Jessamyn Stanley's Uncensored Take On 'Fat Yoga' è u Muvimentu Pusitivu di u Corpu
Cuntenutu
Sò stati grandi fan di l'instructore di yoga è di l'attivista per u corpu Jessamyn Stanley dapoi chì hà tracciatu i tituli à l'iniziu di l'annu passatu. Da tandu, hà pigliatu l'Instagram è u mondu di yoga per una tempesta - è avà hà una basa di fan fideli di 168 000 seguitori è cuntà. È cum'è avemu amparatu pocu fà in u settore cun ella (trà i so stints chì viaghjanu in u mondu insegnendu yoga!), Si tratta di assai più di pose fresche in Instagram. (Ancu sì, i so mani sò seriamente impressiunanti.) Al di là di i piace è di i seguitori, u so approcciu à u yoga, è ancu a so presa nantu à temi cum'è positività di u corpu, "yoga grassu", è stereotipi tradiziunali intornu à u "corpu di yoga" è u stilu di vita sò totalmente. rinfrescante è apertura di mente. Cunniscite questa autoproclamata 'donna grassa' è 'appassiunata di yoga', è preparatevi à innamurà si ancu di più di ella. (Assicuratevi di fighjà Jessamyn è altre donne putenti chì impastanu in a nostra galleria #LoveMyShape.)
Forma: A parolla "grassu" hè quella chì aduprate per identificà vi nantu à tutte e vostre piattaforme in linea. Chì hè a vostra rilazioni cù sta parolla ?
Jessamyn Stanley [JS]: Usu a parolla grassu perchè à dilla franca, ci hè troppu negatività custruita intornu à quella parolla. Hè qualcosa chì hè stata trasfurmata in un equivalente per stupidu, malsanu, o cum'è chjamà qualcunu una bestia brutta. È per via di què nimu a vole sente. Sè vo chjamate qualcunu grassu, hè cum'è l'ultime insulte. È per mè hè stranu perchè hè solu un aggettivu. Hè significatu solu "grande". Se cercassi a parolla grassu in u dizziunariu seria cumplettamente logicu di vede a mo foto accantu. Allora, chì ci hè di male in aduprà sta parolla?
Tuttavia, sò assai attentu à ùn chjamà grassu à l'altri, perchè tante persone preferite esse chjamate "curvy" o "voluptuous" o "plus-size" o qualsiasi altra cosa. Questa hè a so prerogativa, ma in definitiva, e parolle anu solu putere negativu se li date un putere negativu.
Forma: Cum'è qualchissia chì abbraccia etichette, chì pensate di a categuria è di a tendenza "grassu yoga"? Hè una bona cosa per u muvimentu pusitivu di u corpu?
JS: Dicu "yoga fat" è per mè hè cum'è, esse grassu è praticà yoga. Per certi persone "fat yoga" significa solu e persone grasse ponu praticà stu stile di yoga. Ùn sò micca separatista, ma certi pirsuni pensanu chì hè impurtante per noi di avè u nostru propiu. U mo prublema cù l'etichettatura di u grassu yoga hè chì si trasforma in l'idea chì ci sò solu certi tipi di yoga chì e persone grasse ponu fà. È chì se ùn fate micca yoga grassu chì ùn vi hè permessu di fà yoga.
In a cumunità di u corpu pusitivu è a cumunità di yoga pusitivu di u corpu, ci sò parechje persone chì tendenu à pensà chì, sì site un corpu più grande, ci sò solu certi tipi di pose chì pudete fà. Sò vinutu in classi induve ogni tipu di corpu era quì, micca solu e persone grasse. È aghju riesciutu in quelle classi è vedu altre persone cù grassu chì riescenu in quelle classi sempre in u mondu sanu. Ùn ci deve esse mai una classa di yoga chì una persona grassa entra induve si sentenu cum'è ùn appartene micca. Duvete esse capace di fà tuttu, da u yoga di forrest à u yoga aereo à jivamukti à vinyasa, qualunque sia. Duvete esse abbastanza cool cun voi stessi è ùn sentite micca cum'è bè, ùn ci hè micca sapete, dece persone grasse quì, cusì ùn possu micca fà o, u maestru ùn hè micca grassu cusì ùn possu micca fà. Stu tipu di mentalità accade quandu etichettate. Ti limitate è limitate altre persone.
Forma: Avete parlatu di cumu esse una persona di più grande corpu hè in realtà un preziosu strumentu in yoga. Pudete elaborà ?
JS: Una grande cosa hè chì a ghjente ùn ricunnosce micca chì i nostri corpi - tutti questi pezzi - sò cunnessi l'un à l'altru è avete bisognu di vede sè stessu cum'è un esse unitu. Prima di cumincià à fotografià a mo pratica, mi odiava nantu à e diverse parti di u mo corpu, in particulare a mo pancia perchè hè sempre stata assai grande. I mo braccia sbattulanu intornu, e mo cosce sò assai grandi. Cusì pensate: "A mo vita seria tantu megliu se u mo stomacu era più chjucu" o "Puderia fà sta posa assai megliu se avessi cosce più chjuche". Pensate cusì per tantu tempu è poi vi rendite contu, soprattuttu quandu cuminciate à fotografassi, chì Aspetta, u mo ventre pò esse grande, ma hè una grande parte di ciò chì succede quì. Hè assai presente. È aghju bisognu à rispettallu. Ùn possu micca solu pusà quì è esse cum'è, "Vogliu solu chì u mo corpu era diversu". Tuttu puderia esse diversu, seria diversu. Quandu accettate chì pudete accettà a forza chì e vostre parti di u corpu vi danu veramente.
Aghju cosce veramente spesse, chì significa chì aghju assai cuscinu intornu à i mo musculi quandu sò in pose di lunga data. Dunque, in definitiva, se pensu "Oh mio dio brusta hè brusgiatu brucia", allora pensu: "Ok, bè pensu chì brusgi u grassu chì hè pusatu sopra i musculi è stai bè. Avete qualchì insulazione quì, va bè ! Hè robba cusì. Sè vo site una persona di corpu più grande, assai pose ponu esse l'infernu. Per esempiu, sè avete assai ventre è assai seni, è vene in posa di u zitellu, ci pò esse assai impattu in terra, è si sente solu cum'è un incubo per esse quì. Ma se mettite un appoghju sottu à voi stessi, fate solu un pocu di più spaziu per voi stessu. Si tratta di esse bè cù questu è micca di dì: "Diu, se ùn era micca cusì". grassu, Puderia gode di questu più.' Ùn hè micca veramente una cosa. Ci hè parechje persone più chjuche cù u corpu chì ùn li piacenu micca. Truvate un modu per piacè oghje.
Forma: Avete parlatu di cumu u "corpu tipicu di yoga" hè dannusu. Cumu fà ciò chì fate per turnà quelli stereotipi tradiziunali nantu à a so testa?
JS: Hè più cà solu u corpu, hè tuttu u stilu di vita chì và cun ellu - hè questa idea di u Lululemon-shopping, andendu in studi tuttu u tempu, andendu in ritiri, avendu un Ghjurnale di Yoga abbunamentu donna. Crea sta idea di ciò chì a vostra vita puderia esse in uppusizione à ciò chì hè. Hè solu aspirazione. Ci hè tanta ghjente cusì in Instagram avà. Stanu fabricendu una idea chì ùn esiste micca. Hè cum'è, A mo vita hè cusì bella è a vostra puderia ancu esse sè fate x, y, z, cose. Sò in questu locu di, vogliu campà a mo vita è esse OK in una basa di u ghjornu, è questu significa accettà chì micca tuttu di a mo vita hè perfettu, o bellu. Ci sò qualchi orli ruvidi assai reali in a mo vita. Sò una persona privata, ma quantunque possu mustrà quelle cose à altre persone, vogliu. Perchè avete bisognu di vede chì u stilu di vita di yoga hè ogni stile di vita. (Quì, più nantu à perchè u stereotipu di "corpu di yoga" hè BS.)
Forma: Avete ancu trattatu cù a vergogna di u corpu di modu regulare?
JS: Assolutamente. 100 per centu. Tuttu u tempu. Mi accade ancu in e mo classi in casa. Quandu sò in casa, insegnu una classa di marti à meziornu, è ci sò assai studienti ricurrenti chì tornanu, è dopu persone chì venenu perchè mi cunnoscenu da Internet. Ma po ci sò parechje persone chì venenu solu per praticà u yoga è ùn sanu nunda di mè. È u vecu nantu à e so faccie quand'elli entre è mi vedenu. Sò cum'è, quaaaaat? E poi sò cum'è, "Sì u maestru?" È quandu li dicu iè, vedi questu sguardu in faccia. È sapete chì pensanu, cumu m'hà da amparà sta zitella grassa? Pensu chì andava à yoga, pensu chì avessi da stà sana, ma ella hè quì. Pudete vede. È hè sempre a listessa persona chì à a fine di a classe lascia cascà u sudore, è cusì sbuffulata. Ma ùn si pò esse pissed, basta à capisce chì da campà a vostra vita chì hà un effettu nant'à e persone. Dunque, ùn mi preoccupa micca veramente chì a ghjente sia sempre pregiudiziata contr'à mè.
L'aghju nutatu cun Valerie Sagin- biggalyoga in Instagram-chì hè ancu un prufessore di yoga di dimensioni maiò è un bon amicu mio. Ella sperimenta assai vergogna di u corpu da i studienti, altri prufessori, è da i pruprietarii di studio. Valerie è mè, avemu da passà perchè simu in Internet, cusì in fine a ghjente pò vede è dì: "Oh, l'aghju vistu fà una pose in biancu". Hè cum'è chì avete una password sicreta. Ma ùn hè micca u casu per tutti. Aghju intesu chì tanti studienti mi dicenu storie di esse vergognatu fora di a classe. O induve u maestru entra è dice: "Serà veramente difficiule s'è tù sì grassu" è "Se ùn site micca sanu, questu serà duru". Hè totalmente normalizatu in u mondu di yoga. E persone chì a facenu ùn la mettenu in discussione perchè pensanu chì hè un prublema di salute, è pensanu chì ti facenu un favore.
Ma à a fine di a ghjurnata, ùn importa micca sè avete trè di quattru di i vostri membri; ùn importa micca sì site grassu, cortu, altu, maschile, femina, o in qualchì locu trà. Nunda di questu importa. Tuttu ciò chì conta hè chì simu umani è circhemu di respirà inseme.
Forma: In una recente publicazione in Instagram, vi avete descrittu cum'è un "umanu grassu in e fasi di ricuperazione di u corpu". Chì significa "recuperà" u vostru corpu?
JS: Literalmente tuttu-u travagliu chì avete, i vestiti chì portate, a persona cù a quale date-si riferisce à cumu si appare fisicamente à l'altri populi. Cusì ùn possu micca dì: 'Ùn mi importa più di què. Ùn importa micca per mè cumu u mo corpu pare à l'altri populi. Ùn hè micca una cosa. Hè bisognu di riscrive u libru da u principiu. Dunque per mè-quella citazione di a quale parlavate hè quandu eiu in Dubai manghjendu in piscina - significa manghjà in publicu davanti à l'altri populi. Hè qualcosa chì assai donne facenu assai scomodi. Si tratta di portà un bikini davanti à a ghjente. Si tratta di ùn primurassi micca di i vestiti chì portu è cumu affettanu l'altri. Hè un prucessu assai longu è ci sò curve, è ci sò ghjorni cattivi è ghjorni boni, è hè intensu, ma u yoga aiuta cun questu. Vi aiuta à capisce chì tuttu andarà bè à a fine di u ghjornu.
Forma: Mentre ci hè ovviamente una mansa di travagliu da fà sempre, pudete parlà di u prugressu intornu à u muvimentu pusitivu di u corpu? I stereotipi anu migliuratu ancu un pocu?
JS: Pensu chì hè migliuratu, ma a positività di u corpu hè un cuncettu assai cunfusu. (Vede: U Muvimentu Pusitivu di u Corpu All Talk?) Vecu sempre parechje persone chì pensanu ch'elli sò di corpu pusitivi, ma ùn sò micca veramente. E parlu di e persone chì amu è rispettu cum'è maestri. Dicenu: "Tuttu u mondu deve esse cunfortu cun se stessi", ma in definitiva dicenu solu a stessa merda più è più guadagnu. In questu sensu, avemu sempre una longa strada da fà. Ma u fattu chì questu hè ancu esse trattatu da un outlet like Forma hè massiva. Hè una cosa di gridà in l'etere di l'Internet, "Tutti amanu sè stessu!", hè un'altra cosa per un outlet chì ghjunghje à un gran numaru di persone per dì: "Questu hè qualcosa chì ci vole à esse preoccupatu". Questu, per mè, hè a marca di u cambiamentu. Iè, e cose puderianu esse assai megliu, è pensu chì un annu da avà ancu, guarderemu in daretu è capiremu, wow, era un tempu cusì diversu allora. Ci sò stati tanti picculi passi, ma và tantu luntanu è ghjunghjemu à tante persone literalmente in tuttu u pianeta.