Juul Sviluppeghja un Novu Pod di Nicotina Inferiore per E-Cigarette, ma Ciò ùn significa micca chì sia più sanu
Cuntenutu
Dui settimane fà, Juul hà fattu i tituli quandu hà annunziatu chì fermarà e so campagne di media suciale in mezzu di critiche generalizate, cumprese da a FDA, per u marketing à i ghjovani. Sembra un passu in una bona direzzione, nò? Ebbè, avà, a sucietà dice chì sta sviluppendu un novu pod chì avrà menu nicotina è più vapore di e so versioni esistenti, secondu una New York Times rapportu. (Assuciatu: E-Sigarette E Gattivu per Tè?) Ma quessa li rende veramente più sani?
Ricaricà: E-sigarette cum'è Juul sò dispositivi elettronichi chì cuntenenu un mischju di nicotina, aromatizanti, è altri chimichi chì l'utenti ponu inalà-è chì sò stati ligati à un risicu aumentatu di cancheru. Juul hè a cumpagnia di e-cigarette più venduta in i Stati Uniti è vende e-cigs chì s'assumiglianu à i USB è venenu in sapori cum'è mango è cucumber.
Puderanu vene in sapori dolci tentatori, ma i baccelli Juul sò ricchi di nicotina. A maiò parte di i baccelli cuntenenu 5 per centu di nicotina, a listessa quantità in 20 sigarette, per u CDC. Juul ùn hà micca revelatu quantu menu nicotina o quantu più vapore avarà a nova versione.
Ma a cosa hè, menu nicotina ùn hè micca necessariamente una vittoria. U novu sforzu di Juul per sviluppà un baccellu à nicotina inferiore puderia infine rende u so pruduttu più diffusu. Sicondu u New York Times, U baccalettu di Nicotina u più bassu di Juul hà 23 milligrammi di nicotina per millilitru di fluidu, chì ùn risponderebbenu micca à u limitu di l'Unione Europea di 20 milligrammi per millilitru.
Una nicotina più bassa è un cuntenutu più elevatu di vapore ùn renderanu micca e cialde menu dipendenti, secondu Bankole Johnson, M.D., D.Sc. "U cuntenutu addictivu puderia esse veramente più grande", dice. "Piglià u fumu in u nasu è a bocca aumenta in realtà a cuncentrazione, o a rata di consegna à u vostru cervellu. E quella rata di consegna hè assuciata cù una probabilità più grande di addiction". In più, rilasciare più vapore puderia fà u fumu secondariu più prubabile, dice.
Sta nutizia ùn hà micca da aiutà à Juul à ottene u latu bonu di a FDA, chì ùn hè micca stata in boni termini cù a marca dapoi qualchì tempu. L'agenzia hà pruvatu à frenà a cummercializazione di e-cigarettes à l'adulescenti in i Stati Uniti In April, u cumissariu FDA Scott Gottlieb hà fattu una dichjarazione chì chjamava Juul à piglià misure per riduce u so appellu à l'adolescenza. In cunghjunzione cù a dichjarazione, a FDA hà mandatu una dumanda à Juul per mandà una cullizzioni di documenti da ghjugnu, cumprese infurmazioni nantu à u so marketing è cumu i so prudutti affettanu a salute di i ghjovani clienti.
Dopu à settembre, hà seguitu, sta volta chjamendu à Juul per furnisce un pianu per riduce l'usu Juul trà i minori. Stu mese, u CEO di Juul, Kevin Burns, hà publicatu una dichjarazione dicendu chì a sucietà venderà solu sapori di menta, tabaccu è mentolu in magazinu, mentre i so sapori più simili à i dessert seranu limitati à l'acquisti in ligna. A cumpagnia hà ancu chjusu i so cunti Facebook è Instagram basati in i Stati Uniti. (Leghjite più: Cosa hè Juul è Hè Megliu per Tù chè Fumà?)