatura ambiente à stomacu vacu à u svegliu è prima di lavà i denti, è aspettate altri 45 minuti prima di manghjà a colazione.
- À ogni ripastu, manghjate solu per 15 minuti, è aspettate almenu 2 ore prima di manghjà o di beie qualcosa altru.
Sicondu i pratichi, a terapia d'acqua giappunese deve esse fatta per periodi diversi per trattà diverse condizioni. Eccu alcuni esempii:
- Stipsi: 10 ghjorni
- Pressione alta: 30 ghjorni
- Diabete di tip 2: 30 ghjorni
- Cancer: 180 ghjorni
Ancu se beve più acqua pò aiutà cù a stinzia è a pressione sanguigna, ùn ci hè evidenza chì a terapia d'acqua giapponese possa trattà o curà u diabete di tip 2 o u cancer.Tuttavia, bere più acqua pò purtà cun qualchì altru benefiziu per a salute.
Riassuntu
A terapia d'acqua giapponese implica di beve parechji bichjeri d'acqua à temperatura ambiente quandu si sveglia ogni mattina. L'aderenti affirmanu chì sta pratica pò trattà una varietà di condizioni.
Benefici putenziali
Ancu se a terapia d'acqua giapponese ùn hè micca un trattamentu efficace per parechje di e cundizioni chì sò state rivendicate per migliurà, beve più acqua pò ancu resultà in certi benefici per a salute.
Inoltre, seguitu stu protocolu di terapia pò causà perdita di pesu perchè pò causà voi di limità a vostra assunzione di calorie.
Aumenta a presa d'acqua
Aduprà a terapia d'acqua giappunese include beie di parechji bichjeri d'acqua à ghjornu, aiutendu vi à stà adattu idratatu.
Ci sò numerosi vantaghji per una idratazione adatta, cumprendu una funzione cerebrale ottimale, livelli di energia sustinuti, è temperatura di u corpu è regulazione di a pressione sanguigna (,,,).
Inoltre, beie più acqua pò aiutà à prevene a stinzia, i mal di testa, è i calcoli renali (,,).
A maiò parte di a ghjente ottiene abbastanza fluidu semplicemente bevendu per soddisfà a so sete. Tuttavia, sè site assai attivu, travagliate à l'aria aperta, o campate in un clima caldu, pudete bisognu di beie di più.
Assunzione di calorie inferiori
Praticà a terapia d'acqua giapponese pò aiutà à perdere pesu per restrizione di calorie.
Prima, se rimpiazzate e bevande zuccherate cum'è u suchju di frutta o a soda cun acqua, a vostra assunzione di calorie hè automaticamente diminuita - potenzialmente da parechje centinaia di calorie à ghjornu.
Inoltre, attaccà à e finestre di manghjamentu regimentatu di solu 15 minuti per pastu, dopu à chì ùn pudete micca manghjà torna per 2 ore, pò limità a vostra assunzione di calorie.
Infine, beie più acqua pò aiutà vi à sente più pienu è fà manghjà menu calorie in generale da l'alimentu.
Tuttu què dettu, a ricerca nantu à l'effettu di l'ingaghjamentu d'acqua nantu à a perdita di pesu hè mista, cù certi studii chì trovanu risultati pusitivi è altri ùn vedenu effetti ().
RiassuntuCi hè parechji benefici per a salute di esse idratatu adeguatamente. Inoltre, beie più acqua pò aiutà à perde u pesu per restrizione di calorie.
Effetti secondari è precauzioni
A terapia d'acqua giapponese hè associata à effetti collaterali potenziali è precauzioni.
L'intossicazione di l'acqua, o eccessiva idratazione, pò accade quandu si beie una quantità eccessiva d'acqua in un breve periodu di tempu. Hè causatu da iponatremia - o bassi livelli di sale - in u sangue per via chì u sale hè diluitu da un fluidu eccessivu ().
Hè una cundizione grave chì pò causà a morte, ma hè rara in e persone sane chì i reni sò capaci di sbarrazzassi rapidamente di u fluidu in eccessu. E persone cun risicu aumentatu di iponatremia includenu quelli chì anu prublemi di rene, atleti di resistenza, è persone chì abusanu di droghe stimulanti ().
Per esse sicuri, ùn beie micca più di circa 4 tazze (1 litru) di fluidu à l'ora, chì ghjè a quantità massima chì i reni di una persona sana ponu trattà subitu.
Un altru puntu negativu di a terapia d'acqua giapponese hè chì pò esse eccessivamente restrittiva per via di e so linee guida nantu à u tempu di i pasti è di manghjà in una finestra di 15 minuti.
Sè vo circate di perde u pesu, una restrizione eccessiva di calorie pò purtà à un rimpiazzamentu di pesu dopu avè finitu a terapia. A limitazione di e calorie riduce u numeru di calorie chì brusgi à u riposu è provoca picchi in l'hormone ghrelin - chì aumenta i sentimenti di fame (,).
In più, ci hè u risicu di manghjà troppu o di manghjà troppu prestu in e finestre di manghjà assignate di 15 minuti, soprattuttu sì avete a fame più di u normale per u tempu chì puderete manghjà. Questu pò causà indigestione o portà à l'aumento di pesu.
RiassuntuCi hè un risicu di intossicazione d'acqua, o iponatremia, da a terapia d'acqua giapponese. Inoltre, restrizzione eccessiva di calorie mentre si pratica a terapia pò purtà à un recuperu di guadagnu di pesu una volta finita a pratica.
Funziona?
A terapia d'acqua giapponese hè annunziata cum'è una cura per una varietà di condizioni da stipsi à cancru, ma ùn ci sò evidenze per sustene sta situazione.
A terapia suppostamente purifica u vostru intestinu è aiuta à regulà a salute intestinale, ma nisuna ricerca esistente ne conferma. L'ingaghjamentu d'acqua hà un effettu assai più chjucu annantu à l'equilibriu di i batteri intestinali chè altri fattori cum'è a dieta ().
Inoltre, pare chì ci sia solu pochi vantaghji per evità l'acqua fredda. L'acqua fredda diminuisce a vostra temperatura gastrointestinale è pò aumentà leggermente a pressione sanguigna in alcune persone, ma ùn causerà micca chì i grassi si solidifichinu in u vostru trattu digestivu (,).
Prima di cunsiderà aduprà a terapia d'acqua giapponese per trattà una malattia o una malattia, duvete discute cun u vostru duttore sanitariu.
Hè impurtante ancu di nutà chì a terapia d'acqua giappunese ùn deve micca esse usata per rimpiazzà l'assistenza medica da un prufessiunale sanitariu autorizatu.
RiassuntuBenchì ci sia qualchì benefiziu per esse idratatu adeguatamente, a terapia d'acqua giapponese ùn hè stata dimustrata per trattà o curà alcuna malattia. Ùn deve micca esse adupratu cum'è alternativa à l'assistenza medica da un prufessiunale sanitariu.
U fondu
A terapia d'acqua giapponese implica a sincronizazione di i vostri pasti è l'assunzione d'acqua, suppostamente pulendu u vostru intestinu è guarendu a malattia.
Tuttavia, l'evidenza scientifica ùn indica micca chì funziona.
Ci hè parechji vantaghji per una idratazione adatta, ma a terapia d'acqua giapponese ùn pò micca trattà o curà alcuna malattia.
Sè avete trattatu cun una cundizione chì a terapia d'acqua giapponese hè rivendicata per aiutà, duvete cunsultà u vostru duttore sanitariu.