Autore: Louise Ward
Data Di Creazione: 7 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 14 Febbraiu 2025
Anonim
Sapete i Vostri Diritti cù Psoriasis - Salute
Sapete i Vostri Diritti cù Psoriasis - Salute

Cuntenutu

Pudia sente i sussuri di tutti in piscina. Tutti l'ochji eranu nantu à mè. Mi stavanu fissendu cum'è eru un stranieru ch'elli vidianu per a prima volta. Eranu scomodi cù e macchie rosse maculate micca identificate nantu à a superficia di a mo pelle. A sapia cum'è psoriasis, ma a sapianu cum'è disgustosa.

Un riprisentante di a piscina s’hè avvicinatu di mè è hà dumandatu ciò chì si passava cù a mo pelle. Aghju sbulicatu nantu à e mo parolle pruvendu à spiegà a psoriasis. Ella hà dettu chì era megliu per mè di parte è hà suggeritu di purtà una nota di duttore per pruvà chì a mo situazione ùn era micca contagiosa. Aghju lasciatu a piscina sintendu imbarazzatu è vergugnosu.

Questa ùn hè micca a mo storia persunale, ma hè una narrazione cumuna di a discriminazione è di u stigma chì parechje persone cun psoriasis anu avutu in a so vita di u ghjornu. Avete mai affrontatu una situazione scomoda per via di a vostra malattia? Cumu l'avete trattatu?


Avete certi diritti in u situ di travagliu è in publicu in quantu à a vostra psoriasi. Eccu alcuni consigli utili su cumu risponde quandu è se sperimentate un ritornu à causa di a vostra situazione.

Andà à nutà

Aghju cuminciatu st'articulu cù una narrazione di qualcunu chì hè discriminatu in una piscina publica perchè, purtroppu, questu accade abbastanza spessu per e persone chì campanu cù psoriasi.

Aghju cercatu e regule di parechje piscine publiche sfarente è nimu hà dichjaratu chì e persone cù e malatie di a pelle ùn sianu micca permesse. In uni pochi casi, aghju lettu e regule chì dicenu chì e persone cun ferite aperte ùn sò micca permesse in piscina.

Hè cumunu per quelli di noi cun psoriasis di avè piache aperte per via di graffi. In questu casu, hè probabilmente megliu per voi di astene da l'acqua clorurata perchè pò influenzà negativamente a vostra pelle.

Ma se qualcunu vi dice di abbandunà a piscina per via di a vostra situazione di salute, questu hè una violazione di i vostri diritti.

In questu casu, suggeriraghju di stampà una scheda informativa da un locu cum'è a Fundazione Naziunale di Psoriasi (NPF), chì spiega ciò chì hè a psoriasi è chì ùn hè micca contagiosa. Ci hè ancu l'opzione di riportà a vostra sperienza nantu à u so situ web, è vi manderanu un pacchettu d'infurmazioni è una lettera da dà à l'impresa induve avete avutu a discriminazione. Pudete ancu ottene una lettera da u vostru duttore.


Andendu à u spa

Un viaghju à u spa pò furnisce assai benefici per quelli di noi chì campanu cù psoriasi. Ma a maiò parte di e persone chì campanu cù a nostra situazione evitanu u spa à tutti i costi, per paura di esse rifiutati o discriminati.

I Spa ponu rifiutà u serviziu solu sè avete ferite aperte. Ma se una impresa cerca di rifiutà u serviziu per via di a vostra cundizione, aghju qualchì suggerimentu per evità sta situazione fastidiosa.

Prima, chjamate in avanzu è avvisate u stabilimentu di a vostra situazione. Stu metudu hè statu assai utile per mè. Se sò maleducati o si sente una cattiva atmosfera per telefunu, passate à un'altra attività.

A maiò parte di i centri termali devenu cunnosce e cundizioni di a pelle. In a mo esperienza, parechje massaggiatrici tendenu à esse spiriti liberi, amatori, gentili è accettanti. Aghju ricevutu massaggi quandu eru 90 per centu cupertu, è sò statu trattatu cù dignità è rispettu.

U tempu liberu da u travagliu

Se avete bisognu di tempu liberu da u travagliu per visite mediche o trattamenti di psoriasi, cum'è a fototerapia, pudete esse cupertu in a Legge di Concedenza Medica Famiglia. Questa legge afferma chì e persone chì anu cundizioni di salute croniche gravi si qualificanu per u tempu liberu per e necessità mediche.


Se avete prublemi di uttene u tempu liberu per e vostre necessità mediche di psoriasi, pudete ancu cuntattà u Centru di Navigazione di i Pazienti NPF. Puderanu aiutà à capisce i vostri diritti cum'è impiegatu chì vive cun una situazione cronica.

U takeaway

Ùn avete micca da accettà a discriminazione da e persone è i lochi per via di a vostra cundizione. Ci hè una misura chì pudete fà per cumbatte l'estigma in publicu o à u travagliu per via di a vostra psoriasis. Una di e cose migliori chì pudete fà hè di sensibilizà a psoriasi, è aiutà a ghjente à capisce chì hè una vera situazione è ùn hè micca contagiosa.

Alisha Bridges hà cumbattutu cun psoriasis severu per più di 20 anni è hè a faccia daretu Esse Me in My Own Skin, un blog chì mette in risaltu a so vita cù psoriasis. I so scopi sò di creà empatia è cumpassione per quelli chì sò menu capiti, per mezu di a trasparenza di sè, di a difesa di i pazienti è di l'assistenza sanitaria. E so passioni includenu dermatologia, cura di a pelle, è salute sessuale è mentale. Pudete truvà Alisha nantu Twitter è Instagram.

Publicazioni Fresche

Tamponade cardiaca

Tamponade cardiaca

Co a hè u Tamponade Cardiacu?A tamponatura cardiaca hè una grave ituazione medica in cui u angue o i fluidi riempenu u paziu trà u accu chì circonda u core è u mu culu cardia...
3 Modi per Supportà a Vostra Salute Mentale cun Self-Touch

3 Modi per Supportà a Vostra Salute Mentale cun Self-Touch

Durante que tu periodu di autoi olamentu, credu chì u toccu da è ia più impurtante chè mai.Cum'è terapeuta omaticu, u toccu di upportu (cun ​​l'accun entu di u cliente...