L'ultimu segretu di bellezza di Kim Kardashian implica qualcosa chjamatu "Cupping faciale"
Cuntenutu
À u cuntrariu di a cridenza pupulare, a terapia di cupping ùn hè micca solu per l'atleti - Kim Kardashian a face ancu. Cum'è vistu nantu à Snapchat, a star di a realtà di 36 anni hà recentemente spartutu ch'ella hè in "cupping facciale" - una versione specifica per a faccia di l'antica pratica cinese chì avete intesu parlà durante l'Olimpiadi, grazia à i giganti contusioni circulari nantu à Michael Phelps. ' daretu.
Via Snapchat
"U cupping facial favurizeghja u flussu di sangue à u tissutu è stimula u sistema limfaticu per aiutà à riduce l'infiammazione, chì à u turnu liscia linee fini è rughe", Jamie Sherrill, cunnisciutu ancu "Nurse Jamie", u pruprietariu di Beauty Park Medical Spa, hà dettu. E! Attualità.
E tazze di dimensioni diverse, cum'è quella di Kim's snap, sò piazzate nantu à e zone di a faccia chì necessitanu trattamentu. A pelle hè trascinata in a tazza cù un pallone, creendu una sensazione simile à u vacuum chì "si sente cum'è un gattu chì ti lecca". Si suppone chì rilassate i vostri musculi immediatamente, alleviendu ogni tensione faciale. A pelle apparisce ancu di più grassu - è à u cuntrariu di l'uccupazione di u corpu, senza brusgiose brutti!
"Ci piace à cunghjucà cupping cun altri trattamenti facciali perchè a circulazione aumentata permette à i prudutti di cura di a pelle di assorbe assai più efficacemente in a pelle", spiega Sherrill.
Mentre ùn ci hè nunda di male à vulè una pelle più ferma, i clienti anu infurmatu chì l'effetti anti-aging di stu trattamentu ùn sò micca longu. Ma nunda di male cù un pocu di spinta di cura di a pelle ogni tantu, nò?