Jennifer Aniston Taglia Cravatte cù u Statu di Vaccinazione Pocu Pocu
Cuntenutu
U circondu internu di Jennifer Aniston hè diventatu un pocu più chjucu durante a pandemia è pare chì u vaccinu COVID-19 sia statu un fattore.
In una nova intervista per InStyle's Storia di cuprendula di settembre 2021, a prima Amichi attrice - chì hè stata una sustenidore vucale di distanzamentu suciale è mascheramentu da quandu a pandemia COVID-19 hà iniziatu à l'iniziu di u 2020 - hà rivelatu cumu alcune di e so relazioni si sò sciolte per via di u so statutu di vaccinazione. "Ci hè sempre un grande gruppu di persone chì sò anti-vaxxers o solu ùn sentenu micca i fatti. Hè una vera vergogna. Aghju persu uni pochi di persone in a mo rutina settimanale chì anu ricusatu o ùn anu micca divulgatu [se o ùn eranu micca vaccinati], è era disgraziatu ", disse. (Relativu: Quantu hè efficace u vaccinu COVID-19?)
Aniston, chì attualmente face parte di a serie AppleTV +, U spettaculu di a matina, hà aghjustatu chì crede chì ci hè un "obligu morale è prufessiunale per informà, postu chì ùn simu micca tutti puddati è esse pruvati ogni ghjornu". È mentre l'attrice di 52 anni ricunnosce chì "ognunu hà dirittu à a so propria opinione", hà trovu chì "assai opinioni ùn si sentenu basate in nunda eccettu in paura o propaganda".
I commenti di Aniston vene quandu i casi COVID-19 in i SU crescenu cù a novità - è altamente contagiosa - variante Delta, chì conta per 83 per centu di i casi in u paese, secondu i dati datati sabatu 31 di lugliu da i Centri per u Cuntrollu di e Malatie è Prevenzione. Più di 78.000 novi casi COVID-19 sò stati diagnosticati luni in u paese, secondu i dati CDC. Louisiana, Florida, Arkansas, Mississippi è Alabama sò trà i stati cù i più alti tassi di casi recenti per capita, secondu U New York Times. (Relazionatu: Cosa hè una infezione da COVID-19?)
I Stati Uniti anu righjuntu una tappa di vaccinazione u luni, però, cù u 70 per centu di l'adulti eligibili chì sò parzialmente vaccinati. L'amministrazione di Biden avia speratu di ghjunghje à questu scopu da u 4 di lugliu. A parte di marti, u 49 per centu di a pupulazione tutale di u paese hè vaccinatu cumpletamente, secondu i dati di u CDC.
Cù l'uptick in i casi COVID-19, u CDC cunsulta avà e persone vaccinate in pienu maschere à l'internu in e zone altamente trasmissibili. Inoltre, u presidente Joe Biden hà annunziatu a settimana passata chì tutti i travagliadori federali è i cuntratturi in situ sò tenuti à "attestà u so status di vaccinazione". Quelli chì ùn sò micca vaccinati cumpletamente contr'à COVID-19 duveranu mette una maschera à u travagliu, distanza suciale da l'altri, è esse testati per u virus una o duie volte à settimana.
In quantu à e persone in New York City, duveranu prestu dà una prova di vaccinazione - almenu una dosa - per a maiò parte di l'attività in interni, u sindaco Bill de Blasio hà annunziatu marti, chì includerà cene, visitendu palestre è assistendu à spettaculi. Ancu s'ellu ferma per esse vistu se altre cità americane seguiteranu l'esempiu, una cosa hè certa: u mondu ùn hè ancu fora di u boscu COVID-19.