U mo disordine alimentariu mi hà ispiratu à diventà nutrizionistu dietista registratu
Cuntenutu
Eru una volta una zitella di 13 anni chì ùn hà vistu solu duie cose: cosce di tronu è bracci oscillanti quandu si guardava in u specchiu. Quale vuleria mai esse amici cun ella? Aghju pensatu.
U ghjornu dopu ghjornu mi sò focalizatu nantu à u mo pesu, pisendu a scala più volte, sforzendu per a dimensione 0 tuttu mentre spinghjendu tuttu ciò chì era bonu per mè fora di a mo vita. Aghju persu assai (leghje 20+ liri) in un periodu di dui mesi. Aghju persu u mo periodu. Aghju persu i mo amichi. Mi sò persu.
Ma, eccu, ci era una luce forte! Un miraculu squadra ambulatoriale - un duttore, un psicologu è un dietista - m'hà purtatu à u percorsu ghjustu. Durante u mo tempu di ripresa, aghju finitu per cunnessu strettamente cù u dietista registratu, una donna chì cambierà a mo vita per sempre.
Mi hà mostratu quantu era bellu l'alimentu quandu u aduprate per nutre u vostru corpu. Ella m'hà amparatu chì cunduce una vita sana ùn hè micca cumpostu di pensamentu dicotomicu è di etichettatura di l'alimenti cum'è "boni" versus "cattivi". Ella m'hà sfidatu à pruvà i patatine fritte, à manghjà u sandwich cù u pane. Per via d'ella, aghju amparatu un missaghju impurtante chì averaghju purtatu cun mè per u restu di a mo vita: Sò belli è maravigliosamente fatti. Cusì, à l'età matura di 13 anni, aghju statu inspiratu per piglià a mo carriera in dietetica è diventà ancu un dietista registratu.
Avanzate è aghju avà campatu quellu sognu è aiutendu l'altri à amparà quantu pò esse bellu quandu accettate u vostru corpu è apprezzate i so numerosi doni, è quandu capite chì l'amore di sè vene da l'internu, micca da un numeru in una scala.
Mi ricordu sempre di a mo prima pusizione cum'è dietista novu per un prugramma ambulatoriu di disordine alimentariu (ED). Aghju guidatu una sessione di pranzu di gruppu in u centru di Chicago chì hà focu annantu à incuragisce l'adulescenti è e so famiglie à gode di un pranzu inseme in un ambiente cuntrullatu. Ogni sabbatu matina, 10 tweens passavanu per a mo porta è subitu u mo core si scioglieva. Aghju vistu in ognuna di elli. Quantu aghju ricunnisciutu a zitelluccia di 13 anni chì stava per affruntà a so peghju paura: manghjà cialde cù ova è pancetta davant'à a so famiglia è un gruppu di scunnisciuti. (Tipicamenti, a maiò parte di i prugrammi ED ambulatorii anu una sorta di attività di pranzu strutturata cusì, spessu cù i pari o membri di a famiglia chì sò incuraghjiti à assistisce).
Duranti sti sessi, avemu pusatu è manghjatu. È, cù l'aiutu di u terapeuta di u persunale, avemu processatu l'emozioni chì l'alimentu evocatu in elli. E risposte affannose di i clienti ("sta cialda va direttamente à u mo sguardu di stomacu, possu sente un rotulu ...") eranu solu l'iniziu di u penseru distortu da chì soffrì ste giovani zitelle, spessu alimentatu da i media è i missaghji ch'elli anu vistu ghjornu dopu ghjornu.
Dopu, u più impurtante, avemu discuttu ciò chì questi alimenti cuntenenu-cumu quelli alimenti li anu datu u carburante per fà funzionà i so motori. Cumu l'alimentu li hà nutriti, da dentro è da fora. Aghju aiutatu à mustralli cumu tuttu i cibi ponu adattassi (cumpresi quelli colazioni di Grand Slam à l'occasione) quandu manghjate intuitivamente, permettendu à a vostra fame interna è a pienezza di guidà i vostri comportamenti alimentari.
Videndu l'impattu chì aghju avutu annantu à questu gruppu di giovani donne mi hà cunvintu una volta di più chì aviu sceltu a bona carriera. Era u mo destinu: aiutà l'altri à capì ch'elli sò fatti bella è maravigliosamente.
Ùn sò micca perfettu. Ci hè ghjorni chì mi svegliu è mi paragonu à i mudelli 0 di dimensione chì vecu à a TV. (Mancu i dietisti registrati sò immune!) Ma quandu aghju intesu quella voce negativa chì si striscia in a mo testa, mi ricordu di ciò chì l'amore stessu significa veramente. mi recitu à mè stessu "Site fattu bellu è maravigliosamente " lascendu chì avvolga u mo corpu, mente è anima. Mi ricordu chì micca tutti sò destinati à esse una certa dimensione o un certu numeru in una scala; simu destinati à alimentà i nostri corpi in modu adattatu, manghjendu cibi nutritivi è ricchi di nutrienti quandu avemu a fame, piantendu quandu simu pieni, è abbandunà a necessità emotiva di manghjà o restringe certi cibi.
Hè una cosa putente chì accade quandu si rinuncia à luttà contr'à u vostru corpu è amparà à amà u miraculu chì ti porta. Hè un sintimu ancu più putente quandu ricunnosce u veru putere di l'amore di sè stessu, sapendu chì indipendentemente da una dimensione o un numeru, site sanu, nutritu, è site amatu.