Chì ghjè u Cefalea Keto, è Cumu U Trattate?
Cuntenutu
- Chì provoca mal di testa in ceto?
- Bassi livelli di zuccheru in sangue
- Disidratazione
- Altre cause putenziali
- Cume trattà è prevene i mal di testa in ceto
- Cunsiglii per trattà o prevene i ceto mal di testa
- U fondu
A dieta chetogenica hè un mudellu alimentariu pupulare chì rimpiazza a maiò parte di i vostri carboidrati cun grassu.
Ancu se sta dieta sembra efficace per a perdita di pesu, parechje persone sperimentanu effetti collaterali scomodi quandu si principia a dieta. Mal di testa sò unu di i sintomi più cumuni.
Se pensate à u keto, vi puderete dumandà cumu hè megliu per alluntanà sti mal di testa.
Questu articulu esplora e cause di mal di testa nantu à a dieta ceto è offre cunsiglii per prevene è trattalli.
Chì provoca mal di testa in ceto?
Parechji fattori ponu causà mal di testa cheto, chì si verificanu tipicamente quandu si principia a dieta.
Bassi livelli di zuccheru in sangue
U glucosiu, un tipu di carboidrati, hè a principale fonte di carburante per u vostru corpu è u cervellu.
A dieta cheto riduce drasticamente a vostra assunzione di carboidrati, rimpiazzendula cù grassu. Questu cambia u vostru corpu in cetosa, un statu metabolicu in u quale brusgi u grassu cum'è a vostra fonte primaria di energia ().
Quandu cuminciate a dieta, u vostru corpu principia à fidà si nantu à i corpi chetoni invece di u glucosiu, chì pò fà calà i vostri livelli di zuccheru in sangue. A so volta, questu pò purtà à u zuccherinu in sangue.
Questa transizione in cetosi pò stressà u vostru cervellu, chì puderebbe causà fatica mentale, o nebbia cerebrale, è mal di testa (,).
Disidratazione
A disidratazione hè unu di l'effetti secundarii più cumuni di a dieta ceto. Accade perchè e persone tendenu à urinà più spessu mentre cambianu in cetosi.
Durante sta transizione, u vostru corpu riduce a so forma conservata di carboidrati, chjamata glicogena. Datu chì u glicogenu in u vostru corpu hè ligatu à e molecule d'acqua, rilascia l'acqua quandu hè consumatu ().
Inoltre, u vostru corpu produce menu insulina - un ormone chì aiuta à assorbe u glucosiu da u sangue - nantu à ceto perchè cunsumate menu carboidrati. Una calata di i livelli di insulina pò influenzà l'elettroliti, cum'è u putassiu è u sodiu, chì ghjocanu roli chjave in l'idratazione.
Per esempiu, i vostri reni liberanu eccessu di sodiu quandu i livelli di insulina cadenu, prumove a disidratazione ().
Cullettivamente, sti fattori ponu cuntribuisce à mal di testa.
A parte da mal di testa, i segni di disidratazione includenu bocca secca, vertigini, è visione indebolita ().
Altre cause putenziali
Parechji altri fattori ponu aumentà u vostru risicu di mal di testa nantu à a dieta ceto.
Queste includenu l'abusu eccessivu di medicazione, diuretici è altre droghe chì prumove a disidratazione, è ancu i vostri fattori di età è di modu di vita cum'è sonnu poveru, stress, è saltendu i pasti ().
RiassuntuI livelli bassi di zuccheru in sangue è a disidratazione sò dui fattori significativi di mal di testa ceto. Diversi altri fattori medicinali è di vita pò ancu aumentà u vostru risicu di mal di testa.
Cume trattà è prevene i mal di testa in ceto
Parechje persone sperimentanu effetti collaterali al di là di i mal di testa nantu à a dieta ceto, cumprese crampi musculari, stinzia, fatica è vertigini. Questi sintomi sò cullettivamente cunnisciuti cum'è l'influenza ceto ().
In a maiò parte di i casi, a disidratazione è i squilibri elettrolitichi ponu aggravà questi sintomi, rendendu a prevenzione particolarmente impurtante.
Cunsiglii per trattà o prevene i ceto mal di testa
Assicurà una idratazione curretta è manghjà assai alimenti nutritivi pò aiutà à minimizà u risicu di disidratazione. A so volta, questu pò alleviare i mal di testa - è impedisce ch'elli accadenu in primu locu.
Eccu alcuni consiglii specifici:
- Bei assai acqua. Cum'è e fasi iniziali di u ceto implicanu a perdita d'acqua, hè impurtante di beie fluidi adeguati. Scopu di almenu 68 once (2 litri) d'acqua ogni ghjornu.
- Limite a vostra ingesta di alcolu. L'alcolu hè un diureticu, chì significa chì vi urina più spessu è pò aumentà u risicu di disidratazione (8).
- Manghja più alimenti ricchi di carboidrati, ricchi in acqua. Cucumari, zucchini, lattuga, sedi, cavuli è pumati crudi anu un altu cuntenutu di acqua, chì pò aiutà à stà idratatu. Alcune di elle sò ancu boni fonti di elettroliti.
- Manghjate più alimenti ricchi di elettroliti. L'alimenti ceto-amichevuli cum'è avocados, spinaci, funghi è pumati sò ricchi di potassiu. Similmente, amandule, kale, semi di zucca, è ostriche sò ricche di magnesiu è adatte à u ceto (, 10).
- Salt u vostru cibu. Pensate à salisce leggermente i vostri alimenti per riduce u risicu di un sbilanciamentu elettroliticu.
- Pruvate un supplementu elettrolitu. Piglià un supplementu elettroliticu pò minimizà u risicu di disidratazione è sintomi di l'influenza ceto.
- Evite un eserciziu intensu. Abbandunate da intensi allenamenti durante i primi ghjorni di ceto, perchè ponu stressà u vostru corpu è aumentà a vostra probabilità di mal di testa.
Se continuate à sperimentà mal di testa dopu à parechji ghjorni o settimane nantu à a dieta ceto, cunsultate un prufessiunale sanitariu per assicurà chì una cundizione medica sottostante ùn sia micca colpa.
RiassuntuMinimizà u vostru risicu di disidratazione è di squilibri elettrolitichi hè a chjave per luttà contr'à i mal di testa nantu à a dieta ceto. Frà altri passi, pudete pruvà à beie assai acqua, manghjendu cibi ricchi d'acqua, limitendu l'alcol, è salendu i vostri cibi.
U fondu
Ancu se a dieta chetogenica hè un ottimu strumentu per a perdita di pesu, pò causà parechji effetti secondarii quandu si principia.
U mal di testa hè unu di l'effetti secundarii i più cumuni di sta dieta, è sò tipicamenti scatenati da a disidratazione o da livelli bassi di zuccheru in sangue.
Tuttavia, pudete prutegge contra i mal di testa ceto bevendu molta acqua è tenendu un ochju vicinu à i vostri livelli di elettroliti, trà altre tattiche.
Sì i vostri malanni di testa persistenu oltre uni pochi di ghjorni o settimane, parlate cun un prufessiunale sanitariu.