Sò Unitu à Weight Watchers à l'età 12. Eccu Perchè a so App Kurbo Mi Preoccupa
Cuntenutu
- Una sucietà chì ci dice chì salute è benessere ponu esse definiti universalmente basati annantu à i numeri nantu à un grafico senza alcuna considerazione di l'individualità hè u prublema. È una sucietà chì odia i corpi "grassi" simpliciamente per esiste ùn aiuta mancu.
- WW ùn si tratta micca di benessere o di salute; si tratta di a linea di fondu
- U mantra 'se u morde, u scrivite' hè statu ripetutu ogni riunione.
- Ùn aghju amparatu praticamente nunda nantu à l'alimentu oltre quanti punti eranu. A mo vita hè diventata una ossessione di cuntà punti.
- U mo corpu mi hà luttatu è aghju rifiutatu di stà à sente
- L'idea chì puderia esse felice in u corpu chì avia cambiatu a mo vita. Ùn aghju più compru in a bugia chì perde u pesu mi renderebbe felice. Eru a mo propria evidenza chì ùn era micca u casu.
- Invece di dì à i zitelli chì l'alimenti sò luci rosse, urgu à i genitori di piglià un approcciu più persunalizatu è neutru per i so figlioli.
Vuliu perde u pesu è guadagnà fiducia. Invece, aghju lasciatu Weight Watchers cun un portachiavi è un disordine alimentariu.
A settimana scorsa, Weight Watchers (oghje cunnisciutu WW) hà lanciatu Kurbo da WW, una app per perdita di pesu pensata per i zitelli da 8 à 17 anni. In un comunicatu di stampa di a marca, Joanna Strober, cofundatrice di Kurbo, descrive l'app cum'è "cuncepita per esse simplice, divertente è efficace".
Cum'è un adultu chì hà iniziatu Weight Watchers à l'età di 12 anni, vi possu dì chì ùn ci hè nunda simplice o divertente nantu à u disordine alimentariu ch'e aghju sviluppatu - è chì sò sempre in trattamentu per quasi 20 anni dopu.
Aviu 7 anni quandu aghju avutu a cuscenza per a prima volta chì u mo corpu ùn era micca cunsideratu accettabile da e norme di a sucietà.
M'arricordu d'avè amparatu chì a vostra età è a vostra taglia eranu supposti à esse intornu à u listessu numeru, è ancu ricordu chjaramente chì portava un jeans senza piglià u sticker "taglia 12".
Stu mumentu à l'età di 7 si stacca perchè possu sempre sente a puntura di i me cumpagni di scola burlendu quand'elli anu signalatu l'etichetta è ridicanu.
Ciò chì capiscu avà - chì ùn sapia certamente à l'epica - era chì u mo corpu ùn era mai u prublema.
Una sucietà chì ci dice chì salute è benessere ponu esse definiti universalmente basati annantu à i numeri nantu à un grafico senza alcuna considerazione di l'individualità hè u prublema. È una sucietà chì odia i corpi "grassi" simpliciamente per esiste ùn aiuta mancu.
Da chjucu, tuttu ciò chì sapia era chì vulia piantà e burlate. Vuliu chì i zitelli smettessinu di lancià gomma in i mo capelli da i vetri di l'autobus. Vuliu chì i zitelli smettessinu di dì mi di ùn manghjà un altru brownie.
Vuliu parè cum'è tutti l'altri. A mo soluzione? Perde u pesu.
Ùn sò micca ghjuntu cun questu solu. À ogni volta, a perdita di pesu hè stata prumessa cum'è a via di a felicità è aghju manghjatu quella bugia ghjustu.
E corporazioni investenu una grande quantità di dollari di marketing per perpetuà l'idea chì a perdita di pesu uguale a felicità. Questa credenza mantene l'industria di perdita di pesu in l'imprese.
MarketResearch.com stima chì u mercatu tutale di perdita di pesu di i Stati Uniti hè crisciutu di 4,1 per centu in u 2018 da 69,8 miliardi à 72,7 miliardi di dollari.
A credenza chì e diete sò efficaci mantene l'industria di perdita di pesu in l'imprese - ma a realtà pinta un quadru assai diversu.
Un adultu di 20 à 45 anni hà dimustratu chì in u corsu di 3 anni, solu u 4,6 per centu di i participanti anu persu u pesu è ùn l'anu micca guadagnatu.
In u 2016, i circadori chì seguitanu l'anziani cuncurrenti di "Biggest Loser" anu trovu chì più un pesante perde un cuntestante, più lente diventerà u so metabolismu.
Weight Watchers hè un dente gigante in a macchina di l'industria di a dieta. L'app hè di rigalu ma incuragiscenu l'usu di a funzione di cunsultazione di l'applicazione, un serviziu di 69 $ à u mese chì accoppia u zitellu cù un "coach" chì video chjachjera cun elli una volta à a settimana per 15 minuti.
WW ùn si tratta micca di benessere o di salute; si tratta di a linea di fondu
I Millennials sò oghji cunsiderati cum'è a "futura generazione di dieters".
Chì significa questu? I Millennials sò oghji i genitori di i zitelli è u più chjucu aghjunghjite à qualchissia in a cultura di a dieta, più si pò piglià i so soldi.
Weight Watchers hè avà chjamatu WW. E riunioni settimanali di 30 minuti sò state rimpiazzate da sessioni di coaching virtuale di 15 minuti. Invece di assignà valori puntuali à l'alimentu, Kurbo classifica l'alimentu cum'è rossu, giallu o verde.
L'imballu di stu missaghju pò esse cambiatu, ma in core Kurbo prumove ciò chì Weight Watchers hà sempre: l'alimentu hà un valore murale.
"WW hà descrittu l'app cum'è un" strumentu olisticu ", micca una dieta, ma a manera chì hè stata marca ùn cambia l'effettu chì puderia avè nantu à i so utilizatori", scrive u dietista registratu Christy Harrison.
"Programmi cusì sò terreni fertili per manghjà disordinatu, incuraghjendu i zitelli à seguità ciò chì manghjanu aduprendu un sistema di" semafori "chì divide l'alimenti in categurie rossa, gialla è verde, codificendu implicitamente certi alimenti cum'è" boni "è altri cum'è" cattivi " ", Continua.
Quandu aghju principiatu Weight Watchers à l'età di 12 anni, aviu 5'1 "è purtava una taglia di donna 16.
E riunioni settimanali consistevanu soprattuttu di donne di mezza età, ma a mo esperienza da zitellu in Weight Watchers ùn hè certamente micca unica.
I Weight Watchers chì eru à l'epica era un sistema di punti, chì assigna valori numerichi à l'alimenti basati nantu à a dimensione di a porzione, calorie, fibre è grassu. Duvete tene un ghjurnale cutidianu di tuttu ciò chì avete manghjatu cù u valore puntu.
U mantra 'se u morde, u scrivite' hè statu ripetutu ogni riunione.
Vi sò stati assignati un inseme di punti da manghjà ogni ghjornu secondu u pesu è u sessu. M'arricordu chjaramente chì qualcunu mi dicia chì aghju avutu 2 punti in più per ghjornu perchè eru sottu à 15 anni è u mo corpu era sempre in sviluppu.
Pensu chì duvia aduprà quessi 2 punti per beie un bichjeru di latte ogni ghjornu, ma sicuramente nimu hà mai capitu chì ùn l'aghju mai fattu.
Tuttu ciò chì qualchissia in Weight Watchers hà mai rimarcatu o curatu era u numeru di a scala.
Ogni settimana, u mo pesu calava ma micca perchè manghjava più frutti è ligumi. Aviu capitu cumu riesce per i standards di Weight Watchers senza cambià drasticamente ciò chì aghju manghjatu.
Perchè ùn vulia micca chì i mo amichi à a scola sapessinu chì eru in Weight Watchers, aghju memorizatu i valori puntuali di ciò chì mi piaceva manghjà per pranzu.
Aviu avutu un picculu ordine di fritte per pranzu guasgi ogni ghjornu chì eru in Weight Watchers. Era 6 punti. Aghju scambiatu coke regulare per coke di dieta chì era zero punti.
Ùn aghju amparatu praticamente nunda nantu à l'alimentu oltre quanti punti eranu. A mo vita hè diventata una ossessione di cuntà punti.
Weight Watchers anu avutu ancu un metudu per calculà l'eserciziu in punti chì puderete manghjà. Fate un allenamentu dolce per 45 minuti è puderete manghjà 2 punti in più (o qualcosa di simile).
Aghju avutu assai traumatisimi intornu à u muvimentu allora mi sò focalizatu solu nantu à manghjà a quantità stabilita di punti chì mi anu datu. Assai cum'è e patatine fritte di u ghjornu chì aghju accadutu in u mo ghjurnale, nimu ùn sembrava nutà chì ùn aghju mai fattu alcun tipu d'eserciziu. Francamente ùn si n'interessa micca. Stavu perdendu pesu.
Ogni settimana mentre perdiu più pesu, u gruppu mi rallegrava. Anu datu pins è adesivi basati solu nantu à e sterline perse. Assignanu à tutti un pesu di scopu basatu annantu à a so altezza. À 5’1 ", u mo pesu di scopu era in qualchì parte trà 98 à 105 libbre.
Ancu à quella età, sapia chì a gamma ùn era micca realistica per mè.
Aghju dumandatu à i me capi di Weight Watchers se pudessi cambià ciò chì deve esse u mo pesu scopu. Dopu tuttu, vulia u premiu finale di Weight Watchers: Membership à vita.
Chì implica l'Aderenza à Vita? Un portachiavi è a capacità di vene à e riunioni gratuitamente finchè site in DUE libbra di u vostru pesu scopu. Tenite à mente chì u pesu mediu di l'adultu fluttuà sin'à 5 o 6 chilò per ghjornu.
Cù una nota di u mo pediatra, Weight Watchers mi hà permessu di fà u mo scopu di pesà 130 libbre. Ci hè vulsutu settimane di guadagnà è di perde per mè per ghjunghje à quellu pesu.
U mo corpu mi hà luttatu è aghju rifiutatu di stà à sente
Aghju continuatu à cuntà è à banca punti cun fervore. Quandu aghju infine arrivatu à u mo pesu di scopu, aghju fattu un picculu discorsu è aghju avutu u mo portachiavi di Membru.
Ùn aghju mai pisatu 130 libbre (o ancu in 2 libbre da quellu) di novu.
Aghju veramente cridutu chì a perdita di pesu era a risposta à tutti i mo prublemi, è quandu aghju ghjuntu à quellu pesu di u scopu, nunda in a mo vita era cambiatu drasticamente eccettu u mo aspettu. Aghju sempre odiatu à mè stessu.
In fatti, mi odiava più chè mai. Aviu ghjuntu à u pesu di u mo scopu, ma sapia chì ùn puderebbe mai ghjunghje à e 98 à 105 sterline chì elli (Weight Watchers è a sucietà) vulianu ch'e fussi.
Fighjendu ind'i ritratti di me stessu in quellu tempu, possu vede visibilmente a mo insicurezza. E mo bracce eranu sempre incruciate per piattà u stomacu è e mo spalle eranu sempre tirate à l'internu. Mi stava piattendu.
Possu ancu vede avà quantu eru malatu.
A mo faccia era piena. I mo capelli ricci una volta spessi sò cascati. Tutta a struttura di i mo capelli hè cambiata è ùn hè mai più vultata. Mi sentu ancu insicuru nantu à i mo capelli finu à oghje.
In u corsu di 10 anni, aghju guadagnatu tuttu u pesu chì avia persu torna è dopu qualchì. Aghju continuatu à vultà à Weight Watchers ogni pochi anni finu à chì aghju scupertu a pusitività di u corpu è l'accettazione di grassu in i mo primi 20 anni.
L'idea chì puderia esse felice in u corpu chì avia cambiatu a mo vita. Ùn aghju più compru in a bugia chì perde u pesu mi renderebbe felice. Eru a mo propria evidenza chì ùn era micca u casu.
Aghju ancu scupertu chì avessi un disordine alimentariu non trattatu.
Anni dopu a mo prima riunione Weight Watchers, aghju sempre guardatu à l'alimentu micca cum'è carburante, ma cum'è una ricumpensa. Mi sò disassociatu mentre manghjava per pudè manghjà di più. Se manghjava troppu, eru male. Se aghju saltatu un pastu, eru bravu.
U dannu fattu à a mo relazione cù l'alimentu à una ghjovana età hà lasciatu un impattu durevule.
Ancu cù l'aiutu di un nutrizionistu è terapeuta pusitivu di u corpu per amparà à manghjà più intuitivamente, una cunniscenza di Salute à Ogni Dimensione, è anni di travagliu in u muvimentu di accettazione di grassu, scuprendu ciò chì Weight Watchers arradicatu in mè ùn hè micca statu faciule.
U mo core si rompe per a prossima generazione di zitelli chì anu avà un accessu ancu più faciule à stu missaghju periculosu.
Invece di dì à i zitelli chì l'alimenti sò luci rosse, urgu à i genitori di piglià un approcciu più persunalizatu è neutru per i so figlioli.
Dumandate cumu l'alimentu li face sente è perchè manghjanu ciò ch'elli manghjanu. Praticate a mente è cercate a Salute lucale in Risorse Ogni Dimensione.
Ùn culpaghju micca à a mo mamma d'avè purtatu à Weight Watchers. Ùn culpaghju micca i dirigenti di e riunioni per celebrà a mo perdita di pesu senza guardà cumu si passava. Ùn culpaghju mancu u mo pediatra chì hà firmatu a mo lettera di pesu di scopu.
Culpaghju una sucietà chì apprezza a magrezza cum'è un premiu unilateralmente.
Hè nantu à tutti di noi per aiutà à assicurà chì a prossima generazione di zitelli abbia micca solu una relazione più pusitiva cù l'alimentariu, ma ùn cresce in una sucietà chì stigmatizza i corpi grassi.
Alysse Dalessandro hè un blogger di moda plus-size, influenzatore LGBTQ, scrittore, designer, è oratore prufessiunale basatu in Cleveland, Ohio. U so bloggu, Ready to Stare, hè diventatu un paradisu per quelli chì a moda hà altrimente ignoratu. Dalessandro hè stata ricunnisciuta per u so travagliu in pusitività di u corpu è advocacy LGBTQ + cum'è unu di i Norevuti # Pride50 di 2019 NBC Out, membru di a classa Fohr Freshman, è unu di i Persone più interessanti di Cleveland Magazine per u 2018.