Kale ùn hè micca u Superfood chì pensate
Cuntenutu
Un novu studiu riporta chì Kale ùn pò esse u rè quandu si tratta di i puteri nutrizionali di i verdi frondosi.
Circadori di l'Università William Patterson in New Jersey anu analisatu 47 tippi di prudutti per 17 nutrienti vitali-potassiu, fibra, proteine, calciu, ferru, tiamina, riboflavina, niacina, folatu, zincu è vitamine A, B6, B12, C, D, E, è K-poi li classificheghja basatu nantu à i so "Nutrition Density Scores".
Mentre l'intera lista hè interessante, ciò chì ci hà sorpresu hè cumu i vari punteggi di i verdi frondosi paragunati.
- Crescione: 100,00
- Cavulu chinese: 91,99
- Chard: 89.27
- Beet green: 87,08
- Spinaci : 86,43
- Lattuga foglia: 70.73
- Lattuga romana : 63,48
- Collard verde: 62,49
- Turnip green: 62,12
- Senape verde: 61.39
- Endive: 60.44
- Kale : 49,07
- Tarassaco verde: 46,34
- Arugula: 37.65
- Lattuga iceberg: 18.28
Cumu in u mondu a romaine supera a kale? Heather Mangieri, RD, nutrizionista in Pittsburgh è portavoce di l'Accademia di Nutrizione è Dietetica, dice chì stu tippu di classamentu ùn conta micca tutta a storia.
A lista hè stata calculata in base à nutrienti per caluria, dunque un Puntu di Densità Nutritiva di 49 significa chì pudete uttene circa u 49 per centu di u vostru valore cutidianu per quelli 17 nutrienti in 100 calorie vale a pena di manghjà, spiega. È certi ligumi sò menu calurichi cà altri, aghjusta ella.
Per esempiu, u crescione hà solu 4 calorie per cuppa, mentre a kale ne hà 33. "Duvete manghjà assai più crescione per uttene a stessa quantità di calorie-è dunque a stessa quantità di nutrienti-cum'è in una porzione più chjuca di kale ", dice Mangieri.
Fighjendu i nutrienti da a dimensione di u servitore dà una idea ligeramente megliu di ciò chì pudete esse veramente cunsumatu. Case in point: Una tazza di crescione tagliata cuntene 0,2 g di fibra, 41 mg di calciu è 112 mg di potassiu.Una tazza di kale tagliata, d'altra parte, hà 2.4g di fibra, 100mg di calciu è 239mg di potassiu. Vincitore ? Bonu ol 'kale.
In quantu à a diffarenza di calori trà kale è crescione, ùn deve micca impurtante, mancu à e persone chì fighjanu u so pesu, dice Mangieri. "Quasi tutti i ligumi sò bassi in calorie paragunatu à l'altri alimenti chì manghjemu, è a maggioranza di noi ne avemu bisognu di più, micca menu."
In generale, Mangieri dice chì a varietà hè sempre u megliu modu per andà quandu sceglite i vostri verdi di ogni ghjornu, è chì duvemu coglie i verdi (è altri frutti è ligumi) chì ci piace à manghjà. "I verdi à foglia scura sò sempre grandi è ricchi di nutrienti", dice ella. "Ma invece di attaccà cù una sola, pruvate à incorpore un mischju di novi. A più bona parte hè, ùn pudete micca sbaglià cun quellu di elli".