Autore: Louise Ward
Data Di Creazione: 10 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 14 Febbraiu 2025
Anonim
9 Modi Lactobacillus Acidophilus Pò Beneficà A Vostra Salute - Nourrisson
9 Modi Lactobacillus Acidophilus Pò Beneficà A Vostra Salute - Nourrisson

Cuntenutu

I probiotici sò diventati supplementi alimentari pupulari.

Curiosamente, ogni probioticu pò avè effetti diversi nantu à u vostru corpu.

Lactobacillus acidophilus hè unu di i tippi più cumuni di probiotici è si pò truvà in alimenti fermentati, yogurt è supplementi.

Cosa hè Lactobacillus Acidophilus?

Lactobacillus acidophilus hè un tipu di batteri truvati in i vostri intestini.

Hè un membru di u Lactobacillus genaru di batteri, è ghjoca un rolu impurtante in a salute umana ().

U so nome dà un'indicazione di ciò chì pruduce - l'acidu latticu. Faci questu producendu un enzima chjamatu lattasi. A lattasi scumparte u lattosiu, un zuccheru chì si trova in u latte, in acidu latticu.

Lactobacillus acidophilus hè ancu qualchì volta chjamatu L. acidophilus o simpliciamente acidophilus.

Lactobacilli, particularmente L. acidophilus, sò spessu usati cum'è probiotici.

L'Organizazione Mondiale di a Salute definisce i probiotici cum'è "microorganismi vivi chì, amministrati in quantità adeguate, conferenu un benefiziu per a salute à l'ospite" ().


Sfurtunatamente, i pruduttori di alimenti anu abusatu di a parolla "probioticu", applicendulu à e batterie chì ùn sò state scientificamente pruvate d'avè alcunu benefiziu specificu per a salute.

Questu hà purtatu l'Autorità Europea per a Sicurezza Alimentare à pruibisce a parolla "probioticu" in tutti i cibi in l'UE.

L. acidophilus hè statu ampiamente studiatu cum'è pruibioticu, è l'evidenza hà dimustratu chì pò furnisce un numeru di benefici per a salute. Tuttavia, ci sò parechje varietà di L. acidophilus, è ponu ognunu avè effetti diversi nantu à u vostru corpu ().

Oltre à i supplementi probiotici, L. acidophilus si pò truvà naturalmente in parechji alimenti fermentati, cumpresi i crauti, u miso è u tempeh.

Inoltre, hè aghjuntu à altri alimenti cum'è u furmagliu è u yogurt cum'è pruibioticu.

Quì sottu sò 9 modi in quale Lactobacillus acidophilus pò prufittà di a vostra salute.

1. Pò Aiutà à Riduce u Colesterolu

U nivellu di colesterolu altu pò aumentà u risicu di malatie cardiache. Questu hè sopratuttu veru per u colesterolu LDL "cattivu".


Fortunatamente, studii suggerenu chì certi probiotici ponu aiutà à riduce i livelli di colesterolu è chì L. acidophilus pò esse più efficace di l'altri tippi di probiotici (,).

Alcuni di sti studii anu esaminatu i probiotici da soli, mentre chì altri anu adupratu bevande latte fermentate da i probiotici.

Un studiu hà trovu chì piglià L. acidophilus è un altru pruibioticu durante sei settimane hà calatu significativamente u colesterolu tutale è LDL, ma ancu "bonu" u colesterolu HDL ().

Un studiu simile di sei settimane hà trovu chì L. acidophilus da per ellu ùn hà avutu nisun effettu ().

Tuttavia, ci sò evidenze chì combinanu L. acidophilus cù prebiotici, o carboidrati indigestibili chì aiutanu à cresce boni batteri, ponu aiutà à aumentà u colesterolu HDL è à calà u zuccherinu in sangue.

Questu hè statu dimustratu in studii chì utilizanu probiotici è prebiotici, sia cum'è supplementi sia in bevande di latte fermentatu ().

Inoltre, una serie di altri studii anu dimostratu chì u yogurt hè integratu cù L. acidophilus hà aiutatu à riduce i livelli di colesterolu finu à 7% di più cà u yogurt ordinariu (,,,).


Questu suggerisce chì L. acidophilus - micca un altru ingrediente in u yogurt - era rispunsevule per l'effettu benefiziu.

Riassuntu:

L. acidophilus cunsumatu da per ellu, in latte o in yogurt o in cumbinazione cù prebiotici pò aiutà à calà u colesterolu.

2. Pò Prevene è Riduce a Diarrea

A diarrea affetta à e persone per parechje ragioni, cumprese infezioni batteriche.

Pò esse periculosu s'ellu dura assai, postu chì si traduce in perdita di fluidi è, in certi casi, in disidratazione.

Una quantità di studii anu dimostratu chì i probiotici cum'è L. acidophilus pò aiutà à prevene è à riduce a diarrea assuciata à varie malatie ().

Prove nantu à a capacità di L. acidophilus per trattà a diarrea acuta in i zitelli hè mista. Alcuni studii anu dimustratu un effettu benefiziu, mentre chì altri ùn anu mostratu alcun effettu (,).

Una metanalisi chì implica più di 300 zitelli l'hà trovu L. acidophilus hà aiutatu à riduce a diarrea, ma solu in i zitelli ospedalizati ().

In più, quandu si cunsuma in cumbinazione cù un altru probioticu, L. acidophilus pò aiutà à riduce a diarrea causata da radioterapia in pazienti adulti cun cancru ().

Similmente, pò aiutà à riduce a diarrea assuciata à l'antibiotici è una infezzione cumuna chjamata Clostridium difficile, o C. diff ().

A diarrea hè ancu cumuna in e persone chì viaghjanu in diversi paesi è sò esposti à novi alimenti è ambienti.

Una rivista di 12 studii hà trovu chì i probiotici sò efficaci per prevene a diarrea di u viaghjatore è chì Lactobacillus acidophilus, in cumbinazione cù un altru pruibioticu, hè statu u più efficace à fà cusì ().

Riassuntu:

Quandu si cunsuma in combinazione cù altri probiotici, L. acidophilus pò aiutà à prevene è trattà a diarrea.

3. Pò Migliurà i Sintomi di a Sindrome di l'intestinu irritabile

U sindromu di l'intestione irritabile (IBS) affetta finu à una in cinque persone in certi paesi. I so sintomi includenu dolore addominale, gonfiore è insolite ().

Mentre pocu si sà di a causa di l'IBS, alcune ricerche suggerenu chì puderia esse causata da certi tipi di batteri in l'intestini ().

Dunque, una quantità di studii anu esaminatu se i probiotici ponu aiutà à migliurà i so sintomi.

In un studiu in 60 persone cun disordini di l'intestione funzionale cumpresu IBS, pigliendu una cumbinazione di L. acidophilus è un altru pruibioticu per unu à dui mesi hà miglioratu u gonfiore ().

Un studiu simile hà trovu chì L. acidophilus solu riduce ancu u dolore addominale in i pazienti IBS ().

D'altra parte, un studiu chì hà esaminatu un mischju di L. acidophilus è altri pruibiotici anu truvatu chì ùn avia nisun effettu sintomi IBS ().

Questu pò esse spiegatu da un altru studiu chì suggerisce chì piglià una bassa dose di probiotici à ceppa sola per una breve durata pò migliorà i sintomi IBS u più.

Specificamente, u studiu indica chì u megliu modu per piglià probiotici per IBS hè di aduprà probiotici à ceppa unica, piuttostu cà un mischju, per menu di ottu settimane, è dinò una dosa di menu di 10 miliardi di unità chì formanu colonie (CFU) per ghjornu ().

Tuttavia, hè impurtante di sceglie un supplementu probioticu chì hè statu scientificamente pruvatu à benefiziu IBS.

Riassuntu:

L. acidophilus I probiotici ponu migliurà i sintomi di IBS, cum'è u dolore addominale è u gonfiore.

4. Pò Aiutà à Trattà è Impedisce Infezioni Vaginali

A vaginosi è a candidiasi vulvovaginale sò tippi cumuni di infezioni vaginali.

Ci hè una bona prova chì L. acidophilus pò aiutà à trattà è prevene tali infezioni.

I lactobacilli sò tipicamente i batteri più cumuni in u vaginu. Pruducenu àcitu latticu, chì impedisce a crescita di altri batteri dannosi ().

Tuttavia, in casi di certi disordini vaginali, altre spezie di batteri cumincianu à supera i lactobacilli (,).

Una quantità di studii anu truvatu piglià L. acidophilus cum'è supplementu pruibioticu pò prevene è trattà infezioni vaginali aumentendu i lactobacilli in a vagina (,).

Tuttavia, altri studii ùn anu truvatu alcun effettu (,).

Mangiare yogurt chì cuntene L. acidophilus pò ancu prevene infezioni vaginali. Eppuru, entrambi i studii chì anu esaminatu questu eranu abbastanza chjuchi è duverianu esse riplicati à scala più grande prima di pudè fà alcune conclusioni (,).

Riassuntu:

L. acidophilus cum'è supplementu probioticu pò esse utile per prevene disordini vaginali, cum'è vaginosi è candidiasi vulvovaginali.

5. Pò prumove a perdita di pesu

I batteri in l'intestini aiutanu à cuntrullà a digestione di l'alimentu è una serie di altri prucessi corporei.

Dunque, influenzanu u vostru pesu.

Ci hè una certa evidenza chì i probiotici ponu aiutà à perde u pesu, soprattuttu quandu parechje spezie sò cunsumate inseme. Tuttavia, l'evidenza annantu L. acidophilus solu ùn hè chjaru ().

Un studiu recente chì hà cumbinatu i risultati di 17 studii umani è più di 60 studii animali anu trovu chì alcune spezie di lactobacilli anu purtatu à a perdita di pesu, mentre chì altri anu pussutu cuntribuisce à l'aumento di pesu ().

Hà suggeritu chì L. acidophilus era una di e spezie chì hà purtatu à l'aumentu di pesu. Tuttavia, a maiò parte di i studii sò stati fatti in animali di a splutazione, micca in l'omu.

Inoltre, alcuni di sti studii anziani usavanu probiotici chì eranu originariamente pensati per esse L. acidophilus, ma sò stati dapoi identificati cum'è sfarenti spezie ().

Dunque, l'evidenza annantu L. acidophilus influenzà u pesu ùn hè chjaru, è sò necessarii studii più rigorosi.

Riassuntu:

I probiotici ponu esse efficaci per a perdita di pesu, ma sò necessarie più ricerche per determinà se L. acidophilus, in particulare, hà un effettu significativu nantu à u pesu in l'omu.

6. Pò Aiutà à Prevene è à Riduce i Sintomi di u Fredu è di l'Influenza

I batteri sani piace L. acidophilus pò aumentà u sistema immunitariu è cusì aiutà à riduce u risicu di infezioni virali.

In fattu, certi studii anu suggeritu chì i probiotici ponu prevene è migliurà i sintomi di u fretu cumunu (,).

Uni pochi di sti studii anu esaminatu quantu efficace L. acidophilus rhume des trattati in i zitelli.

In un studiu in 326 zitelli, sei mesi di ghjornu L. acidophilus i probiotici riducenu a frebba di 53%, a tosse di 41%, l'usu d'antibiotici di 68% è ghjorni assenti da a scola di 32% ().

U listessu studiu hà trovu chì cumbinà L. acidophilus cù un altru pruibioticu era ancu più efficace ().

Un studiu simile annantu L. acidophilus è un altru pruibioticu hà ancu trovu risultati pusitivi simili per riduce i sintomi di u fretu in i zitelli ().

Riassuntu:

L. acidophilus da solu è in cumbinazione cù altri probiotici ponu riduce i sintomi di u fretu, in particulare in i zitelli.

7. Pò Aiutà à Prevene è Riduce i Sintomi di l'Allergia

L'allergii sò cumuni è ponu causà sintomi cum'è un nasu chì cola o prurito à l'ochji.

Fortunatamente, alcune evidenze suggerenu chì certi probiotici ponu riduce i sintomi di alcune allergie ().

Un studiu hà mostratu chì cunsumà una bevanda di latte fermentatu chì cuntene L. acidophilus migliurà i sintomi di l'allergia à u polen di cedru giappunese ().

Similmente, piglià L. acidophilus per quattru mesi riduce u gonfiore nasale è altri sintomi in i zitelli cun rinite allergica perenne, un disordine chì causa sintomi di febbre di fenu cum'è l'annu ().

Un studiu maiò in 47 zitelli anu trovu risultati simili. Hà mostratu chì piglià una cumbinazione di L. acidophilus è un altru pruibioticu ridottu nasu seccu, bloccu nasale è altri sintomi d'allergia à u polline ().

Curiosamente, i probiotici anu riduttu a quantità di un anticorpu chjamatu immunoglobulina A, chì hè implicatu in queste reazioni allergiche, in l'intestini.

Riassuntu:

L. acidophilus i probiotici ponu riduce i sintomi di certe allergie.

8. Pò Aiutà à Prevene è à Riduce i Sintomi di l'Eczema

L'eczema hè una cundizione induve a pelle si infiamma, dendu à prurito è dolore. A forma più cumuna hè chjamata dermatite atopica.

L'evidenza suggerisce chì i probiotici ponu riduce i sintomi di sta situazione infiammatoria sia in adulti sia in zitelli ().

Un studiu hà trovu chì dà un mischju di L. acidophilus è altri pruibiotici per e donne incinte è i so zitelli durante i primi trè mesi di vita anu riduttu a prevalenza di eczema di 22% quandu i zitelli anu avutu un annu ().

Un studiu simile hà trovu chì L. acidophilus, in combinazione cù a terapia medica tradiziunale, hà miglioratu significativamente i sintomi di dermatite atopica in i zitelli ().

Tuttavia, micca tutti i studii anu mostratu effetti pusitivi. Un grande studiu in 231 zitelli nati daveru L. acidophilus per i primi sei mesi di vita ùn hà truvatu alcun effettu benefiziu in i casi di dermatosi atopica (). In fattu, hà aumentatu a sensibilità à l'allergeni.

Riassuntu:

Alcuni studii anu dimustratu chì L. acidophilus i probiotici ponu aiutà à riduce a prevalenza è i sintomi di l'eczema, mentre altri studii ùn mostranu alcun benefiziu.

9. Hè Bè per a Vostra Salute Intestinale

U vostru intestinu hè rivestitu di trillioni di batteri chì ghjucanu un rolu impurtante in a vostra salute.

Generalmente, i lattobacilli sò assai boni per a salute intestinale.

Pruducenu àcitu latticu, chì pò impedisce à i batteri dannosi di culunizà l'intestini. Assicuranu ancu chì a fodera di l'intestini ferma intatta ().

L. acidophilus pò aumentà a quantità di altri batteri sani in l'intestinu, inclusi altri lattobacilli è Bifidobatteria.

Pò dinò aumentà i livelli di acidi grassi à catena corta, cum'è u butirratu, chì prumove a salute intestinale ().

Un altru studiu hà studiatu attentamente l'effetti di L. acidophilus nantu à l'intestinu. Hà trovu chì piglià lu cum'è probioticu aumentava l'espressione di geni in l'intestini chì sò implicati in a risposta immune ().

Questi risultati suggerenu chì L. acidophilus pò sustene un sistema immune sano.

Un studiu separatu hà esaminatu cumu a cumminazione di L. acidophilus è un prebioticu hà influenzatu a salute intestinale umana.

Hà trovu chì u supplementu cumbinatu aumentava a quantità di lactobacilli è Bifidobatteria in l'intestini, è ancu l'acidi grassi à catena ramificata, chì sò una parte impurtante di un intestinu sanu ().

Riassuntu:

L. acidophilus pò sustene a salute intestinale aumentendu a quantità di batteri sani in l'intestini.

Cume Ripicà u Più da L. Acidophilus

L. acidophilus hè una batteria nurmale in l'intestini sani, ma pudete coglie un numeru di benefici per a salute pigliendula cum'è supplementu o cunsumendu alimenti chì u cuntenenu.

L. acidophilus pò esse cunsumatu in supplementi probiotici, sia da soli sia in cumbinazione cù altri pruibiotici o prebiotici.

Tuttavia, si trova ancu in parechji alimenti, in particulare alimenti fermentati.

I migliori fonti alimentari di L. acidophilus sò:

  • Yogurt: U yogurt hè tipicamente fattu da batteri cum'è L. bulgaricus è S. thermophilus. Alcuni yogurt cuntenenu ancu L. acidophilus, ma solu quelli chì l'elencanu in l'ingredienti è dicenu "culture vive è attive".
  • Kefir: U Kefir hè fattu di "grani" di batteri è di levitu, chì ponu esse aghjuntu à u latte o à l'acqua per pruduce una bevanda fermentata sana. I tippi di batteri è di lieviti in kefir ponu variare, ma cumunimenti cuntene L. acidophilus, frà altri.
  • Miso: U miso hè una pasta uriginaria di u Giappone chì hè fatta fermentendu a soia. Ancu se u microbulu primariu in miso hè un fungu chjamatu Aspergillus oryzae, u miso pò ancu cuntene assai batteri, cumprese L. acidophilus.
  • Tempeh: Tempeh hè un altru alimentu fattu da soia fermentata. Pò cuntene un numeru di sfarenti microorganismi, cumprese L. acidophilus.
  • Furmagliu: Diverse varietà di furmagliu sò prodotte aduprendu diverse batteri. L. acidophilus ùn hè micca cumunemente adupratu cum'è cultura di starter di furmagliu, ma una quantità di studii anu esaminatu l'effetti di l'aghjunghje cum'è probioticu ().
  • Crauti: U crauti hè un alimentu fermentatu fattu da u cavulu. A maiò parte di i batteri in crauti sò Lactobacillus spezie, cumpresi L. acidophilus ().

Tranni cibu, u megliu modu per uttene L. acidophilus hè direttamente attraversu supplementi.

Un numeru di L. acidophilus I supplementi probiotici sò dispunibili, sia da soli sia in cumbinazione cù altri probiotici. Scopu di un pruibioticu cù almenu un miliardu di CFU per porzione.

Se si piglia un pruibioticu, di solitu hè megliu fà cusì cù un pastu, idealmente a colazione.

Se site novu per i probiotici, pruvate à piglià una volta ogni ghjornu per una settimana o duie è poi valutate cumu si sente prima di cuntinuà.

Riassuntu:

L. acidophilus pò esse presu cum'è supplementu probioticu, ma si trova ancu in quantità elevate in una quantità di alimenti fermentati.

U Bottom Line

L. acidophilus hè una batteria probotica chì si trova nurmalmente in i vostri intestini è cruciale per a salute.

Per via di a so capacità di pruduce l'acidu latticu è d'interagisce cù u vostru sistema immunitariu, pò aiutà à prevene è curà i sintomi di varie malatie.

Per cresce L. acidophilus in i vostri intestini, manghjate alimenti fermentati, cumpresi quelli elencati sopra.

In alternativa, L. acidophilus i supplementi ponu esse benefichi, soprattuttu se soffre di unu di i disordini menzionati in questu articulu.

Ch'ella sia ottenuta per mezu di alimenti o supplementi, L. acidophilus pò furnisce benefici per a salute per tutti.

Avemu Cunsigliatu

Demerara Sugar: Bona o Cattiva?

Demerara Sugar: Bona o Cattiva?

Hè ben ricunni ciutu chì u zuccheru ecce ivu hè male per a vo tra alute.Tuttavia, ci ò innumerevoli forme di zuccheru è alternative di zuccheru di punibuli oghje. Ùn h...
12 QL Stende per Rilassà a Vostra Spina

12 QL Stende per Rilassà a Vostra Spina

U quadratu lumborum (QL) hè u to mu culu addominale u più prufondu. i ritrova in u pinu ba u, trà a cima di u vo tru pelvi è a vo tra co ta più ba a. U QL u tene una bona po t...