Kate Middleton Suffre da Iperemesi Gravidarum Durante a so Terza Gravidanza
Cuntenutu
U prìncipi George è a principessa Charlotte riceveranu un altru fratellu in a primavera (yay). "E so Altezza Reale U Duca è a Duchessa di Cambridge sò felici di cunfirmà chì aspittàvanu un zitellu in aprile", hà dettu u palazzu Kensington in una dichjarazione marti.
A coppia reale hà annunziatu a so gravidanza u mese scorsu dopu chì Kate Middleton hè stata furzata à annullà un ingaghjamentu per via di cumplicazioni cù a so salute. Ella soffre da a stessa cundizione ch'ella hà avutu durante i so primi dui gravidenza: hyperemesis gravidarum (HG).
"E so Altezza Reale, u Duca è a Duchessa di Cambridge sò assai felici d'annunzià chì a Duchessa di Cambridge aspetta u so terzu figliolu", dice a dichjarazione. "A Regina è i membri di e duie famiglie sò cuntenti di a nutizia."
"Cum'è cù e so precedenti duie gravidanze, a Duchessa soffre di Iperemesi Gravidarum", hà continuatu. "A so Altezza Reale ùn hà più realizatu u so ingaghjamentu previstu à u Hornsey Road Children's Center in Londra oghje. A Duchessa hè stata curata in u Palazzu di Kensington ".
HG hè cunnisciuta cum'è una forma estrema di malatie matinale è generalmente porta à "nausea è vomitu estremi", secondu a Biblioteca Naziunale di Medicina di i Stati Uniti. Mentre u 85 per centu di e donne incinte sperimentanu a malatia di a matina, solu u 2 per centu anu HG, rapporti Parenti. (Vede un duttore se ùn pudete micca tene cibu o liquidi per un periudu di tempu prolungatu.) A causa esatta di a malattia hè scunnisciuta, ma si crede chì accadrà per via di u crescente rapidu di u sangue di un ormone chjamatu gonadotropina corionica umana. .
Kate hè stata prima ricusata per iperemesi gravidarum in Dicembre 2012 quandu era incinta di u so figliolu Prince George è dinò in Settembre 2014 quandu aspittava a Principessa Charlotte. Finu à pocu tempu fà, era trattata da i duttori di u Palazzu di Kensington, sperendu di tene cuntrullata a so nausea è u so vomitu.
U so maritu, u Principe William, hà parlatu publicamente di a gravidanza di a so moglia per a prima volta durante una cunferenza di salute mentale in Oxford, Inghilterra u mese scorsu. Hà annunziatu chì l'accoglienza di u zitellu numeru trè era "assai bona nutizia" è chì a coppia hà finalmente pussutu "cumincià à celebrà", secondu Express. Hà aghjustatu ancu chì "ùn ci hè micca assai sonnu in u mumentu".
U so fratellu, u prìncipi Harry, hè statu ancu dumandatu cumu si sintia Kate durante un fidanzamentu è hà dettu: "Ùn l'aghju vista dapoi un pezzu, ma pensu chì stia bè", secondu a Daily Express.
Felicitazioni à a coppia reale!