5 Alimenti da Limità o Evità Mentre Allatta

Cuntenutu
- 1. Pesciu riccu in mercuriu
- 2. Alcuni supplementi à base di erbe
- 3. Alcolu
- 4. Caffeina
- 5. Alimenti assai trasfurmati
- Altre cunsiderazioni
- Cumu sapè se a vostra dieta affetta u vostru zitellu
- U fondu
U latte maternu hè incredibilmente nutritivu. In fatti, furnisce a maiò parte di i nutrienti chì u vostru zitellu hà bisognu per i primi 6 mesi di vita (,).
Mentre a cumpusizione di u latte maternu hè strettamente regulata da u vostru corpu, e ricerche anu dimustratu chì ciò chì manghjate hà qualchì effettu nant'à u cuntenutu di u latte maternu (,).
In generale, nisun alimentu hè fora di limiti. Invece, e donne sò raccomandate di manghjà una dieta equilibrata è variata. Eppuru, ci sò alcuni alimenti è bevande chì pudete vulete limità mentre allatta.
Eccu 5 alimenti per limità o evità mentre allatta, è cunsiglii per sapè cumu si a vostra dieta affetta u vostru zitellu.
1. Pesciu riccu in mercuriu
U pesciu hè una grande surghjente di acidu docosahexaenoic (DHA) è acidu eicosapentaenoic (EPA) - dui tippi di acidi grassi omega-3 chì sò impurtanti per u sviluppu di u cervellu in i zitelli, ma ponu esse difficiuli à truvà in altri alimenti ().
Tuttavia, alcuni pesci è frutti di mare ponu ancu esse ricchi in mercuriu, un metalu chì pò esse tossicu - in particulare in i zitelli è i zitelli, chì sò più sensibili à l'avvelenamentu da mercuriu (,).
L'esposizione acuta à alti livelli di mercuriu pò influenzà in modu permanente u sistema nervosu centrale di u vostru zitellu. Di conseguenza, ponu avè ritardi o compromessi in (,):
- cugnizzioni
- abilità motrici fini
- sviluppu di a lingua è di a lingua
- sensibilizazione visuale-spaziale
Dunque, i pesci ricchi di mercuriu devenu esse evitati mentre allattanu. Esempii include ():
- tonnu grossu
- regnu scombu
- marlin
- aranciu roughy
- squalu
- pesciu spada
- tilefish
Per assicurà un ingaghjamentu adeguatu di omega-3 riducendu u risicu di avvelenamentu da mercuriu, e mamme chì allattanu à u senu sò raccomandate per evità pesci alti à mercuriu è invece consumenu 8-12 once (225-340 grammi) di pesce à bassu mercuriu à a settimana ().
riassuntuA causa di e preoccupazioni per l'avvelenamentu da mercuriu in i zitelli, e donne chì stanu allattendu anu da evità i pesci ricchi di mercuriu, cum'è u squalu, u pesce spada, è u tonu obesu.
2. Alcuni supplementi à base di erbe
L'usu di erbe è spezie cum'è cuminu o basilicu per staghjunà l'alimentu hè cunsideratu sicuru durante l'allattamentu.
Tuttavia, quandu si tratta di supplementi à base di erbe è tè, ci sò qualchì preoccupazione per a sicurezza, chì ci hè una mancanza di ricerca in e donne chì stanu allattendu (,).
Inoltre, perchè i supplementi vegetali ùn sò micca regulati da l'Alimentazione è Drug Administration (FDA) in i Stati Uniti, ci hè ancu u putenziale per questi supplementi per esse contaminati da metalli pesanti potenzialmente periculosi (,).
Mentre chì assai donne provanu supplementi per aiutà à aumentà l'offerta di latte, ci sò evidenze limitate in generale nantu à a so efficacia, cù a maiò parte di i studii chì ùn trovanu nisuna differenza in a produzzione di latte maternu paragunatu cù un placebo ().
Hè megliu parlà cù u vostru duttore sanitariu prima di pruvà un supplementu.
riassuntuCum'è a maiò parte di i supplementi à base d'erbe ùn sò micca stati valutati per a so sicurezza durante l'allattamentu, hè cunsigliatu di parlà cù u vostru duttore sanitariu prima di aduprà qualsiasi supplementi o tisane.
3. Alcolu
Sicondu i Centri per u Cuntrollu è a Prevenzione di e Malatie (CDC), l'astensione da l'alcol hè l'opzione più sicura durante l'allattamentu. Tuttavia, una bevanda occasionale hè prubabile sicura, basta chì siate prudenti nantu à a quantità è u timing ().
Quantu alcolu u vostru zitellu pò piglià da u latte maternu dipende da quantu alcolu avete cunsumatu è quandu l'avete cunsumatu. E ricerche mostranu chì a quantità di alcolu in u latte maternu culmisce 30-60 minuti dopu a vostra ultima bevanda ().
In più, l'alcol pò stà in u vostru sistema finu à 2-3 ore. Questu hè solu per una bevanda - più alcolu avete, più si pò piglià per esse liberatu da u vostru sistema ().
Di conseguenza, u CDC raccomanda di limità l'alcol à una sola bevanda standard per ghjornu è d'aspittà almenu 2 ore dopu sta bevanda per allattà ().
Una bevanda standard hè equivalente à ():
- 12 once (355 ml) di birra
- 5 once (125 ml) di vinu
- 1,5 once (45 mL) d'alcol duru
Un altu nivellu di cunsumu d'alcol hè statu dimustratu per riduce a pruduzzione di latte maternu di 20%. (
Inoltre, assunzione frequente è eccessiva di alcolu durante l'allattamentu hè stata ligata à un risicu aumentatu di disturbi di i mudelli di sonnu, ritardu in abilità psicomotrici, è ancu ritardu cognitivo più tardi in a vita (,, 16,).
riassuntuE donne chì stanu allattendu sò cunsigliate per limità l'alcol à una bevanda o menu per ghjornu è à aspettà almenu 2 ore prima di allattà. L'ingestione frequente è eccessiva d'alcol pò riduce a produzzione di latte è avè effetti gravi annantu à u vostru zitellu.
4. Caffeina
Caffè, soda, tè è cicculata sò fonti cumuni di caffeina. Quandu i cunsumate, una parte di quella caffeina pò finisce in u latte maternu (,).
Questu pò esse problematicu, postu chì i zitelli anu difficultà à rompe è sbarrazzassi di a caffeina. Di conseguenza, una grande quantità di caffeina cù u tempu puderia accumulassi in u sistema di u vostru zitellu, causendu irritabilità è prublemi di sonnu (,).
Sicondu u CDC, e mamme chì allattanu à u senu sò cunsigliate di cunsumà micca più di 300 mg di caffeina per ghjornu, chì hè equivalente à duie o trè tazze di caffè ().
Cum'è e bevande energetiche cuntenenu spessu vitamine è erbe aghjunte, in più di quantità elevate di caffeina, e donne chì stanu allattendu à u senu sò cunsigliate per evità sti prudutti, a menu chì ùn sia appruvatu altrimenti da un prufessore sanitariu di fiducia ().
riassuntuDurante l'allattamentu, e donne sò raccomandate di limità l'assunzione di caffeina à 300 mg per ghjornu o menu per prevene l'irritabilità è disturbà i schemi di sonnu in u vostru zitellu.
5. Alimenti assai trasfurmati
Per risponde à e richieste nutritive aumentate di l'allattamentu, hè incredibilmente impurtante chì manghjate una dieta sana è equilibrata ().
Siccomu l'alimenti altamente trasfurmati sò generalmente ricchi di calorie, di grassi malsani è di zuccheru aghjuntu, eppuru bassu in fibre, vitamine è minerali, hè raccomandatu di limità a so assunzione u più pussibule.
E prime ricerche anu suggeritu ancu chì a dieta di una mamma mentre allatta pò influenzà a dieta di u so zitellu più tardi in a vita (,,).
Specificamente, studii annantu à l'animali anu trovu chì i sapori chì i zitelli sò esposti à u latte maternu ponu influenzà e so preferenze alimentarie mentre crescenu ().
Un studiu hà osservatu chì i topi nati da mamme cù una dieta ricca di cibo spazzatura eranu significativamente più propensi à preferisce alimenti ricchi di grassi è ricchi di zuccheru di quelli chì e mamme avianu una dieta sana è equilibrata ().
Mentre chì più ricerche sò necessarie in l'omu, ci hè una preoccupazione chì l'esposizione frequente à alimenti grassi, zuccherati cum'è un zitellu pò purtà à abitudini alimentari menu sani è obesità quandu u zitellu invechja.
riassuntuSiccomu l'alimenti altamente trasfurmati sò generalmente bassi in nutrienti essenziali è ponu influenzà e preferenze alimentarie di u to figliolu più tardi in a vita, hè cunsigliatu chì e mamme chì allattanu limitinu a so ingestione di alimenti chì sò ricchi in zuccheru aghjuntu è grassi trasfurmati.
Altre cunsiderazioni
Cum'è i sapori di l'alimenti è di e bevande finiscenu in u vostru latte maternu, alcune mamme trovanu chì l'alimenti fortamente aromatizzati cum'è a cipolla, l'agliu o e spezie facenu chì i so criaturi rifiutinu di manghjà o diventanu fussy dopu avè manghjatu (,).
Mentre ùn ci hè micca evidenza chì suggerisce chì tutte e mamme devenu evità l'alimenti assai aromatizzati, se avete nutatu cambiamenti in l'alimentazione di u to babbu, hè impurtante di parlà cù u vostru dietista o pediatra per eliminà certi alimenti o spezie da a vostra dieta (,).
Altri gruppi alimentarii putenziali chì ponu esse evitati durante l'allattamentu includenu u latte di vacca è i prudutti di soia.
Circa 0,5-2% di i zitelli allattati à u senu ponu esse allergichi à a proteina di u latte di vacca da u latte maternu, mentre chì 0,25% pò esse allergicu à a proteina di soia (,,,).
Se u vostru pediatricu suspetta chì u to criaturu possa avè una allergia à u latte o a soia, hè cunsigliatu di escludisce tuttu u latte di vacca o a proteina di soia da a vostra dieta per 2-4 settimane sè vulete cuntinuà à allattà ().
riassuntuAlcuni ciucci ponu esse più sensibili à l'alimenti assai aromatizzati o anu una allergie à u latte di vacca o à a proteina di soia. In questi casi, hè impurtante parlà cù u vostru pediatre prima di eliminà l'alimenti da a vostra dieta.
Cumu sapè se a vostra dieta affetta u vostru zitellu
Ogni criaturu hè diversu. Tuttavia, ci sò alcuni segni cumuni chì a vostra dieta pò influenzà u vostru zitellu, cumprendu (,):
- eczema
- sgabelli insanguinati
- vomitu
- diarrea
- urticaria
- stinimentu
- sibilante
- congestion
- fussiness anormale
- gas eccessivu
- anafilassi - mentre raru, hè impurtante circà l'assistenza medica immediata
Se u vostru criaturu presenta unu di sti sintomi, puderia esse un segnu chì u vostru criaturu hè allergicu o intollerante à un alimentu in a vostra dieta. Hè impurtante di fà un appuntamentu cù u vostru pediatricu, perchè ponu travaglià cun voi per aiutà à identificà l'alimentu problematicu.
Per alcune allergie alimentarie, pudete esse urdinatu di taglià ogni suspettatu allergenu per 2-4 settimane per vede se i sintomi diminuiscenu.
Tenite à mente chì ancu se u to zitellu possa intolleranze o allergie da zitellu, pò ancu esse in gradu di tollerà quelli alimenti quand'elli invechjanu. Cunsultate u vostru pediatricu prima di aghjunghje l'alimenti in a vostra dieta o di u zitellu ().
riassuntuI sintomi cum'è eczema, sgabelli sanguinosi, diarrea è congestione ponu indicà una allergia alimentaria o intolleranza in u vostru zitellu. Hè impurtante di travaglià cù u vostru pediatricu per identificà quale alimentu (i) pò influenzà u vostru zitellu.
U fondu
L'allattamentu à u senu furnisce nutrienti essenziali per u vostru criaturu in crescita.
Mentre a maggior parte di l'alimenti chì eranu fora di limiti durante a gravidanza sò di ritornu in u menu, ci sò alcuni alimenti è bevande chì ùn ponu micca esse tollerati da o avè effetti negativi nantu à u vostru zitellu.
Mentre hè raccomandatu di evità cumpletamente i pesci ricchi di mercuriu è alcuni supplementi à base di erbe, alimenti cum'è alcolu, caffeina, è prudutti altamente trasfurmati ponu sempre esse cunsumati ma in quantità limitate.
Se u vostru criaturu hà sintomi cum'è eczema o feci sanguinose, pò esse dovutu à qualcosa in a vostra dieta. Hè impurtante di sparte e vostre primure cù u vostru pediatra prima di fà cambiamenti dietetichi bruschi.
Sponsorizatu da Baby Dove